er zijn 2 ingangen bij camping b dacht ik. Maar van daar is t sowieso 20 min lopen minimaal. En naar t centrum lopen is best ver...daarbij ook klotewinkelsquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:21 schreef MOD het volgende:
Hmm ik moet nieuwe schoenen maar ik heb geen tijd gehad om nieuwe te kopen want ik moest werken. Nu wil ik morgen zodra ik op de camping mijn nederzetting gesticht heb ff Landgraaf in gaan voor nieuwe schoenen en zulks. Iemand een idee of dat te doen is of is het een pleuris eind lopen?
En waar is de ingang van Camping B als ik vragen mag? Of zijn er meerdere? Ik zou wel een plekje willen dat het minst ver lopen is naar het festival maar sowieso camping B
Ik ben dus echt te laat heyquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:58 schreef Juicyhil het volgende:
Ik stap overigens met MrManiak over een uurtje in de auto.
Ja, ik ga jouw plekje innemenquote:
WIllen we wel doenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, ik ga jouw plekje innemen![]()
Maar mocht het nodig zijn, misschien kunnen we een plekje vrijhouden...
is t druk?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 02:21 schreef Hpzone het volgende:
Ik zit pal voor de ingang van camping A beetje biertjes bier te drinken en Wthin Temptation te luisteren.zwart vest en pinkpophoedje op voor de geintereseerden.
life could be worse.
Alleen niet echt handig voor de geïnteresseerden dat 95% van de lui er daar zo uitzietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 02:21 schreef Hpzone het volgende:
zwart vest en pinkpophoedje op voor de geintereseerden.
Omdat Wolfmother niet komt, verschuift Triggerfinger naar zondag en komt Ryan Shaw als vervanger op zaterdag.quote:
Fijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:53 schreef iggyinthehouse het volgende:
destine ipv daarvan, en ryan shaw ipv destine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |