Ik ookquote:
Voor het jatten of voor de chocolade?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:26 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb chocolade gejat en nu schaam ik me
Arme jongen.quote:
uit de winkel ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:26 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb chocolade gejat en nu schaam ik me
*ril*quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:58 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Nou er liggen daar dus allemaal vieze lelijke wijven naast elkaar hun clit te bewerken met de nieuwse Pneumotische hydrolic pussy pleaser XL voor zoogenaamd het goede doel. Gatverdamme
Omg jij begrijpt me haha in het midden stond zon wijf naakt de danse met slappe tieten en zon onverzorgd oerwoudquote:
Ninaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:38 schreef Keukenkast het volgende:
Ik slurp die Nina Simone liedjes als ware het verfrissende calorie-arme drankjes op een warme zomerdag
Trauma's!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:38 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Omg jij begrijpt me haha in het midden stond zon wijf naakt de danse met slappe tieten en zon onverzorgd oerwoud
Ik ben blij dat ik geen beelddenker ben, dan zou ik het nog voor me zien ook.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen beelddenker ben, dan zou ik het nog voor me zien ook.
Ik moest inderdaad meteen aan jou denken. *aai over bol*quote:
Hahahahahaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moest inderdaad meteen aan jou denken. *aai over bol*
Dat weet ik pas achterafquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahahaha
Is het geen background information voor je 3e boek?
Kun je niet beter even op het nieuwe topic wachten? Anders moet je morgen zo zoeken, heheh.quote:
ben je je weer aan het misdragen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:52 schreef Ang3l het volgende:
Zat zat zat. Al 1 waarschuwing gehad van t park. Oeps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |