Ik vond Slovenie ook wel leuk. maar die liggen er toch ook uit?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:17 schreef The_Eye het volgende:
Ik snap niet dat ze zo negatief waren over Slovenie. Commentatoren waren er heilig van overtuigd dat ze niet door zouden gaan. Ik dacht, klinkt best ok. En ja hoor, ze zijn door. Die voospellingen van hun zijn niks waard. Niet erg kundig...
Euhm.. je hebt gelijk. Ik vraag me af hoe ik erbij kom dat ze door zijn. Ze zijn dus toch kundig...quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:42 schreef zlakto het volgende:
[..]
Ik vond Slovenie ook wel leuk. maar die liggen er toch ook uit?
quote:Daniël Dekker: Songfestival had humor nodig.
Sinds TROS-presentator Daniël Dekker bij Songfestival het commentaar verzorgt naast kenner Cornald Maas is de uitzending een stuk leuker. Dat zegt Dekker tegen Novum Nieuws. “Het commentaar was te zwaar geworden; het mocht wel wat luchtiger.”
Zaterdagavond verzorgt Daniël dekker voor de derde keer deze week samen met Cornald Maas het commentaar van het Eurovisie Songfestival. Na de twee halve finales hoeven de TV-kijkers niet al te veel veranderingen te verwachten. “Mensen die vanavond kijken hebben misschien de halve finales niet gezien, dus voor hen hoeven we niets aan het commentaar te veranderen”, zegt Daniël Dekker, die het Songfestival een fantastisch evenement vindt. “Ik ben er nu bijna twee weken en geniet volop.” De afgelopen week zond de radiopresentator elke ochtend zijn programma ‘TROS Gouden Uren’ vanuit het hotel in Oslo uit. “Dat was best wel druk, want ondertussen moest ik ook nog informatie verzamelen over alle deelnemers en per uitzending drie generale repetities bekijken. Cornald ging dan naar de dagelijkse briefing voor de commentatoren.” Daniël snapt niet dat België bezuinigt op het commentaar bij de uitzendingen. André Vermeulen, die al sinds jaar en dag bij onze Zuiderburen de uitzendingen van passende teksten voorziet, moet het samen met Bart Peters met een plekje in de studio in België doen. “Dat is zo raar. Je moet toch echt in Oslo zijn. Niet alleen voor het gevoel, maar ook voor alle informatie en geruchten.” En tot overmaat van ramp is hun deelnemer Tom Dice voor het eerst sinds 2003 toegelaten tot de finale. “Ja, wranger kan bijna niet. Geen eigen commentator hier terwijl ze eindelijk in de finale staan.” Voor Daniël Dekker past zijn nieuwe rol naast Maas hem wel. “Het commentaar was de afgelopen jaren wat zwaar geworden. Dat is geen diskwalificatie, maar het was naar mijn mening wel heel feitelijk allemaal. Ik vond dat het humor nodig had en voeg dat hopelijk voldoende toe aan de uitzendingen van het Eurovisie Songfestival.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |