Waarom niet? Heerlijk juistquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:04 schreef Keukenkast het volgende:
Die films met Johnny Depp waarin hij een nichterige priaat speelt.
Ik vind die dus helemaal niet leuk, stiekem
Puike redenatiequote:
Het is zo Hollywood. En het verhaal zuigt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Puike redenatie![]()
Ik vind vooral Norrington tofMooi complex karakter en een mooie vent.
Dat heb ik vast nog wel ergens liggenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroeg naar bed en morgen aan de joodse penicilline.
Nee. Vertel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:53 schreef NetSphere het volgende:
Oja komt natuurlijk door die masturberende vrouwen op rtl5 GATVERDFAMME hebbe jullie dat gezien?
Jij hebt kippensoep?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:54 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Dat heb ik vast nog wel ergens liggen
Nou er liggen daar dus allemaal vieze lelijke wijven naast elkaar hun clit te bewerken met de nieuwse Pneumotische hydrolic pussy pleaser XL voor zoogenaamd het goede doel. Gatverdammequote:
Keukenkast is helemaal into the chicks, jeweets.quote:
Cool, waarom zat ik niet daarnaar te kijken maar keek ik naar Jack Sparrow?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:58 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Nou er liggen daar dus allemaal vieze lelijke wijven naast elkaar hun clit te bewerken met de nieuwse Pneumotische hydrolic pussy pleaser XL voor zoogenaamd het goede doel. Gatverdamme
Omdat je geen trauma wilt hahaha. Ze zaten daar echt gewoon met hun ongeschoren spleten schaamteloos zon vulva expert na te doenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Cool, waarom zat ik niet daarnaar te kijken maar keek ik naar Jack Sparrow?
ik eet ze niet op, eigenlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |