quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:14 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Je vriend(in) heeft problemen en vraagt om je hulp, 's avonds laat. Je hebt al vaak ruzie met je ouders gehad en als er nog een keer gediscusseerd wordt, mag je het huis niet meer in. Slip je het huis uit om je vriend(in) te helpen of blijf je thuis?
Yeahh nieuw topic!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:14 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
M'n beste vriendin, ik denk eerst aan anderen en dan pas aan mezelf![]()
Je vriend(in) heeft problemen en vraagt om je hulp, 's avonds laat. Je hebt al vaak ruzie met je ouders gehad en als er nog een keer gediscusseerd wordt, mag je het huis niet meer in. Slip je het huis uit om je vriend(in) te helpen of blijf je thuis?
Reageer er maar op in deeltje 19.
ben al Es' bijna gesnapt... Dat is vieze kutboete. Als het echt ver is koop ik een goedkoper cadeau. Het gaat om het gebaar toch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:00 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Yeahh nieuw topic!![]()
En ik kies voor het eerste. Ik probeer mensen het liefste te helpen, maakt me niks uit of ik zelf dan in de problemen kom.![]()
Stel je gaat naar de stad met de trein om een cadeautje te kopen voor iemands verjaardag, maar komt er achter als je een kaartje wilt kopen, dat je te weinig geld dan over houd om een cadeautje te kopen..
Wat doe je? Je gaat zonder kaartje de trein in en hoopt niet gecontroleerd te worden of je koopt wel een kaartje en koopt dan maar een super goedkoop cadeautje.
Ouders dan teleurstellen, ik vind vrienden belangrijker eigenlijk..quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:11 schreef drumminggod het volgende:
[..]
ben al Es' bijna gesnapt... Dat is vieze kutboete. Als het echt ver is koop ik een goedkoper cadeau. Het gaat om het gebaar toch?. De rest betaal ik in natura als ze niet tevreden is
.
Beste vriend(in) flink teleurstellen of je ouders..
op school is me al eens overkomenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Ouders dan teleurstellen, ik vind vrienden belangrijker eigenlijk..
Een mega blunder die heel de school ziet of bij een station vol met mensen uitglijden over een bananenschil?
Necrofiel, dan laat hij m'n vriendinnen tenminste met rust.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:23 schreef drumminggod het volgende:
[..]
op school is me al eens overkomen.
Ik ga voor station. Die mensen zie je 1x in je leven.
Wat is erger. Je pa necrofiel of pedofiel?
iemand die met lijken neukt.. Lekkerquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Necrofiel, dan laat hij m'n vriendinnen tenminste met rust.
![]()
Uhmm..
Je leven lang gratis kleding of je leven lang gratis games?
Uch lastige vraag. Maar als ik er miljoenen mensen mee kan redden, dan zou ik het wel doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:37 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Dicht en facebook.
Ik ga even weer voor diepgang:
Je hebt een drankje met een 'speciaal, geheim ingrediënt' tegen hongersnood, armoede en ziektes uitgevonden. Je kunt de levens van miljoenen mensen redden, maar dan heb je zelf het eeuwige leven verkregen en verander je zelf wel in een lelijk, slecht, depressief, gehaat persoon. Doe je het of niet?
Don't hate meh.
Je word gehaat door iedereen en je kunt jezelf niet veranderen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:40 schreef drumminggod het volgende:
[..]
dat kan niet door drankjes weggeven!
btw. Weer een kutvraag
zolang mijn vriendin mij niet zou vertlaten en ik er geld voor krijg voor plastische chirurg...
buiten of binnen?. Bedenk zo wel weer een mooie
ik zeg: doen!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:42 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Je word gehaat door iedereen en je kunt jezelf niet veranderen.
is hijgen een optie? Zo niet. Kreunenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:42 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Je word gehaat door iedereen en je kunt jezelf niet veranderen.
Binnen, trouwens.
Kreunen of helemaal stil zijn tijdens de daad?
Pinnen. Cash is tegenwoordig niet meer te doen, loop je daar met 10.000¤ over straatquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:43 schreef drumminggod het volgende:
[..]
ik zeg: doen!
Pinnen of cashen
Even douchen btw
dan volslank. Beetje spek is nooit verkeerdquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:44 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Pinnen. Cash is tegenwoordig niet meer te doen, loop je daar met 10.000¤ over straat.
Superslank of volslank?
Kleine pik, veel daden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:45 schreef drumminggod het volgende:
[..]
dan volslank. Beetje spek is nooit verkeerd
grote pik, weinig daden, of andersom
Grmbl. lastig.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:46 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Kleine pik, veel daden.Liever klein, maar fijn dan grote kans op baarmoederkneuzing.
Voor altijd een pruillip hebben of je tong uitgestoken?
Beste vriendin, dat lost zich echt supersnel weer op.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:47 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Grmbl. lastig.alleen lijkt altijd een tong hebben uitgestoken, irritant. dus pruillip.
Ruzie met je beste vriend(in) of met je vriend(in)
aangeschoten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:52 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Beste vriendin, dat lost zich echt supersnel weer op.![]()
Dronken of aangeschoten?
Naast iemand zitten die stinkt, liever last van m'n neus dan van m'n oren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
aangeschoten.
Een uur lang in een bus zitten naast een moeder met krijsende baby's, of een uur lang naast iemand zitten die stinkt
woordenschat van 3-jarig.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:57 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Naast iemand zitten die stinkt, liever last van m'n neus dan van m'n oren.
Niet meer zindelijk zijn of de woordenschat van een 3-jarige hebben?
Zou graag 'ja' zeggen, maar ik weet dat ik dat niet zou willen. Elk mens heeft plus- en minpunten, perfectie is slechts iets waar mensen naar streven.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef drumminggod het volgende:
[..]
woordenschat van 3-jarig.
Perfecte vriend(in) of niet
zonder zuurstof hou je niet lang vol onder waterquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:07 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Zou graag 'ja' zeggen, maar ik weet dat ik dat niet zou willen. Elk mens heeft plus- en minpunten, perfectie is slechts iets waar mensen naar streven.
Een tijd onder water blijven (zonder zuurstof) of een tijd - niet in water - lang ondersteboven hangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |