hiervoor hebben we ooit een belangrijke uitvinding gedaan, die luistert naar de naam "oorvijg".quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:19 schreef artisdemarsis het volgende:
Waarom worden pubers steeds dommer? Vroeger kenden pubers hun plaats en waren ze volwassener. Toen kreeg je op je 19e /20e al je eerste kind en werkte je voor de kost. Niet dat dat goed is, zo jong kinderen, maar ze kenden verantwoordelijkheidsgevoel. Ze waren beleefd, zeiden nee mevrouw en ja mevrouw en waren niet de hele tijd wiet aan het roken en bushokjes aan het vernielen. Het is triest dat dit beeld al bijna 60 jaar oud is. Sinds de jeugdcultuur denken pubers dat hun mening ertoe doet, terwijl ze nog niet eens een opleiding hebben afgerond en niet weten hoe het er aan toe gaat in de maatschappij. (Alleen op Hyves)
Je bent nu ook wijzerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:21 schreef artisdemarsis het volgende:
Hoe bedoel je? ik zie duidelijk steeds slechter gedrag zo vanaf hun 13e...
Misschien wordt je oud.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:21 schreef artisdemarsis het volgende:
Was jij niet dat sneue hoogbegaafde wijf?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:19 schreef artisdemarsis het volgende:
Waarom worden pubers steeds dommer? Vroeger kenden pubers hun plaats en waren ze volwassener. Toen kreeg je op je 19e /20e al je eerste kind en werkte je voor de kost. Niet dat dat goed is, zo jong kinderen, maar ze kenden verantwoordelijkheidsgevoel. Ze waren beleefd, zeiden nee mevrouw en ja mevrouw en waren niet de hele tijd wiet aan het roken en bushokjes aan het vernielen. Het is triest dat dit beeld al bijna 60 jaar oud is. Sinds de jeugdcultuur denken pubers dat hun mening ertoe doet, terwijl ze nog niet eens een opleiding hebben afgerond en niet weten hoe het er aan toe gaat in de maatschappij. (Alleen op Hyves)
Laat maar, maar je hebt inderdaad gelijk. De jeugd is té asociaal. Daarom pleit ik voor heropvoedingskampen en dienstplicht.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:21 schreef artisdemarsis het volgende:
Dienstplichtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:22 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Laat maar, maar je hebt inderdaad gelijk. De jeugd is té asociaal. Daarom pleit ik voor heropvoedingskampen en dienstplicht.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:22 schreef Miss-me het volgende:
Waarom nee mevrouw ja mevrouw . ik vind dat overdreven. Verantwoordelijksgevoel krijgen is moeilijk hoor.ik ben 18 en vind wel kt dat ik nu 18 ben.
Vroeger regelde me moeder mijn problemen/zooi.
nu kan ik der zelf voor opdraaien
ben sowieso al onzelfstandig .![]()
nu wil ik zestien zijn.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:18 schreef Miss-me het volgende:
Toen was ik nog een baby.
maar mn ouders wel .
Nou blijkbaar niet, want ze kregen kinderen terwijl hun hersens nog niet eens volgroeid waren.quote:maar ze kenden verantwoordelijkheidsgevoel.
Dat is inderdaad jammer.quote:Ze waren beleefd, zeiden nee mevrouw en ja mevrouw en waren niet de hele tijd wiet aan het roken en bushokjes aan het vernielen.
Wat denk je zelf:') Zou ik serieus posten in OUD? Daar posten breeders.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
Was jij niet dat sneue hoogbegaafde wijf?If so: besta jij nou echt of ben je slechts een troll?
Ik heb een heerlijk leven en hoef niet te blowen om me te vermaken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:24 schreef zovty het volgende:
Hahahahahahaha TS heeft niet geblowd toen ze puber was en is nu jaloers en heeft nog steeds geen leven![]()
![]()
.
Ik heb slechts drie of vier topics/posts van je gezien en kom zelf niet in OUD. Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:24 schreef artisdemarsis het volgende:
[..]
Wat denk je zelf:') Zou ik serieus posten in OUD? Daar posten breeders.
Ik zou maar een nieuwe kloon aanmaken als ik jou was.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:25 schreef Miss-me het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een baby van binnen.
Probeer het anders eens, you seem uptight.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:25 schreef artisdemarsis het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijk leven en hoef niet te blowen om me te vermaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |