abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_266402
En in het eerste artikel meteen maar een duidelijke uitleg:

"BASTA" IS "SPOEF" BEHEERDER VAN DE SEKI FANCLUB

Zo, dat is niet lang verborgen gebleven.

zondag 4 juni 2000 @ 01:07:00 #2
4229 Basta
Shake that ass!
pi_266403
quote:
op 06-04-2000 om 12:59 AM schreef fondaco het volgende:
En in het eerste artikel meteen maar een duidelijke uitleg:

Zo, dat is niet lang verborgen gebleven.

pffffffff dat heb ik je nog zelf verteld ook, grapjas.

Weet jij het?. dan weet ik het ook!
pi_266404
Hm. dan zat ik er niet ver naast.
--------------------
Hoort
FOK! ut voort!
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_266405
quote:
op 06-04-2000 om 00:59 AM schreef Fondaco het volgende:

Ahaa!

Basta, waarom kies je hier niet gewoon Spoef als nick? Zo maak je er wel een erg schimmige bedoening van.

The trick is to keep breathing
pi_266406
quote:
op 06-04-2000 om 01:07 AM schreef Basta het volgende:

Zijn we nou klaar met dat arrogante gedoe en die aanvallen op iedereen ????

Check the club before you enter it,
je binnenkomst heeft je al persona-non-grata gemaakt, dat kan jij alleen maar veranderen door eerst eens geciviliseerd je excuses aan te bieden voor deze 'inbraak', snotneus !

When I want your opinion, I'll give it to you.

zondag 4 juni 2000 @ 01:47:00 #6
4229 Basta
Shake that ass!
pi_266407
quote:
op 06-04-2000 om 01:21 AM schreef Arjuno het volgende:
Ahaa!

Basta, waarom kies je hier niet gewoon Spoef als nick? Zo maak je er wel een erg schimmige bedoening van.

Hoi Arjuno,

Ik zat hier al eerder onder de naam Guilottine. Toen maakte niemand zich er druk om. Door een foutje (waarschijnlijk bij mij) kan ik niet met die naam hier posten, vandaar dus de naam Basta. Wat is er schimmig aan? welke naam ik ook draag ik reageer overal hetzelfde.

groetjes,
André

pi_266408
Wat begrijp ik, naieveling, nu veel van hetgeen mij zo onbegrijpelijk leek omdat ik het moest stellen met holle frasen in plaats van solide duidelijkheden.

Ach, wat moet mij hier nu toch van het hart:
Toen Jolandre(=Spoef) zich middels het aanbieden van chat-faciliteiten - waarvan overigens nauwelijks gebruik is gemaakt -het beheerderschap verwierf, schreef hij ergens in beate bewoordingen, dat een van de hoogtepunten in zijn leven was geweest: Seki persoonlijk te mogen ontmoeten en zelfs Bullent aan de telefoon te hebben gehad.

Kort daarna stopte de communicatie met mijn Boefje, zoals ik Spoef liefkozend placht te noemen, omdat ik hem mocht, zijn enthousiasme, zijn inzet.
Hij repliceerde al la zijn 2e idool, en vroeg zich af wat er mis met mij was.
Ik heb het Spoef nooit euvel geduid dat hij - mensenlijk als wij allen - viel voor de eenzijdige argumenten waarbij de waarheid zorguldig buiten schot werd gehouden.
Nog steeds duid ik Spoef niet euvel dat hij voor behoud van eigen hachje heeft gekozen, want ook dat is zeer menselijk.
En als je in een slangenkuil wilt overleven moet je een der slangen worden.

Wat ik zelf heel jammer vind is dat met de entree van zeker beheerder al meteen koppen vielen, er al meteen geen harmonie meer was.
In de verdeel-en-heers-slag van de Macchiavelliaan viel als eerste Furbygirl. Daarna was het gedaan met de kneuterige ouwe-jongens-onder-elkaar-sfeer die er onder Joop wel degelijk heerste.
Aardige mensen, die Pascha en Joop, lieverds, aan wie ik goeie herinneringen heb. Voor die mensen was het allemaal wat veel en ze waren maar wat blij te kunnen recruteren uit de achterban, want ze begonnen als totale digibeten aan het avontuur van hun Seki-fanclub beheren.
De club is getotaliseerd door een zeker beheerder en in het kader van de volgende verdeel-en-heers werd ik op nonaktief en onwetend gehouden, om niet te zeggen: volkomen geignoreerd! En spoef mocht de opengevallen plek van het door beheerder geregelde seki-bezoeken opvullen. Nou, in het kader hoe beaat Spoef over Seki denkt is het niet moeilijk je voor te stellen hoe Spoef zich voelde. En terecht.
Want ik mag dan wel controverse hebben met de club RONDOM Seki, maar Seki ZELF en zijn familie houd ik nog steeds in ere.
Ook Seki is bezweken onder de lawine die over hem kwam toen hij uit de bus kwam. Ook voor hem was het prettig te weten dat hij mensen had die achter hem stonden en die de honeurs voor hem waarnamen.

Ik heb genoten van mijn eigen ontmoeting met Seki, die als persoon zeer de moeite waard is, en dat heb ik ook achter de schermen aan de leden laten weten toen ze mij vroegen of ze wel moesten gaan.
Ja, riep ik. Seki heeft niets te maken met de dingen om hem heen, en waarom zou hij de enige moeten zijn die hier arm uit komt. Gaan! Want een ontmoeting met Seki mag je niet missen.
Nee Seki, no hard feelings for you, en in al die drukte en soesa om je heen begrijp ik dat ik niet met voorrang op je netvlies stond, omdat ik me nooit aan je opgedrongen heb, en nooit misbruik heb gemaakt van jouw telefoonnummer.
Nee Spoef, ook geen hard feelings voor jou, omdat ik wel snap hoe fijn het is om Seki vaak te zien.
Maar Spoef, zou je wat kunnen dimmen in je aanvallen op mij? Ik heb geen strijd met jou, nooit gehad, maar ik heb geen zin in een autocratische opponent die zich middels demagogisch geweld verzekert van een aantal schaduwvechters die de prooi moeten verzwakken.
Maar verkijk je niet op Oma, zij heeft in d'r eentje een heel Ministerie bevochten en gewonnen.
Zakelijk ben ik een kneus van het zuiverste water, maar ideologisch en taalkundig kan menigeen een puntje aan me zuigen. Ik refereer aan het stukje waarmee ik Seki groots maakte in de buitenwereld. Kijk in de HUNTER URL's naar het topic "Seki's Integriteit". Daarin kun je zien hoe ik me ten overstaan van het hele volk uitputte in het op de barricade springen voor onze held.
Er kan dan ook nooit gezegd worden dat ik in gebreke ben gebleven ten aanzien van mijn inspanningen als beheerder. Ik heb Seki's imago hier op FOK verdedigd en zelfs geschapen waar aanvankelijk ongeloof heerste. Mensen gingen hem anders zien vanwege mijn loftuitingen.
De kroon op het werk was de publiekelijke rehabilitatie van Seki in het blad Nieuwe Revu. Dat was meteen mijn zwanenzang, nooit heb ik meer iets vernomen van wie dan ook uit de fanclub.

Wat er is weet ik niet, maar met zekerheid weet ik wel dat ik niet gefaald heb als beheerder.
Dat moet maar eens gezegd worden. Door wie dan ook. Bij deze!

--------------
Hoort!
FOK! ut voort!

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 04 Juni 2000).]

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

zondag 4 juni 2000 @ 01:57:00 #8
4229 Basta
Shake that ass!
pi_266409
quote:
op 06-04-2000 om 01:26 AM schreef Moor het volgende:
[QUOTE]op 06-04-2000 om 01:07 AM schreef Basta het volgende:

Zijn we nou klaar met dat arrogante gedoe en die aanvallen op iedereen ????

Check the club before you enter it,
je binnenkomst heeft je al persona-non-grata gemaakt, dat kan jij alleen maar veranderen door eerst eens geciviliseerd je excuses aan te bieden voor deze 'inbraak', snotneus !

When I want your opinion, I'll give it to you.[/quote]

Beste Moor,

Volgens mij vergis jij jezelf. Ik heb niemand aangevallen. Er zijn klaarblijkelijk wel mensen die aanstoot nemen aan de opmerkingen die ik maak. Het zal dan zo zijn dat ik niet de opmerkingen maak die iedereen wil horen, vergeet niet dat dit een forum is. Oftewel een open podium voor ieder die zijn gedachten wil ventileren (daar hoort bij dat je een ander in zijn waarde laat).

Ik hoef me dan ook tegen niemand te verontschuldigen, aangezien ik niemand heb aangevallen.

groeten,
André

pi_266410
Toch typisch lieve Borgia
Op de dag van Séki's fanclub-feest was er op zijn site te lezen (Smartje én Spoef als ik me niet vergis, maar in ieder geval één van de twee en rond 23.00 uur 21 mei dus), dat alles weer met jou bijgelegd was en dat je weer in het beheerdersteam was teruggekeerd.
  zondag 4 juni 2000 @ 02:03:00 #10
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_266411
Sorry, ik wist in deel 1 al dat Basta eigenlijk Spoef was, maar vond het niet terzake doende om dat te vermelden.

Verder, hoe moeilijk het ook is, aangezien er met iemand die one-liners schrijft, niet te schrijven valt, toch nogmaals het vriendelijke verzoek om dit gezeur PER E-MAIL af te handelen, en het FOK forum of de Büllent site hier NIET voor te gebruiken.

Deze topic gaat dicht, "het gezëur"graag verder via e-mail of ICQ!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')