Wanneer ga je op vakantie naar thailand?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
D'r zijn maar heel weinig blondines op wie ik val, maar zij is wel een hele mooie. Ik ga liever voor brunettes, en nog veel liever lekker exotisch![]()
![]()
De dames die ik het mooist vind komen niet uit Thailandquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wanneer ga je op vakantie naar thailand?
Hehequote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:22 schreef Kper_Norci het volgende:
De dames die ik het mooist vind komen niet uit Thailand![]()
Fijn weekendquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:23 schreef Kper_Norci het volgende:
Goed weekend allemaal, ik ben ook pleite!
Ik was dat even vergetenquote:
:kuch:quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat blijkt wel weer.
Je weet toch dat ik altijd gelijk heb, en dat alles wat ik zeg een kern van waarheid bevat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Kper_Norci heeft gewoon iets anders nodig om aan te zuigen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Misschien kan jij ons wel helpen stoppen!
Mag hij niet aan jouw piemel zuigen dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Kper_Norci heeft gewoon iets anders nodig om aan te zuigen.
Zijn koudwatervrees heeft -ie in ieder geval niet meer...
Alleen als Mark Rutte mag toekijken...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mag hij niet aan jouw piemel zuigen dan?
Waarom dat?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:31 schreef teknomist het volgende:
[..]
Alleen als Mark Rutte mag toekijken...
Serieus, wat een lelijk ondergoed en ze heeft totaal geen kont.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat...
laat ik liever aan haar over...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
:kuch:Jezus, dat je dat nog weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Hij staat nog in mijn telefoonquote:
Bij mij niet. Komt ook deels omdat ik een half jaar geleden een nieuwe telefoon heb gehaaldquote:
Idd, een dikke joint is beterquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Kper_Norci heeft gewoon iets anders nodig om aan te zuigen.
Zijn koudwatervrees heeft -ie in ieder geval niet meer...
Ik heb het normaal gesproken ook liever wat ronder, maar ach, ik zou ze echt niet het bed uitschoppen hoor. Ja, daarna, ken ik lekker rustig slapen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:33 schreef teknomist het volgende:
[..]
Serieus, wat een lelijk ondergoed en ze heeft totaal geen kont.
Hehequote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Bij mij niet. Komt ook deels omdat ik een half jaar geleden een nieuwe telefoon heb gehaald
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:44 schreef automatic_ het volgende:
Whaaaaaaaaa! Ik heb mijn statistiek tentamen van dinsdag gehaald met een 7!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |