je hebt het lied volgens mij nog nooit gehoord...quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Juh.. onzin moet je in de kiem smoren
ik ook! zo gezellig de sfeer, met zn allen voor een groot schermquote:
Ik ben ook zo'n gek die Algarije - SLovenie gaat kijkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook! zo gezellig de sfeer, met zn allen voor een groot scherm
helaasch.. vandaag nog in de klas.. de kinderen wilden het op youtube tijdens knutselenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je hebt het lied volgens mij nog nooit gehoord...
oh joyquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook! zo gezellig de sfeer, met zn allen voor een groot scherm
naah ik vind alleen de NL duels interessant, de rest hoor ik vanzelf welquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n gek die Algarije - SLovenie gaat kijken. Heb ik ook zin in
. Maar NLduels zijn hopelijk erg leuk
hou opquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Vlag uitWe zijn niet door
Was ook te verwachten met zo'n nummer
Ik ga voor 64 vd 64 duels als het luktquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
naah ik vind alleen de NL duels interessant, de rest hoor ik vanzelf wel
ik vond het extreme reuze meevallen. het meest wild was Turkije, de rest hield het rustig met ballads. Geen kalkoenen of gorilla's gezien dit jaarquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:04 schreef Duderella het volgende:
Was leuk om het toch weer eens te zien, al denk ik dat ik zaterdag oversla. Maar oeh, het is wel altijd lachen weer. Dat pretentieuze gekerm in al die nummers, de jurken, de vraag of die zangeres ooit een man was, de decolletés, de mannen met nepgitaren.![]()
Wij zijn, tot grote teleurstelling van groep 7, de 14e op schoolreisjequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef Laydina het volgende:
Volgens mij mogen wij op het werk Nederland nog wat kijken
1e wedstrijd op maandag 14 juni om 13.30uquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef Laydina het volgende:
Volgens mij mogen wij op het werk Nederland nog wat kijken
lekker uitgezocht die datum , maar niet heusquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij zijn, tot grote teleurstelling van groep 7, de 14e op schoolreisjeIn Duitsland!!
![]()
![]()
![]()
okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |