Dit heb ik dus gedaan, bij een hout/zaagboer/doehetzelfwinkel.. binnegelopen.. Heeft ie goed vastgehouden met tape, onder de machien en ik kon ze weer meenemen voor 10 euroquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:32 schreef Saisai het volgende:
ik heb zelf ondertussen even iets bedacht..
als ik nou de jaloezieën helemaal in elkaar doe, aan beide kanten ductape wikkel en hem dan door de cirkelzaag laat halen bij de plaatselijke houtboer, is dat wat?
Ah super! Dan ga ik ermee naar de houtzagerij en vraag ik het. Als ik lief kijk pakt het meestal erg goed uit.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:17 schreef Sandous het volgende:
[..]
Dit heb ik dus gedaan, bij een hout/zaagboer/doehetzelfwinkel.. binnegelopen.. Heeft ie goed vastgehouden met tape, onder de machien en ik kon ze weer meenemen voor 10 euroOja ook die van de Ikea, ik moest het hebben voor een raam van 40 cm.
De kant waar ie gezaagd heeft is nie meer wit, maar ach dat zit tegen de muur aan, niemand die het ziet.
Ik heb het vorige week ook ongeveer zo gedaan met 2 houten jaloeziën van de gamma.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:30 schreef jack4ya het volgende:
Ik heb dat wel gedaan. Met Ikea jaloezieën![]()
Alles ingetrokken, strak op elkaar binden, vast klemmen, 1 kant op tikken zodat de latjes gelijk liggen, nog eens vast klemmen. En dan met een heel fijn zaagje het 'blok' inkorten.
En dan de andere kant.
Je ziet natuurlijk wel de 'open' zijkanten. Maar bij ons hangt het in de dag, dus zie je niets van.![]()
Ja dat leek mij eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:25 schreef dalaiblama het volgende:
Ik heb ze door een zaagmachine gehaald; die was zo scherp dat alles heel mooi ingekort is. De zijkantjes hebben we gebeitst, zag je echt niets meer van.
( die van ons waren in een kersenkleur )
Handzaag lijkt me niet fijn; dat gaat splinteren of wordt niet helemaal strak.
Laat dat nou precies de reden zijn waarom ik houten wilquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:31 schreef dalaiblama het volgende:
Praktische dingen die houten jaloezieen trouwens, doekje erover klaar.
Ik ben jaloers meid.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:33 schreef Saisai het volgende:
[..]
Laat dat nou precies de reden zijn waarom ik houten wil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |