Omdat wij niet zo ruim wonen, lijkt het me best handig. Ik vraag me alleen af of het badje wel stabiel/stevig is en of het bijvoorbeeld niet snel op de naden zal gaan lekken.quote:De bodem badje is voorzien van een anti-slip profiel. Het badje is gemaakt van Polypropylene (PP) en Thermoplastic Elastomeric (TME) en bevat geen schadelijke of gevaarlijke stoffen.
Verkrijgbaar in leuke kleurencombinaties en elke badje is voorzien van een stop. Dus voordat u het badje opvouwd kunt u het gewoon laten leeglopen.
Das een veredelde inloopkastquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:29 schreef Stiemie het volgende:
onze badkamer is ongeveer 1,30 x 1,80
Ja het is echt heel klein. Komt ook omdat we in een eco-wijk wonen. Dan maken ze de badkamer zo klein dat er geen bad in kan, da's slecht voor het milieuquote:
Das wel heel eco! Ik heb wel een bad, maar ga er max 1 keer per week in. Thijs heeft een OKbabybad.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:36 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja het is echt heel klein. Komt ook omdat we in een eco-wijk wonen. Dan maken ze de badkamer zo klein dat er geen bad in kan, da's slecht voor het milieuAch op zich ben ik er toch dagelijks maximaal een half uurtje en verder niet
Gewoon dat bad even afdrogen met een handdoek lijkt mij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:10 schreef Stiemie het volgende:
Bibabad vind ik zo'n enorm ding, ook opgevouwen. Geen idee waar ik dat hier laten moet. En wordt dat zeil niet schimmelig als je het na gebruik nat invouwt?
wel klein voor 2 kinderen hoor..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:06 schreef Stiemie het volgende:
Hmm dat Ikea ding kunnen ze natuurlijk niet samen in en dat is juist zo leukZe zitten nu wel eens samen in het hema-badje en dat gaat prima. Het is alleen zo'n sta-in-de-weg...
Flexibath is 66,5 x 38,9 x 23,8 cm. Iets minder lang, maar wel breder dan een gewoon babybadje van bv Hema
Dat dus... Voor mij reden om af te haken...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef McLaura het volgende:
ik ben allergisch voor taalfouten op webshops
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |