Als je geen gordel wil dragen moet je dat vooral doen, maar kom dan niet zeiken over een eventuele boete. Heeft niets met brave Hendrikjes te maken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:04 schreef pervertedhermit het volgende:
Ben het eens met ts. En wat een hoop brave Hendrikjes in dit topic zeg
Dit dus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:06 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je geen gordel wil dragen moet je dat vooral doen, maar kom dan niet zeiken over een eventuele boete. Heeft niets met brave Hendrikjes te maken.
het gaat niet alleen om de gordel boete meer over de intenties van de politie in het algemeen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:06 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je geen gordel wil dragen moet je dat vooral doen, maar kom dan niet zeiken over een eventuele boete. Heeft niets met brave Hendrikjes te maken.
Die hebben die intentie om jou zoveel mogelijk te naaien. Als het je daar verder niet om ging zie ik geen reden om er überhaupt over te beginnen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:38 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
het gaat niet alleen om de gordel boete meer over de intenties van de politie in het algemeen.
... met z'n petje op in z'n golfjequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:45 schreef luckass het volgende:
TS zit schuin in de stoel met zijn linkerarm leunend uit het raam en zijn rechterhand losjes op het stuur.
Tja, da's nu een boete die heel makkelijk te voorkomen is zonder dat je er last van hebt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:24 schreef Golden_Pauper het volgende:
kan weer E90,- gaan aftikken omdat die kanker fascisten in blauw de schatkist moeten spekken.
jaja want ik had m'n gordeltje nog niet om nadat ik de hoek van m'n straat om was.
Beslag leggen op je bezittingen.quote:dit roept wel weer vragen bij me op: Wat als alle nederlanders stoppen met het betalen van onzin boetes? wat gaat de staat dan doen?
Jawel, bron: Kennis bij korps Amsterdam-Amstelland.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:08 schreef Dastan het volgende:
DIT IS GEEN GRAP KOPIEER DIT BERICHT VIJF KEER IN VIJF VERSCHILLENDE TOPICS EN DRUK OP F12 EN SIENEKE ZAL OP JE BEELDSCHERM VERSCHIJNEN.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |