abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82025567
Ok. Ik heb een probleem. Een groot probleem.

Het zit zo:

Ik gebruik o.a. een hotmailaccount via mijn outlook. Maar een paar dagen geleden vroeg hij bij het verzenden/ontvangen van mails om het wachtwoord. Ik dacht "crap" maar vulde het wachtwoord in. Normaliter hoort hij dit gewoon te onthouden en hoef ik het niet telkens opnieuw in te vullen. Nu was mijn eerste wachtwoordkeuze foutief. Dus ik probeer iets anders wat ik ook vaak gebruik. Ook niet. Nog een poging... nog een poging. Nou ja, bottomline, ik was blijkbaar een beetje mijn wachtwoord vergeten en na een x-tal pogingen dacht hij blijkbaar: krijg maar de vinkentering want meer pogingen kan je niet doen.

Ik zo: wtf . Dus ik rechtstreeks naar hotmail.com en het daar proberen. Zelfde gelul. Ik was het inmiddels redelijk spuugzat en toen viel mijn oog op een knopje onder het inlogvenster waar stond "forgot your password?". En toen maakte ik een afschuwelijke fout.

Ik klikte erop en kreeg vervolgens een keuze of ik een nieuw wachtwoord wilde aanvragen. Mijn laatste hersencel had het blijkbaar begeven want ik klik op OK. Vervolgens krijg ik de melding dat er een nieuw wachtwoord naar mijn emailadres is gestuurd.

WRAAAAAAAAAAAAHHHH FFFUUUU. Waar ik me dus niet kan aanmelden

Toen was er ook nog The Secret Answer-optie. Maar ja, bij het aanmaken van dat account heb ik dat nooit serieus ingevuld en daar maar wat neergeplempt. Ook niet meer te achterhalen dus.

Goed. Mijn vraag is dus simpel: HOE IN GOD ZIJN NAAM kom ik weer in mijn account?

Mij niet te hard bashen aub ik lijd er al genoeg onder
pi_82025722
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ok. Ik heb een probleem. Een groot probleem.

Het zit zo:

Ik gebruik o.a. een hotmailaccount via mijn outlook. Maar een paar dagen geleden vroeg hij bij het verzenden/ontvangen van mails om het wachtwoord. Ik dacht "crap" maar vulde het wachtwoord in. Normaliter hoort hij dit gewoon te onthouden en hoef ik het niet telkens opnieuw in te vullen. Nu was mijn eerste wachtwoordkeuze foutief. Dus ik probeer iets anders wat ik ook vaak gebruik. Ook niet. Nog een poging... nog een poging. Nou ja, bottomline, ik was blijkbaar een beetje mijn wachtwoord vergeten en na een x-tal pogingen dacht hij blijkbaar: krijg maar de vinkentering want meer pogingen kan je niet doen.

Ik zo: wtf . Dus ik rechtstreeks naar hotmail.com en het daar proberen. Zelfde gelul. Ik was het inmiddels redelijk spuugzat en toen viel mijn oog op een knopje onder het inlogvenster waar stond "forgot your password?". En toen maakte ik een afschuwelijke fout.

Ik klikte erop en kreeg vervolgens een keuze of ik een nieuw wachtwoord wilde aanvragen. Mijn laatste hersencel had het blijkbaar begeven want ik klik op OK. Vervolgens krijg ik de melding dat er een nieuw wachtwoord naar mijn emailadres is gestuurd.

WRAAAAAAAAAAAAHHHH FFFUUUU. Waar ik me dus niet kan aanmelden

Toen was er ook nog The Secret Answer-optie. Maar ja, bij het aanmaken van dat account heb ik dat nooit serieus ingevuld en daar maar wat neergeplempt. Ook niet meer te achterhalen dus.

Goed. Mijn vraag is dus simpel: HOE IN GOD ZIJN NAAM kom ik weer in mijn account?

Mij niet te hard bashen aub ik lijd er al genoeg onder
Pech, accountje weg.
pi_82025745
je wachtwoord is naar een alternatief adres gestuurd.

verder kun je het naar mijn weten niet achterhalen..
pi_82025810
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:19 schreef vallisarosa het volgende:
je wachtwoord is naar een alternatief adres gestuurd.

verder kun je het naar mijn weten niet achterhalen..
Nee, er stond expliciet dat ze het naar DAT hotmailaccount hebben gestuurd. Het stelletje mongols. Ik bedoel, de boel een beetje securen prima; maar dit is gewoon evil. Het was echt een fucking belangrijk account.
pi_82025835
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Pech, accountje weg.
En waarom quote je dan eerst de hele OP? Terwijl die er vlak boven staat?
pi_82025861
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:20 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Nee, er stond expliciet dat ze het naar DAT hotmailaccount hebben gestuurd. Het stelletje mongols. Ik bedoel, de boel een beetje securen prima; maar dit is gewoon evil. Het was echt een fucking belangrijk account.
Waarvoor belangrijk dan?
pi_82025895
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:21 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

En waarom quote je dan eerst de hele OP? Terwijl die er vlak boven staat?
Omdat je nogal dom hebt gedaan, en ik het risico niet wil nemen dat je straks de OP weghaalt zonder dat anderen kunnen lezen.
pi_82025912
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Waarvoor belangrijk dan?
Jezus. Gewoon. Jij hebt toch ook wel een account waar je belangrijke mails mee verstuurd? Ik heb ook een zogenaamd loller-account. Die gebruik ik meer voor contact met vrienden enzo.
pi_82025922
zo belangrijk dat je het wachtwoord vergeten bent..
pi_82026057
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:22 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Jezus. Gewoon. Jij hebt toch ook wel een account waar je belangrijke mails mee verstuurd? Ik heb ook een zogenaamd loller-account. Die gebruik ik meer voor contact met vrienden enzo.
Jawel, maar ik weet dat wachtwoord vlekkeloos op te dreunen.
pi_82026142
Stuur ze een mailtje
pi_82026179
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:22 schreef vallisarosa het volgende:
zo belangrijk dat je het wachtwoord vergeten bent..
en je geen alternatief email adres hebt opgegeven
pi_82026388
Je gaat naar:

www.hotmail.com ---> wachtwoord vergeten ---> Je tikt in eerste balkje je e-mailadres in --> Daaronder zie je een reeks cijfers/letters die je correct moet overnemen in het balkje daar onder ---> krijg je de volgende opties:

Gebruik mijn woonplaats en geheime vraag om mijn identiteit te controleren
Stuur mij per e-mail instructies voor het opnieuw instellen van mijn wachtwoord

Kies je dit x wel voor de eerste ---> Selecteer je land ---> Vul je postcode in ---> Beantwoord je geheime vraag ---> Stel een nieuwe wachtwoord in.
Waarom worden mensen meteen geloofd als ze zeggen dat er aan de hemel 400 biljoen sterren zijn, maar als je ze vertelt dat de deurpost pas geverfd is moeten ze voelen?
pi_82026539
Gelukt?
Waarom worden mensen meteen geloofd als ze zeggen dat er aan de hemel 400 biljoen sterren zijn, maar als je ze vertelt dat de deurpost pas geverfd is moeten ze voelen?
pi_82026634
MSN nog op wachtwoord automatisch staan ?

Even op mail klikken ben je er zo in
No Guts, No Glory
pi_82026648
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:33 schreef MisterMister93 het volgende:
Gelukt?

Nee natuurlijk niet, want ze had die geheime vraag verneukt, zoals in de OP te lezen is.
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:35 schreef nuget het volgende:
MSN nog op wachtwoord automatisch staan ?

Even op mail klikken ben je er zo in
Nee, want het wachtwoord is gereset.
pi_82026876
Hoezo, faal
No Guts, No Glory
pi_82026954
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:35 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, want ze had die geheime vraag verneukt, zoals in de OP te lezen is.
[..]

Nee, want het wachtwoord is gereset.

Nach
pi_82026998
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:31 schreef MisterMister93 het volgende:
Je gaat naar:

www.hotmail.com ---> wachtwoord vergeten ---> Je tikt in eerste balkje je e-mailadres in --> Daaronder zie je een reeks cijfers/letters die je correct moet overnemen in het balkje daar onder ---> krijg je de volgende opties:

Gebruik mijn woonplaats en geheime vraag om mijn identiteit te controleren
Stuur mij per e-mail instructies voor het opnieuw instellen van mijn wachtwoord

Kies je dit x wel voor de eerste ---> Selecteer je land ---> Vul je postcode in ---> Beantwoord je geheime vraag ---> Stel een nieuwe wachtwoord in.
Zoals verderop al is vermeld heb ik dit idd verneukt.
pi_82027061
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:41 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Zoals verderop al is vermeld heb ik dit idd verneukt.
Heb je het linkje dat ik hierboven heb gepost, geprobeerd?
quote:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2010 16:42:57 ]
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:46:39 #22
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_82027320
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:20 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Nee, dat doen ze dus niet

Zou weinig zin hebben he

Hij is naar een alternatief mailadres verzonden
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 mei 2010 @ 16:51:25 #23
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_82027609
Hotmail voor je belangrijke dingen gebruiken

Kan je M$ niet even bellen?
pi_82027854
Nog een reden om Gmail te nemen. Password-recovery via SMS
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:57:51 #25
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_82027982
Gewoon formuliertje invullen (je zult even moeten zoeken), zonder je geheime vraag te beantwoorden, en verder zoveel mogelijk info invullen. Dan doen ze meestel niet zo moeilijk.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')