Wat moet ik verstaan onder appeltietjes?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Deze man weet waar de echte kwaliteit te vinden is.
Ik wil voor het slapengaan nog even fijn masturberen. Dat kan niet als ik dat mens net gezien heb.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:30 schreef Maisnon het volgende:
Jongens jullie horen nu aan de buis gekluisterd te zitten om Neerlands trots te supporten!
Dit vind ik erg ongepast van je. Het gaat hier wel om de man die ons al jaren internationaal vertegenwoordigt.quote:
Is dit echt?quote:
Mooi B cupje.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat moet ik verstaan onder appeltietjes?
Ik heb een zwak voor goed gevormde bibsjes.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is vanzelfsprekend.
maar een grote kont = instant boner.
Neequote:
Mager?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jaloezie omdat je zelf een mager blank kontje hebt. NOFI.
Je chickie? Mis ik hier hete lesbienne seks?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Ik weet niet welke voorkeur ik heb maar groot sowieso niet, klein ook niet echt
. Doe maar die van mn chickie
![]()
.
.
Bwhehe nee, ik noem iedereen zoquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je chickie? Mis ik hier hete lesbienne seks?
Pics van fas zijn zeker nergens te vinden?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bwhehe nee, ik noem iedereen zo.
Fas is hier de lesbie
DONT GO THERE!! JUST DONT!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pics van fas zijn zeker nergens te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |