quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:13 schreef EDMAN- het volgende:haha Sauna Diana

heb ook idd paar vrienden die naar de hoeren in Antwerpen zijn geweest. ene helft naar de peepshow (vinnik nog kunnen), de andere helft ging met z'n tweeën (tegelijk!), een hoer vernederen. Waren ook nog eens dronken dus het beeld wat we voorgeschoteld kregen was dat de ene aan het neuken was en de ander stond toe te kijken en zichzelf af te juinen omdat ie em maar niet omhoog kreeg.
Doe mij maar gewoon lekker 1 op 1 in mijn bedje
Oh heerlijk, verhalen uit de oude doos, eens even kijken.
Ouwe maat van ons, vroeger, was heel dik, nog nooit een meisje zelfs maar gezoend ofzo, en op zijn 18e verjaardag had ie er genoeg van, hij wilde ook naar de hoeren. Prima, wij gaan wel mee hoor. Wij dus met 5 man (waarvan 3 boven de 100 kilo) in een Corsatje naar Antwerpen gereden. Wij daar rondlopen, en ik zie echt bloedmooie meiden, compleet in supersexy lingerie achter de ramen staan. Wel enorm veel ranzige ouwe ventjes die daar een beetje rondstruinen, maar goed.
Dus wij die maat van ons allemaal wijzen op die lekkere chicks, nah, ik kijk toch ff verder zei ie. Lopen we weer door. En bij wat voor hoer gaat ie naar binnen? Precies, de grootste en dikste negerin die er daar te vinden was.

Half uur later, komt ie met een big smile naar buiten, die hoer erachteraan: Oooohh your friend fucks very good, who's next riep ze keihard. Wij: