Kut is het wel jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef -Menn0- het volgende:
Au dat is even een schop in de balletjes.....
Bron?
Wat heb je nou eindelijke voor die nieuwe betaald ?quote:
Okeequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:46 schreef -Menn0- het volgende:
Voor allebei 1200 euro
600 geboden voor die Truckster en die andere 250
Iemand snel met rekenen ?16% opgeld + 18% btw + 18% btw over opgeld = .... ?
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wist dat de prijs zoveel gezakt is. Ik weet dat je afschrijving hebt maar bijna de helft vind ik dan veel te veel. Gaat ie niet voor weg....
Ik geloof dat het +/- 250 euro scheelt inderdaad, ik betaal geloof ik 850 ofzo en nieuw is hij 1200.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee
Dan ben je wel iets goedkoper uit, maar ook echt maar een fractie
960 op de site nieuw dus zo'n 900 in de winkel waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:56 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik geloof dat het +/- 250 euro scheelt inderdaad, ik betaal geloof ik 850 ofzo en nieuw is hij 1200.
Maar ik heb nu in principe een LTD Truckster gekocht (1200 euro) en krijg er een LTD FX260 gratis bij (500 euro nieuw)
Ja bij die goedkope kut winkel van jou zeker weerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
960 op de site nieuw dus zo'n 900 in de winkel waarschijnlijk
MAar wel hele vette dingen![]()
pic van die 2e ?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:57 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja bij die goedkope kut winkel van jou zeker weer
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
MAar wel hele vette dingen![]()
pic van die 2e ?
Gaat niet passen, zo'n koffer is veel te klein.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:14 schreef Svyatagor het volgende:
Weet iemand hier of zo'n explorer-model in een standaard rechthoekige koffer past? Qua Roermond-run?
En als je dat doet wel menno z'n reactie filmen als hij de koffer open maaktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gaat niet passen, zo'n koffer is veel te klein.
Of je zou de punten er af moeten zagen en die los in de koffer gooien.
Ik voorspel een grote hit op youtubequote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En als je dat doet wel menno z'n reactie filmen als hij de koffer open maakt
Dan kun je er beter klittenband bij doen, dan kan hij hem vaker vervoeren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:20 schreef Svyatagor het volgende:
Als ik er een complimentary tube Pattex bij doe is er niks aan de hand toch?
Helaas, ik ga ze drie dagen daarna al zien. Anders had ik ze wel willen hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:23 schreef -Menn0- het volgende:
![]()
In other news [TK] 3 kaartje voor Stone Sour 15 Juni
Rock Am Ring ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Helaas, ik ga ze drie dagen daarna al zien. Anders had ik ze wel willen hebben.
Sonispherequote:
Denk er wel aan dat het retailpark waar die zaak gevestigd is, niet exact in het centrum ligt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, ik heb kavel 1813. En ik heb nog een upgrade tweede klasse - eerste klasse van de NS die tot 30 juni geldig is, dus misschien ga ik die maar eens gebruiken. AMS-Roermond is een rechtstreekse trein, per slot.
Als die gitaren niet in enorme kartonnen dozen zijn ingepakt, moet het wel lukken denk ik.
Edit: heb je eigenlijk een ID nodig voor het ophalen van die spullen?
3 ook gelijk haha... ik ga er al heen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:23 schreef -Menn0- het volgende:![]()
In other news [TK] 3 kaartje voor Stone Sour 15 Juni
Ik heb hetzelfde probleem met mijn distortion pedaal en de spider IV 30... klinkt beter met de modelling die er al op zit! misschien kun je wel proberen eens een ander kanaal te selecteren enzo, want daar zit best wat verschil tussen... niet alleen aan je pedaal draaien maar ook aan die versterker!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:15 schreef ArmouredAssault het volgende:
Gitaarspelend fok!, ik heb jullie hulp nodig. Een tijdje terug heb ik een nieuwe versterker gekocht, een Spider IV 30 watt. Het probleem is dat mijn distortion pedaal (een GLX HM100) nu niet meer zo goed klinkt als bij mijn vorige versterkertje, terwijl ik de instellingen op beide versterkers hetzelfde heb gehouden. Het is te dof, te veel pure herrie of juist veel te schel.
Versterkerinstellingen:
Bass: 8,5 / 10
Middle 5,5 / 10
Treble 6,5 / 10
Ligt het aan de instellingen of is het gewoon tijd voor een beter distortion pedaal? Deze was tenslotte maar ¤35.
Nee, weet ik, er gaat wel een bus heen zag ik. Het wordt sowieso de trein, zonde van mijn tijd om dat hele stuk tegaan rijden. In de trein lekker werken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Denk er wel aan dat het retailpark waar die zaak gevestigd is, niet exact in het centrum ligt.
Ow, nu weet ik het waar het van is. Er zat echt een vet luxe gitaarzaak daar op het retailpark, die was laatst al dicht "wegens omstandigheden gesloten".quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:18 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee, weet ik, er gaat wel een bus heen zag ik. Het wordt sowieso de trein, zonde van mijn tijd om dat hele stuk tegaan rijden. In de trein lekker werken.
Distortion pedaaltjes en transistor amps blijf ik nog steedsniet zo'n goeie combi vindenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:08 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem met mijn distortion pedaal en de spider IV 30... klinkt beter met de modelling die er al op zit! misschien kun je wel proberen eens een ander kanaal te selecteren enzo, want daar zit best wat verschil tussen... niet alleen aan je pedaal draaien maar ook aan die versterker!
Welk setje? *nieuwsgierig*quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:09 schreef Cynic het volgende:
Zo, een setje SD's is onderweg. Kijken of mijn LTD-ding daar een beetje van opfleurt.
JB - Jazzquote:
en het juiste pedaaltje op een warp7 werkt ook best oke, maar een buizenamp met dist is wel van een andere orde is mijn mening.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:02 schreef TeleluvR het volgende:
Ligt ook een beetje aan wélke transistoramp: Een cube reageert bijv. prima op pedaaltjes...
Zo'n setje heb ik ook nog liggen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
JB - Jazz
Ik was niet in een hele fantasievolle bui
Ze klinken te gek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo'n setje heb ik ook nog liggen.
Als die straks een beetje goed bevallen, ga ik ook een setje SD's in mijn Les Paul gooien denk ik.
Het is een relatief eenvoudige en goedkope manier om je sound te verbeteren. Hangt wel een beetje af van de versterker waar je over speelt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:27 schreef Patrijz het volgende:
Wat is iedereen toch altijd bezig met pickups wisselen en doen... Zit haast te denken dat ik er ook wat aan mis haha!
Ik zat dan te denken aan een SH-5 en een SH-1 maar een Alnico pro in de nek positie is inderdaad ook wel een leuke optie.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ze klinken te gek.
Ik heb in een andere gitaar JB - Alnico pro. Ook wel een leuke combinatie.
Zo'n setje JB/Jazz is tegenwoordig wel heel erg goedkoop. 119 euro bij Musik Produktiv zie ik net.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het is een relatief eenvoudige en goedkope manier om je sound te verbeteren. Hangt wel een beetje af van de versterker waar je over speelt.
Precies, dat maakte de keuze alleen maar makkelijker.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo'n setje JB/Jazz is tegenwoordig wel heel erg goedkoop. 119 euro bij Musik Produktiv zie ik net.
http://www.musik-produkti(...)odded-humbucker.aspx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |