abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 mei 2010 @ 00:42:54 #51
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82005097
Volgend jaar schrijft hij vast zoiets:

Hoppahoppahee
Ik zit al een half uur op de weecee
En het papier is op
Ojee wat een strop
Gelukkig is er iemand met me meeeee.....
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82006128
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:29 schreef Juicyhil het volgende:

Het klinkt totaal niet als een Eurovisie liedje.
Gelukkig niet zeg. Dat maakt het juist ook onderscheidend.
pi_82006350
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:11 schreef ouderejongere het volgende:
Wat was dat een geweldige show met Double Date, daar heeft iedereen het nog steeds over. Van de afgelopen 10 jaar kunnen de meeste mensen maar 2 of 3 deelnemers van ons land noemen, zulke bagger hebben wij gestuurd, en dan nog gaan piepen dat het vriendjespolitiek is.
Double Date was bij mijn weten in 1999; al langer dan 10 jaar geleden dus. Hun uitvoering was dramatisch, het nummer best goed. Kijk liever naar 2004 toen we nog echt een fatsoenlijk Nationaal Songfestival hadden, met zo'n 24 nummers. Alles erop en eraan, met voorrondes en een finale. 2004 was meteen ook het laatste jaar dat Nederland zich kwalificeerde voor de finale. Toeval?
  vrijdag 28 mei 2010 @ 01:43:24 #54
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_82006364

Pierre Kartner is een hoogbejaarde man die niet vies is van jonge meisjes. Hij schrijft een a la smurfenlied en het eerste het beste onschuldige meisje wat denkt echt naam te gaan maken gaat zo volledig op haar bek. Zielig voor het kind, maar zeg nou zelf, het zag er toch niet uit. Staat ze daar als 1 of andere houten klaas een beetje heen en weer te waggelen van het 1 op het andere been en dat in vergelijking met zoveel actie wat ik zag bij andere inzendingen
pi_82006568
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 01:43 schreef childintime het volgende:

Pierre Kartner is een hoogbejaarde man die niet vies is van jonge meisjes. Hij schrijft een a la smurfenlied en het eerste het beste onschuldige meisje wat denkt echt naam te gaan maken gaat zo volledig op haar bek. Zielig voor het kind, maar zeg nou zelf, het zag er toch niet uit. Staat ze daar als 1 of andere houten klaas een beetje heen en weer te waggelen van het 1 op het andere been en dat in vergelijking met zoveel actie wat ik zag bij andere inzendingen
Iets meer respect voor die man is wel op zijn plaats. Hij heeft honderden nummers geschreven voor vele artiesten, waaronder vele nr 1 hits.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 02:06:44 #56
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_82006654
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 01:59 schreef Sphere het volgende:

[..]

Iets meer respect voor die man is wel op zijn plaats. Hij heeft honderden nummers geschreven voor vele artiesten, waaronder vele nr 1 hits.
En hij bezoekt regelmatig.......... Nee laat ik dat dan maar niet zeggen uit respekt voor die man....

Sorry hoor, maar in deze tijd kun je iemand niet naar een songfestival sturen met een liedje en de danspansjes uit het jaar 0. Het kind heeft daar totaal voor lul gestaan, omdat ze zo goedgelovig is. Laat eens de jongere generatie zich buigen over de inzending van het songfestival, misschien krijg je dan eens wat resultaten die wel aanspreken.
pi_82006715
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 01:59 schreef Sphere het volgende:
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Voor Pierre Kartner is laatstgenoemd moment allang aangebroken, zeker voor wat betreft het schrijven van nummers die internationaal aanslaan. Als het Hollandse Op Volle Toeren-circuit nog op zijn songs zit te wachten is dat mooi voor hem, maar door zijn toedoen heeft Nederland dit jaar voor schut gestaan op het Songfestival met een wanproduct van de bovenste plank.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 02:14:13 #58
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_82006744
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 02:12 schreef Boldface het volgende:

[..]

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Voor Pierre Kartner is laatstgenoemd moment allang aangebroken, zeker voor wat betreft het schrijven van nummers die internationaal aanslaan. Als het Hollandse Op Volle Toeren-circuit nog op zijn songs zit te wachten is dat mooi voor hem, maar door zijn toedoen heeft Nederland dit jaar voor schut gestaan op het Songfestival met een wanproduct van de bovenste plank.
Ja, dat is precies wat ik bedoel.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 02:20:18 #59
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_82006809
quote:

[..]

Moet ik toch mee eens zijn..
Eigenlijk als ik de hele festival vergelijk met vorig jaar.. was het dit jaar niet zo best.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_82006967
quote:

[..]

En ik blijf erbij, het kan ze allemaal geen reet schelen. HUN publiek is bereikt op een manier die ze zonder het ESF te misbruiken nooit kunnen halen.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 07:16:05 #61
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_82007675
quote:

[..]

mooi omschreven

Hoewel ik het nog steds een liedje vind dat best leuk in elkaar zit, maar inderdaad in het op Volle Toeren Circuit, internationaal sla je een plee figuur uit de buitencategorie met zo'n vertoning. Den dat de Tros het verschil tussen het Tros Muziekfeest en het ESf ernstig onderschat heeft.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_82007920
Maar ja, hij zal wel tot z'n dood - als 'ie geluk heeft, heeft 'ie nog een decennia of twee te gaan - blijven verdienen aan de royalties van het liedje. Want Sieneke gaat er vast het hele land mee door (braderiën/roadshows/enzovoort), en Pierre zal daar vast het nodige aan over houden.

Ik zag laatst een of ander zeer treurig ogend 100%NL-podiumpje tijdens een of andere braderie (met o.a. Monique Smit), echt op een manier dat je je als artiest bijna doodschaamt als je van zulke optredens afhankelijk bent. Zó ontzettend klein en kaal zag het eruit. En gek genoeg moest ik gelijk aan Sieneke denken, die daar vast ooit op terecht zal komen.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2010 07:54:28 ]
pi_82008252
quote:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')