abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 mei 2010 @ 17:50:09 #51
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_82030238
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:58 schreef octopussy het volgende:
Gebruikt niemand hier meer het goede oude talkpoeder dan? Heeft toch dezelfde werking als Maizena lijkt me?
Ik gebruik alleen talkpoeder om te controleren of de voetjes (tussen de teentjes) en in de huisplooien te checken of het echt droog is. In talkpoeder zit namelijk een bijstofje waar veel baby'tjes op reageren en het vaak erger maakt dan beter bij open billetjes.
Hier inderdaad ook altijd Bepanthen/sudo gebruikt, tot ik de calendula zalf van vsm in mijn handen gedrukt kreeg van onze lieve en meedenkende etos medewerker. Nu zweer ik daar dus echt bij, zelfs het schimmeltje wat vaak na afloop van de billenuitslag meekwam zeilen is nu eindelijk weg gebleven

(en nu ben ik vergeten wie er "lekker dik sudo" smeerde, maar niet meer doen zo dun mogelijk, met dik smeren maak je namelijk een lekker bodempje voor bacteriën om in te groeien enzo, schimmelinfectie's zijn dan erg snel opgelopen, het huidje wordt erg teer en kan dan heel weinig hebben door dat het niet "droog" word. Zo dun mogelijk smeren dan werkt Sudo en ook Bepanthen en eigenlijk alle smeersels tot dactarin aan toe, het allerbeste. )
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_82030353
Dank voor de info Maffemuts
pi_82032478
Test
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 28 mei 2010 @ 19:49:33 #54
593 sjak
Juffie Bloem
pi_82035179
Hier ook de billencreme van Calendula. Stijn had er vreselijk veel last van. Elke tand ging gepaard met open billen, wat zag dat er zielig uit zeg.... Veel verschonen, bloot laten liggen etc. hielp allemaal niet. Nu smeren we die Calendula erop zodra het maar iets rood zit en dan gaat het goed.
Lekker douchen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')