Hmja. Hoe lang heb je recht op WW?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij vond mijn CV wel tof. Maargoed WW aangevraagd en nu door solliciteren maar...
geen van beiden, ze zijn gewoon niet goed bij hun hoofd, waar jij solliciteerdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik solliciteer me suf, alleen ze nemen me allemaal niet aan![]()
En de mevrouw van het UWV zegt nog wel dat ik de mooiste brieven ooit heb. Tsja. Of zij heeft het mis, of ik kan gewoon echt niets![]()
Wat voor werk zoek je dan? Ik dacht dat je al werk had joh
ik ben school helemaal zat, ik wil iets doen wat ik leuk vind en daar geld aan verdienenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:31 schreef Giertje het volgende:
zo blij dat ik na de zomer weer naar school ga
niks geen werk meer
Daar verdwijnt helaas de rommel nog niet van, het maakt het wel wat beterquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Gewoon overal Duitse vlaggetjes op prikken.
half jaar als ik me niet vergis, of 2 mndquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmja. Hoe lang heb je recht op WW?
Doe een dansje, vier een feestje, spring van een viaduct en laat je overrijden door een 18 wielerquote:
ik heb nu paar jaar gewerkt ben het zat ik wil doorgroeienquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:34 schreef Pingwingei het volgende:
ik ben school helemaal zat, ik wil iets doen wat ik leuk vind en daar geld aan verdienen
[..]
Vandaag ben ik gebeld door zon kerel van het UWV en hij gaat me dus die spullen daarvan nog opsturen. Bij mij is het een beetje anders omdat ik ontslagen ben door faillissement en een salaris achterstand had. Wat een gekut allemaalquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmja. Hoe lang heb je recht op WW?
Jouw tijd komt nog wel lief taartje. je krijgt een prachtbaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik solliciteer me suf, alleen ze nemen me allemaal niet aan![]()
En de mevrouw van het UWV zegt nog wel dat ik de mooiste brieven ooit heb. Tsja. Of zij heeft het mis, of ik kan gewoon echt niets![]()
Wat voor werk zoek je dan? Ik dacht dat je al werk had joh
Zó leuk is een lapo nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:35 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Doe een dansje, vier een feestje, spring van een viaduct en laat je overrijden door een 18 wieler
Ik ben het leren nu wel een keertje zat ben blij dat ik aan het werk kanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb nu paar jaar gewerkt ben het zat ik wil doorgroeien
Ik volg naast mijn werk wel gewoon een deeltijd studie. Best pittig maar wel te doen hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben het leren nu wel een keertje zat ben blij dat ik aan het werk kan
kan het me wel voorstellen dat heb ik ook gehad maar na een paar jaar besef je wel hoe leuk school kan zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Succes ik hoop dat ze het goed regelen 99 van de 100 uwvmensjes zijn dom erg domquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vandaag ben ik gebeld door zon kerel van het UWV en hij gaat me dus die spullen daarvan nog opsturen. Bij mij is het een beetje anders omdat ik ontslagen ben door faillissement en een salaris achterstand had. Wat een gekut allemaal
het leren of school zelf?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
school is niet leuk als je het telkens door overmacht niet af kan makenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan het me wel voorstellen dat heb ik ook gehad maar na een paar jaar besef je wel hoe leuk school kan zijn
Dat geloof ik graagquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:39 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
school is niet leuk als je het telkens door overmacht niet af kan maken
nee dan niet maar daar heb ik geen last van gehad toen ik op school zatquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:39 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
school is niet leuk als je het telkens door overmacht niet af kan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |