is een link .. heel irritant gedoequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Hai!![]()
Tuurlijk begrijp ik je Lay![]()
waar is dat shalalie smilietje? ik heb em niet
ik was bij de opname in de studio... had eerlijk gezegd dat ik die geluiden vreselijk vond maar de producer (John) vond dat cruciaal voor het internationale omdat het al NL'talig was. Wat vond ik het grappig toen Sieneke met haar oer hollandse versie doorging hehequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:29 schreef Tezz het volgende:
Trouwens, in de nationale finale had Frans Bauer bedacht dat er een Balkan-beat onder Shalalie moest. Vre-se-lijk. Als je dan voor een Pierre Kartner liedje gaat, doe het dan inderdaad met draaiorgel en Marianne Weber-kloon!
dat is ook wel zo, maar de trainster is nogal een dominant streng mens die je gauw terugroeptquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
En repetities zijn er om te lamballen
Pas bij een generale begin ik een beetje m'n best te doen
Heb ooit in West Side Story meegespeeld, 9 jaar geleden, en die danscoach had op een gegeven moment helemaal genoeg van ons, dus ze riep: "AMATEURS!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is ook wel zo, maar de trainster is nogal een dominant streng mens die je gauw terugroept
Oei, was jij een van de dames van Loekz (of hoe heette het groepje)?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik was bij de opname in de studio... had eerlijk gezegd dat ik die geluiden vreselijk vond maar de producer (John) vond dat cruciaal voor het internationale omdat het al NL'talig was. Wat vond ik het grappig toen Sieneke met haar oer hollandse versie doorging hehe
Heb geen ideequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
Borisz wie is die knappe tafelgaste bij DWDD?Bij Foppe de Haan
skip die kaas en gewoon blijven vingerdippenquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:42 schreef ColdFeet het volgende:
hmmmm. Meneer is laat thuis; ik heb alvast lekkere boterige knolselderij&aardappel-puree gemaakt, die ga ik zo even onder de grill zetten met wat kaas. Wat zal ik doen, stinkende rauwmelkse gruyere of parmezaan? En droog broodkruim erop of niet?
Ik loop steeds langs de schaal om een lekkere lik puree te nemen met m'n vingers
Ohhhhhh wat lekker! Parmezaan en broodkruim met nog een extra likje roomboter zou ik doen.... (ja ik heb die dikke kont niet van het zitten hoor)quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:42 schreef ColdFeet het volgende:
hmmmm. Meneer is laat thuis; ik heb alvast lekkere boterige knolselderij&aardappel-puree gemaakt, die ga ik zo even onder de grill zetten met wat kaas. Wat zal ik doen, stinkende rauwmelkse gruyere of parmezaan? En droog broodkruim erop of niet?
Ik loop steeds langs de schaal om een lekkere lik puree te nemen met m'n vingers
Parmezaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:42 schreef ColdFeet het volgende:
nee haha. ik was een vriendin van de producer en manager en ben meermalen bij opnames geweestquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oei, was jij een van de dames van Loekz (of hoe heette het groepje)?
bij ons roept ze als we sexy moeten lopen dat het eruit ziet alsof we boodschappen aan het doen zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb ooit in West Side Story meegespeeld, 9 jaar geleden, en die danscoach had op een gegeven moment helemaal genoeg van ons, dus ze riep: "AMATEURS!"
En wij: "Zijn we toch ook?"
was jubileumvoorstelling van lustrum van universiteit in schouwburg van Eindhoven
Monfils gelukkig verslagenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben 7 tenniswedstrijden tegelijk aan het volgen op tv en internet
Dude heeft voorspeld wanneer jij en tav gaan trouwenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:hoi allemaal. Ik heb weer eens enorm veel gemist.. Iets belangrijks??
ja maar dat vond het publiek volgens mij niks omdat die Italiaan zo tekeergingquote:
Stom stokbroodpubliekquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja maar dat vond het publiek volgens mij niks omdat die Italiaan zo tekeerging
haha waarom dan foto's vragen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
Zooooo...klaar met werken en net op Paiq een relatiedinges afgewerktVoldoende chatten en je krijgt elkaars foto's te zien en ik was haar type niet......dat kwam goed uit want dat gold andersom ook
![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Dude heeft voorspeld wanneer jij en tav gaan trouwen.
Die foto's worden vanzelf getoond als je voldoende chat. Je moet eerst chatten en dan zie je de foto's. Vervolgens kwam vrij snel daarop de opmerking dat ik haar type niet wasquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha waarom dan foto's vragen?
niet veel dusquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha, ik ben benieuwd wat Kavcic kan doen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
je weet wel dat hobsel getrouwd is?
Aha! Nou, dan ken jij in ieder geval de tekst en kun je meezingen vanavond!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee haha. ik was een vriendin van de producer en manager en ben meermalen bij opnames geweest
woord voor woordquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Aha! Nou, dan ken jij in ieder geval de tekst en kun je meezingen vanavond!
schaam je niet, doe ik ook nietquote:
Spanningen zeg ik jequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
jeeee zeg, ik heb een vreetbui! avondeten gegeten, beetje chips en nu trek ik al een zak rozemarijn bruschetta met knoflookmayo open (uit Italië).. en ik moet niet ongesteld worden
waar gaat dat over? de slechtheid van e-zoveel stoffen oid?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
Er is blijkbaar ergens iets met ene Sieneke
Zelfs het journaal had het er over.
Moet toch niet veel gekker worden als er massaal naar die onzin gekeken wordt.![]()
Ik ben blij dat er op Nederland3 over 20 minuten weer een aflevering van "De waarheid over eten" wordt uitgezonden.
over truffels toch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
Er is blijkbaar ergens iets met ene Sieneke
Zelfs het journaal had het er over.
Moet toch niet veel gekker worden als er massaal naar die onzin gekeken wordt.![]()
Ik ben blij dat er op Nederland3 over 20 minuten weer een aflevering van "De waarheid over eten" wordt uitgezonden.
Nee, dat is nu bezig. Dat is een herhaling van De keuringsdienst van Waarde.quote:
goed!! ik raak goed aan de auto gewend, trap alleen wel op mn rem als ik iemand voor me zie remmen, ook al heeft ie megaveel afstand.. automatisch nog erg voorzichtig en spanning.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Spanningen zeg ik jeHoe ging het autorijden btw?
whaha echt een megapodiumquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:40 schreef PdeHoog het volgende:
FFT, op jouw verzoek! (zet wel je geluid van je PC zacht)
Bekijk deze YouTube-video
Dit is een test en het is dus geen fraaie bewerking
Is een leuke serie programma's die de mythes en (on)waarheden over voedsel op een wetenschappelijke manier onderzoekt en verklaart.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:40 schreef cybermans het volgende:
waar gaat dat over? de slechtheid van e-zoveel stoffen oid?
mag ik ook??quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
heerlijke chicken club sandwich weggewerkt
Nu fruit
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
whaha echt een megapodiumgeweldig, zo'n feest!
![]()
ik hoop niet want daar hou ik niet vanquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Is een leuke serie programma's die de mythes en (on)waarheden over voedsel op een wetenschappelijke manier onderzoekt en verklaart.
Vorige afleveringen gingen over eten en seks, over eten en afvallen en vanavond over: Kunnen we het verouderingsproces vertragen door bepaalde dingen te eten en te drinken? Met o.a. een experiment dat laat zien of rode wijn nu wel of niet goed is voor hart en bloedvaten.
champagne,aardbeien en slagroom gaan prima met seks hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Is een leuke serie programma's die de mythes en (on)waarheden over voedsel op een wetenschappelijke manier onderzoekt en verklaart.
Vorige afleveringen gingen over eten en seks, over eten en afvallen en vanavond over: Kunnen we het verouderingsproces vertragen door bepaalde dingen te eten en te drinken? Met o.a. een experiment dat laat zien of rode wijn nu wel of niet goed is voor hart en bloedvaten.
die vind ik juist leuk!!! heerlijk gabberliedje, had naar Oslo gemoeten!quote:
zooow das aardigquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ergernis: heb ruzie met iTunes![]()
maar..
Blijdschap: ik heb vanavond een iPod Nano gekregen van Thijs![]()
![]()
![]()
Ik vind het ook een rotprogramma dat iTunes. Moet het helaas ook verplicht gebruiken voor de iPod die Bluezz heeft.quote:
Schijnt vooral een leuke Noord-Oost Nederlandse bezigheid te zijn, dat pyromaantje spelen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
oh officiele waarschuwing van de brandweer; er loopt hoogstwaarschijnlijk een pyromaan rond in het dorp naast ons...
Ipodquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
maar..
![]()
![]()
ik weet niet wat we kunnen doen... je kunt er niks tegen doen hè... behalve oplettenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Schijnt vooral een leuke Noord-Oost Nederlandse bezigheid te zijn, dat pyromaantje spelen.
Hij is te goed voor jequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
iPodquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
maar..
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar... ik heb een digitale vogelencyclopedie die met iPod compatible isquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ipod![]()
Sony WalkmanNWZ-X1050![]()
We lief natuurlijk
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:01 schreef cybermans het volgende:
[..]
iPod![]()
![]()
en je hoeft niet perse iTunes te gebruiken... google eens rondOh maar als ik iTunes weer goed geinstalleerd heb dan zal het allemaal wel weer goed komen hoor. Ik zet er zo een zooi muziek op (naast de encyclopedie) en dan ben ik er voorlopig wel weer klaar meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:01 schreef cybermans het volgende:
[..]iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
zonder pit?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy duwt een druif in FF's mond
Al is het maar om CDA niet de grootste te laten wordenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:05 schreef cybermans het volgende:
Als Borisz nou op de lijst had gestaan had hij mijn stem wel gekregen. Nu ga ik toch denk ik VVD stemmen (als ik stem, was te laat met aanvragen van landelijk ding)
ik gok dat het gaat wordenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Al is het maar om CDA niet de grootste te laten worden
lief!!quote:
Zoals dezequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:35 schreef FutureFairytale het volgende:
door het ESF weet ik weer wat voor landen Europa nog meer heeft dan West-Europa
ja precies!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:36 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zoals deze
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oost-Europa
Heerlijk dat ik een pauzeknop hebquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:38 schreef trovey het volgende:
Gadver moet ik naar de wc....even uitzitten.
quote:
Haar is mooi, beetje teveel makeupquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:40 schreef Laydina het volgende:
Moert zeggen dat wat ze aan heeft nog best oke is
Ze lijkt gewoon uit zichzelf al oudquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haar is mooi, beetje teveel makeup
Jij houdt gewoon van alle vrouwenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
Hou ook van vrouwen met rondingen op de juiste plaatsen
precies! ze had zo doorgegaan met dit nr als ze het wat enthousiaster brachtquote:
Alleen de eerste 2 secquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
Jammer dat ze helemaal geen piano spelen
Deze viel wel mee..quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
kan iemand mij uitleggen waarom ik alleen nog maar lelijke mannen heb gezien
Je bent lesbisch.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Neeeeequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:47 schreef Laydina het volgende:
[..]
Deze viel wel mee..
Vorig jaar dingetje met z'n viool![]()
oh die Fairytale toch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:47 schreef Laydina het volgende:
[..]
Deze viel wel mee..
Vorig jaar dingetje met z'n viool![]()
Hoezo nietquote:
Ik vind dit zo niksquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh die Fairytale toch?
hahhah wat een leuke Apres Ski act!!
hahaha geweldig grappig en gezellig!! Sieneke had dit moeten zingenquote:
drumsticks horen toch in de oven?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:50 schreef Laydina het volgende:
Ik heb lekkere drumsticks in de pan zitten![]()
moet nog avondeten enzo![]()
Je ziet er helemaal niet lesbisch uitquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:50 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is ze niet, want anders had ze mij allang willen meeten
Ik heb geen ovenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
drumsticks horen toch in de oven?![]()
lekker zeg, borrelkippies![]()
ja, ik heb nog steeds trek
hahaha maar jij bent ook niet lesbisch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:50 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is ze niet, want anders had ze mij allang willen meeten
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je ziet er helemaal niet lesbisch uit
titanic liedje ja, mooi hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:51 schreef Laydina het volgende:
"Ze is geen wannabe star .. dat kan je wel zien"
Omdat ze gezet is?
Heel catchy nummer vond ik dat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
titanic liedje ja, mooi hoor
qua act blijven die piano's het meest hangen (die vrouw kan mega zingen), qua liedje vind ik objectief bekeken dat Sieneke het best in je hoofd blijft zitten
Leuk programma, he?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
Vrije radicalen
Zonnebrandcreme
Antioxidanten
Vind dit echt leuke onderwerpenMisschien hierin mijn afstuderen doen
Nee niks! En het nummer ook niet. Hij is echt gayquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
weer zo'n engerd!
of vind jij em leuk Lay?
had steer het niet over Shalalie?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:58 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat wordt wel een prijswinnaarmogelijkheid![]()
(die piano's )
Hmm daar heb je wel een goed punt. Het melodietje en muziek is wel goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind de zang niks maar ik zou heel graag zulke muziek willen produceren, zoals de muziek bij dit nummer van Bulgarije.. prachtige lijnen
Is ook catchy, maar vraag me af of ze het niet te ouderwets ofzo vinden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
had steer het niet over Shalalie?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:58 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat wordt wel een prijswinnaarmogelijkheid![]()
(die piano's )
je hebt mij nog niet gezien.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
He niet zo negatief over jezelfquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:59 schreef z80 het volgende:
[..]
je hebt mij nog niet gezien.
dan zijn alle andere mannen mooi.
Je ziet eruit als Ewan McGregorquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:59 schreef z80 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Zal wel meevallen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:59 schreef z80 het volgende:
[..]
niet verkeerd hoor!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Laydina het volgende:
Die kerel in het achter is volgens mij wel wat.. RECHTS van hem dan (vanuit ons gezichtpunt) Even goed kijken. Hmm wel beter
wilde ik net zeggen; ik word hier heel rustig vanquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Laydina het volgende:
Het klinkt wel als een lekker puur nummer
Sorry dat ik het zeg maar.. zeur niet zo. Zijn maar 1 of 2 topics even vanavondquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:02 schreef golfer het volgende:
Gaan jullie eens gauw naar [LIVE #11] Ohoh ohohohhhhhhhhhhhhh dat was Miro... en vervuil de CUKL-Sc eens niet met die rommel over dat ESF.
Er is notabene een heel speciaal forum-onderdeel om over dat ESF te kleppen en te slowchatten. Hou het daar dan ook bij. En ja, dan zeur ik hier maar even.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef Laydina het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar.. zeur niet zo. Zijn maar 1 of 2 topics even vanavond
Weet je hoe snel die gaatquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Er is notabene een heel speciaal forum-onderdeel om over dat ESF te kleppen en te slowchatten. Hou het daar dan ook bij. En ja, dan zeur ik hier maar even.
jij houdt van vrouwen die van alles veel hebben volgens mij!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
Wauw die neus![]()
![]()
![]()
Hou van vrouwen met een sterke neus.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij houdt van vrouwen die van alles veel hebben volgens mij!!
oh trouwens, daarom begon je me te beledigen over mn neusquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
Wauw die neus![]()
![]()
![]()
Hou van vrouwen met een sterke neus.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij houdt van vrouwen die van alles veel hebben volgens mij!!
Ja, ik ben d'r nog niet helemaal uit over jouw neusquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh trouwens, daarom begon je me te beledigen over mn neus
dat je daar überhaupt naar kijkt! je bent de 1e die zoiets zegt na het bekijken van een fotoquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik ben d'r nog niet helemaal uit over jouw neus
Dat maakt toch niks uitquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:10 schreef SeaOfLove het volgende:
is best een groot berichtje dus
SOLly
jee SOL, wat vreselijk! ik krijg tranen in mn ogenquote:
Is die onzin nu nog niet klaar? Zou zeggen dat Nederland nu wel een keer officieel de finale misgelopen had.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Turkije; weer mooie muziek, alleen de verkleedpartij was overdreven
ja de wappersmiley is vrij snel opgenomen door fok, maar het draaiorgel durfden ze niet aan geloof ikquote:
ohja, en de anti-vader-abraham-smileyquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, de iPod is voorzien van muziek![]()
EFSligt die muts er al uit?? Hoop echt dat die ellende toch een keer over zal zijn voor NL. Wat een onzin allemaal zeg..
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja, en de anti-vader-abraham-smiley [ afbeelding ]
ja, ik had ook eerst die sjacho draaiorgelsmiley gemaaktquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
stukken beter dan die stomme draaimolen
![]()
Lui in ESF hebben bij voorbaat al geen smaakquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, ik had ook eerst die sjacho draaiorgelsmiley gemaakt
maar de lui in esf vonden die andere natuurlijk leuker
nou de wappersmileys vielen wel mee toch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lui in ESF hebben bij voorbaat al geen smaak![]()
Ik vraag me af of het uberhaupt onder de noemer 'muziek' valtquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou de wappersmileys vielen wel mee toch?![]()
ach, tis ook zeer zeker mijn muziek niet
tuurlijk wel!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het uberhaupt onder de noemer 'muziek' valt![]()
muzak it is thenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het uberhaupt onder de noemer 'muziek' valt![]()
Nietesquote:
Tnx voor alle lieve reactie's van iedereen, dat is echt heel erg fijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
Heel erg sorry voor het verlies SOL
Je oma heeft het echt ontzettend lang volgehouden. Misschien was het nu tijd.Jammer voor opa die achterblijft.
Zie je Milou pas na dit weekend weer nu?
Dat zou je denk ik wel moeten doen als je het fijn vindt. Je hoeft je er bv echt niet schuldig over te voelen als je het doetquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:30 schreef SeaOfLove het volgende:
Kan morgen toch niks doen of betekenen en even een avondje weg lijkt me nu wel prettig
ik heb echt werkelijk waar geen flauw idee hoe ze dit gaat bevatten/begrijpen/mee omgaan.... tijd zal het leren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Heel veel sterkte SOLHet zal nog moeilijk worden voor Milou ja, ik hoop dat je haar daar een beetje goed doorheen krijgt..
jups en ik zei al: misschien blijf ik gewoon lekker bij truttebosje ( is bij wie we logeren en ook een user hier op fokquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:32 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat zou je denk ik wel moeten doen als je het fijn vindt. Je hoeft je er bv echt niet schuldig over te voelen als je het doet
Wat FF al zegt.. Gewoon doen waar je op dat moment zin in hebt. Al ben je lekker wispelturigquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jups en ik zei al: misschien blijf ik gewoon lekker bij truttebosje ( is bij wie we logeren en ook een user hier op fok) en niet mee met de mannen.
telefoon in ieder geval paraat mocht zusje opeens besluiten te bevallen
festival is ook op loopafstand van bij wie we logeren, dus geen probleemquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
SOL: doe wat je hart zegt; als jij geen zin hebt in het festival doe je het niet toch? je bent nergens toe verplicht. kijk waar je zin in hebt, als je weg wilt ga je even weg. heb je behoefte om terug te komen, kom je terug
Heftig!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben een vrouw met lefik heb van voetbal naar het songfestival gezapt
of youtube filmpje is zo slecht of ze hebben haar make-up met een plamuurmes aangebrachtquote:
nah hij is aan het bellen en was toch niet aan het kijkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:45 schreef Laydina het volgende:
[..]
Heftig!!![]()
Ow en Duitsland en Frankrijk hebben ook wel goed nummer
Oekraine had een paar jaar geleden wel vet gewonnen metquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Gatver!
Ukraine was het lelijkste liedje
Oh, al vond ik deze performance (in het jaar van Lordi) veel beter:quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Gatver!
Ukraine was het lelijkste liedje
Joh? Dat is echt niets voor het songfestival, daar waar ze kwaliteit zo hoog in het vaandel hebbenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
iedereen die slecht was gaan door...
Er is een reden dat in vind dat NL gewoon uit principe niet mee zou moeten doen..quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
iedereen die slecht was gaan door...
Kijk het dan toch ook niet johquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klotezooi, ik trap er altijd weer in
waarom dat? zou t zo erg zijn dan als ze doorging?quote:
Cyprus? is me niet bijgebleven..quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:57 schreef Laydina het volgende:
Ik gokte al dat Sieneke niet door zou gaan.
Georgia is niks
Ukraine is matig
Turkey moagh
Israel is vals, maar hij kijkt wel lief
Ireland.. zong niet altijd even best dacht ik
Cyprus![]()
![]()
![]()
Azerbaijan ook niks
Romania is oke ole ole
Armenia wel oke
Denmark is beetje te pop en te abba
Die jonge jongenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Cyprus? is me niet bijgebleven..
Juh.. onzin moet je in de kiem smorenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom dat? zou t zo erg zijn dan als ze doorging?
Dan mag dat ook met het EK/WK gebeuren.. NL ligt er direct uitquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Juh.. onzin moet je in de kiem smoren
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Juh.. onzin moet je in de kiem smoren
Ik aan het nummer icm Sieneke en der stijfheidquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wijt geen deelname aan de finale echt aan Sieneke's stijfheid
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:59 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dan mag dat ook met het EK/WK gebeuren.. NL ligt er direct uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |