Ik denk dat ik maar wacht totdat dat vaccin er een keer is, ben maar gestopt met stoppen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:17 schreef tha_rizzo het volgende:
DAAR GA JE DEAUD AAN
Zegt de persoon die ondertussen al z'n 363928987392872893ste stoppoging heeft gewaagd
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oh heerlijk, verhalen uit de oude doos, eens even kijken.
Ouwe maat van ons, vroeger, was heel dik, nog nooit een meisje zelfs maar gezoend ofzo, en op zijn 18e verjaardag had ie er genoeg van, hij wilde ook naar de hoeren. Prima, wij gaan wel mee hoor. Wij dus met 5 man (waarvan 3 boven de 100 kilo) in een Corsatje naar Antwerpen gereden. Wij daar rondlopen, en ik zie echt bloedmooie meiden, compleet in supersexy lingerie achter de ramen staan. Wel enorm veel ranzige ouwe ventjes die daar een beetje rondstruinen, maar goed.
Dus wij die maat van ons allemaal wijzen op die lekkere chicks, nah, ik kijk toch ff verder zei ie. Lopen we weer door. En bij wat voor hoer gaat ie naar binnen? Precies, de grootste en dikste negerin die er daar te vinden was.
Half uur later, komt ie met een big smile naar buiten, die hoer erachteraan: Oooohh your friend fucks very good, who's next riep ze keihard. Wij:![]()
![]()
Ik houd 't nu wel aardig vol eigenlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar wacht totdat dat vaccin er een keer is, ben maar gestopt met stoppen.
Aan de ene kant zou ik heel graag willen stoppen met roken, wel met behoud van af en toe een jointje, maar bijvoorbeeld zo'n peuk na het avondeten is toch ook wel heel lekker hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:36 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik houd 't nu wel aardig vol eigenlijk
Ben nu al een dikke maand gestopt.
Na het avondeten een peuk is echt lekker inderdaad, ik rook vanaf mijn 18e (ben nu 20) en ik heb 1xquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Aan de ene kant zou ik heel graag willen stoppen met roken, wel met behoud van af en toe een jointje, maar bijvoorbeeld zo'n peuk na het avondeten is toch ook wel heel lekker hoor.
Ik begon het op een gegeven moment gewoon vies te vinden. Had er ook geen trek meer in, dus dan maar gewoon stoppen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Aan de ene kant zou ik heel graag willen stoppen met roken, wel met behoud van af en toe een jointje, maar bijvoorbeeld zo'n peuk na het avondeten is toch ook wel heel lekker hoor.
Nou, inderdaad!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
We kletsen hier zo hard, we lijken wel vrouwen!
Ik ken ook een paar mensen die cold turkey gestopt zijn, o.a. mijn pa, maar ik vind het echt moeilijk hoor. Heb het wel eens geprobeerd, maar als je dan 3 dagen barstende koppijn en misselijkheid e.d. krijgt, ook als je gebruik maakt van pleisters, tja, dan wordt het toch lastig. Respect voor de mensen die het lukt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik begon het op een gegeven moment gewoon vies te vinden. Had er ook geen trek meer in, dus dan maar gewoon stoppen.
Dan doe je een hipster aan!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Alleen die string doe ik niet meer aan hoor!Zit veels te strak in m'n naad.
Hahaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Misschien kan jij ons wel helpen stoppen!
Dat strikje vind ik dan weer jammer...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat...
laat ik liever aan haar over...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat meisje maakt anders veel goed...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat strikje vind ik dan weer jammer...
Ooo ja, het is blond hèquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat meisje maakt anders veel goed...![]()
D'r zijn maar heel weinig blondines op wie ik val, maar zij is wel een hele mooie. Ik ga liever voor brunettes, en nog veel liever lekker exotischquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo ja, het is blond hè
Dan is het toch altijd goed?
Strikje kan eraf.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat strikje vind ik dan weer jammer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |