abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81978201
Hallo,

Wij hebben nu Ziggo en daarvoor de humax 5050c een tijdje terug aangeschaft.
Echter wij stappen over naar KPN interactieve tv en krijgen daar een harddiskrecorder ca interactieve tuner bij.
Maar mijn vraag is kan ik mijn huidige twintuner van humax ook nog blijven gebruiken? Want kpn werkt niet met smartcards zoals ziggo dat doet.
wie heeft hier ervaring mee of weet wat te doen?

bedankt
rob
  donderdag 27 mei 2010 @ 17:45:26 #2
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_81978417
alleen als je , je ziggo kabel houd, anders niet
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_81978878
je Humax werkt op DVB-C
wiki maar voor meer info

KPN interactive tv werkt met IP-TV
wiki daar ook maar op voor meer info

dan zie je dat t niet mogelijk is
pi_81979898
waarom zou je overstappen.. kwaliteit van IP-tv niet te vergelijken met het beeld wat uit je humax komt (mits je ook hd kan kijken)
------------_--------
pi_81983225
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 18:26 schreef wicked-j het volgende:
waarom zou je overstappen.. kwaliteit van IP-tv niet te vergelijken met het beeld wat uit je humax komt (mits je ook hd kan kijken)
Inderdaad. Ik heb de Humax 5050C pas een paar maanden, maar zou 'm niet meer willen missen. Overstappen naar (bijvoorbeeld) IPTV van KPN zal je vies tegenvallen, niet alleen vanwege de mindere beeldkwaliteit, maar ook vanwege de mindere kwaliteit en mogelijkheden van die andere PVR zelf.
pi_81995008
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 19:47 schreef Riparius het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb de Humax 5050C pas een paar maanden, maar zou 'm niet meer willen missen. Overstappen naar (bijvoorbeeld) IPTV van KPN zal je vies tegenvallen, niet alleen vanwege de mindere beeldkwaliteit, maar ook vanwege de mindere kwaliteit en mogelijkheden van die andere PVR zelf.
Wat Riparus zegt .. blijf bij Ziggo dan heb je betere beeldkwaliteit (bitrate) en standaard Ned 1,2,3 en Eurosport ook in HD (ofwel SD+ soms ook heb je bij Ziggo BBC 1,2,3,4

UPC heeft een fraaie vergelijking gemaakt. Afgezien van de prijzen komt het techische verhaal (bitrate e.d.) goed in de buurt met wat ook Ziggo heeft. Op wat voor tv kijk je? Bij 32inch of groter kun je beter voor kabel tv kiezen ivm bitrate.

http://www.upc.nl/televisie/digitale-tv/vergelijk-digitenne/
  donderdag 27 mei 2010 @ 22:26:44 #7
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_81995937
Ik heb precies de omgekeerde weg bewandeld.
Ik vond de beeldkwaliteit en de hardware zo slecht dat ik de KPN-pvr halverwege het jaarcontract bij de vuilstort heb ingeleverd en een Humax heb genomen. Ziggo had ik nog omdat ik graag ook op de andere kamers wilde blijven kijken en omdat ik geen zin had om radio te luisteren/bedienen via de tv.
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')