heb je de op wel gelezen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:28 schreef trovey het volgende:
Bakje met water en citroensap en de magnetron aanzetten zodat het water gaat koken schijnt de oplossing te zijn met geurtjes in de magnetron.
Over een paar jaar krijgen we nieuwe keuken, maar tot die tijd even een noodoplossing omdat de oude magnetron stuk was gegaan...quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef Biogarde het volgende:
Wat kost een nieuw vandaag de dag? 4 - 8 tientjes? Waarom kocht je geen nieuwe?
Ja hoor, maar ik ben TS al voor want als het aan de achterkant stinkt dan is de kans groot dat die hele magnetron stinkt als die vorige eigenaren zo heftig hebben gerookt.quote:
okay dan (Y)quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik ben TS al voor want als het aan de achterkant stinkt dan is de kans groot dat die hele magnetron stinkt als die vorige eigenaren zo heftig hebben gerookt.
Jij lust vast ook geen gerookte worst?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef antartica het volgende:
Het is gewoon echt een supermooi ding, nieuw kost hij 400 euro. Veel functies e.d. daarom ben ik ervoor gegaan. Nouja ik vindt het gewoon niet zo'n fijn idee dat mn pizza 'gerookt' wordt![]()
Of ik moet een hele vieze knoflookpizza erin gooien, liever dat dan rook
jawel hoor, ik eet alles gerookte worst, zalm enzquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:34 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Jij lust vast ook geen gerookte worst?
Mijn tip was redelijk nuttig. Kies wel voor een deodorant met een lekker geurtje/smaakje.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:48 schreef antartica het volgende:
als niemand iets nuttigs kan posten, laat dan maar zitten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |