Hoeveelquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:16 schreef Lampske het volgende:
TVP Ik heb hier nog gratis kaartjes liggen voor Radio Hollandio feest van morgen
Kunnen we een poll maken?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:17 schreef Robbiedd het volgende:
Eindelijk![]()
Komen vast allemaal tvp's van half WOS, en maar zeuren..
Maargoed; hoe gaan we bepalen welk nummertje de topperrrrrrrrrrrr van de week wordt?
Ja we kunnen wel een poll maken, als we de kandidaten weten. Da's niet moeilijk ..quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:18 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Kunnen we een poll maken?
Ik weet niet hoe dat moet
En inderdaad ik wil wel eens zien wie hier komt spieken nu we ze niet meer onderbrengen in de SC
Gewoon de meeste stemmen geldenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:19 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ja we kunnen wel een poll maken, als we de kandidaten weten. Da's niet moeilijk ..
Bepalen we wel even een punt waarop we dat gaan doen
Doe even de groetjes aan barvrouw Nicky van mijquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:16 schreef Lampske het volgende:
TVP
EDIT: 4 volgens mij. Denk dat ik morgen even binnen wandel om Django () te aanschouwen.
Mag ik ook een kaartje?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:16 schreef Lampske het volgende:
TVP Ik heb hier nog gratis kaartjes liggen voor Radio Hollandio feest van morgen
Haha als ik ze over had, had je ze mogen hebben. Het was meer een: kijk-mij-patser-zijn-en-radio-hollandio-kaartjes-hebben-gekregen-omdat-ik-zo-lief-ben-post . Maar toen ik hem terug las leek het meer op een: hoi-ik-ben-stoer-want-heb-kaartjes-wie-wil-ze-hebben-post, dus ik heb het maar weer weggehaald. Mocht er trouwens een afhaker zijn (ik of 1 van mijn kornuiten) dan laat ik het je weten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:22 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Mag ik ook een kaartje?
Ik weet nog niet of ik kan maar als ik kan wil ik ook wel gaan kijken
Nee die filmpjes heb je in de WOS SC straks geen last meer vanquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:29 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Dit is toch gewoon de WOS slowchat met een andere OP? :S
Begint het zo te worden ja, maar na al het gezeur om onze geniale toppers hadden we niet zoveel WOSsers verwacht hierquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:29 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Dit is toch gewoon de WOS slowchat met een andere OP? :S
Helly, nicky was het? Wat kan ik verwachten, een stoot in mijn maag of een BJ onder de bar?quote:
Ja dat is natuurlijk smaak afhankelijk.. maar persoonlijk vind ik wel dat er een aantal BEKENDE artiesten bij staan die niet echt piraat/kamp waardig zijn.. Zoals daar zijn:quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:41 schreef Lampske het volgende:
[..]
Helly, nicky was het? Wat kan ik verwachten, een stoot in mijn maag of een BJ onder de bar?
Robbie/Striker is het ook gepast om hier vragen te stellen? Heren talentenjagers. Ik wil graag het volgende vragen. Welke van deze artiesten (zo mag je ze wel noemen) is de moeite waard om te gaan bekijken:
19:45 Double DJ’s
20:00 Nick & Simon
20:45 Frankie Falcon
21:30 Henk Damen
21:45 John Spencer
22:00 Jeff van Vliet
22:15 Zware Jongens
23:00 Henk Bernard
23:45 Rob Ronalds
00:00 De Deurzakkers
00:15 Stef Ekkel
00:35 John de Bever
01:10 Django Wagner (deze sowieso natuurlijk)
Alvast bedankt.
M.v.g.
Lampske
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |