Hoi, weltrusten en tot morgenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik kom binnen en zeg hoi
Ik ga gelijk weer weg en zeg welterusten
Geen idee... ik ben ook een tijdje weg geweestquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:40 schreef Marlalala het volgende:
Dus, is hier verder nog iets bijzonders gebeurd?
Trusten!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik kom binnen en zeg hoi
Ik ga gelijk weer weg en zeg welterusten
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:44 schreef Rauzer het volgende:
Sieneke aan de telefoon bij K&vdB: "Ja, we hebben net de uitslag gehad, en ik ben niet door" Hoezo wereldvreemd.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:44 schreef Rauzer het volgende:
Sieneke aan de telefoon bij K&vdB: "Ja, we hebben net de uitslag gehad, en ik ben niet door" Hoezo wereldvreemd.
Laten we hopen dat ze het lief bedoelde.quote:
[c_a mode]Ik hoop dat hij halverwege zijn slokdarm blijft steken, en nu ga ik echt naar bedquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:46 schreef Marlalala het volgende:
Volgens mij zou Pierre Kartner zijn hoed opeten
hahahaquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[c_a mode]Ik hoop dat hij halverwege zijn slokdarm blijft steken, en nu ga ik echt naar bed[/c_a mode]
Tot over een paar minuten dan maarquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[c_a mode]Ik hoop dat hij halverwege zijn slokdarm blijft steken, en nu ga ik echt naar bed[/c_a mode]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:03 schreef iBenny het volgende:
Het is vrijdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggg![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrijdag!
![]()
Maar ben eigenlijk wel blij dat het bijna afgelopen is![]()
Ik ook, kan dat hele XFA-forum niet meer luchten of zienquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:06 schreef Marlalala het volgende:
[..]
vrijdag!
![]()
Maar ben eigenlijk wel blij dat het bijna afgelopen is
Hahaha zal wel meevallen. Paar maandjes overbruggen en dan begint Popstars weer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
Ik val in een gat...
De hele serie Popstars op vrijdag gevolgd en daarna direct XFA... en dat is na vanavond afgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |