Klacht 1: ABN amroquote:Terugbetaling staatssteun ABN onzeker
Het staat niet vast dat de belastingbetaler de 30 miljard euro terugkrijgt, die in de redding van ABN Amro en Fortis Bank Nederland is gestoken.
"Het zal moeilijk haalbaar zijn die 30 miljard terug te halen'', zei topman Gerrit Zalm van de staatsbank op BNR Nieuwsradio.
Zalm kan nog niet zeggen wat voor bedrag wel terugkomt. Hij voegde eraan toe dat niet alle staatssteun in ABN Amro en Fortis is gestoken. Een deel was ook bestemd voor verzekeraar ASR.
Ja, want het is zijn schuldquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:40 schreef Netsplitter het volgende:
Belachelijk dat die idioot nog daar in z'n stoel zit.
Die steun gaat echt terug betaald worden, dan maar die bank over de kop.
Ik vind het op z'n minst zeer verdacht dat hij eerst bij de "zaken"bank DSB heeft gewerkt die onderuit gegaan is en nu gaat die zitten janken nu hij bij de ABN werkt.quote:
Ik ga vanavond nog een paar miljard halen om de staat terug te betalen Pff zo moeilijk is het toch nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:45 schreef IkWilbert het volgende:
Ik ga ook geld lenen bij de ABN en dan nooit meer terugbetalen... kijken hoe hun dan reageren
Ga maar overstappen op Rabobank, lekker korting op de zorgverzekeringquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:55 schreef internal het volgende:
Ik moet toch maar is mijn geld bij ABN weghalen zo te lezen
Dan komt Bos langs met Mariette Hamer. En zij gaat dan op jouw gezicht zitten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:45 schreef IkWilbert het volgende:
Ik ga ook geld lenen bij de ABN en dan nooit meer terugbetalen... kijken hoe hun dan reageren
Volledig mee eens, handen af van mijn salaris en bonus.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:26 schreef whitesosa het volgende:
En dan wel de eventuele coalitieonderhandelingen voor de VVD te willen doen en dan flink gaan bezuinigen op iedereen die niet bij de bank werk.
Hihi 40.000 man op straat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:40 schreef Netsplitter het volgende:
Belachelijk dat die idioot nog daar in z'n stoel zit.
Die steun gaat echt terug betaald worden, dan maar die bank over de kop.
En hoeveel man zitten er nu al thuis vanwege dat economische gedoe?quote:
Idd. oh ja die korting bij de zorgverzekering is ook wel mooi meegenomenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:48 schreef themole het volgende:
Rabobank., nog nooit problemen mee gehad.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:48 schreef Banzaiaap het volgende:
in before hetisdeschuldvanderabobank.jpg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |