quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat doe jij dan voor een stage en slik je het ook door?
Bij een vrouwelijke kunstenaars.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat doe jij dan voor een stage en slik je het ook door?
fappen is eigenlijk ook natuurlijk, niet?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:00 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Bij een vrouwelijke kunstenaars.
en ze vind blijkbaar echt alles natuurlijk en deze foto's komen in een museum
foto's ervan maken en stagiaires dat laten bewerken nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
fappen is eigenlijk ook natuurlijk, niet?
maar foto's van een fruitschaal maken en stagiaires dat laten bewerken ook nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:02 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
foto's ervan maken en stagiaires dat laten bewerken niet
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:56 schreef DE_krumpel het volgende:
oftwel topic #3 over mijn "geweldige stage"
zoals veel weten hoef ik niet meer te doen dan foto's bewerken (daardoor heb ik zoveel tijd voor fok)
maar wat er langskomt, vandaag een foto van een " fapman" tijdens het fappen![]()
tieten kan ik hebben , gynacologen kan ik hebben (gelukkig van bovenaf en niet frontaal) maar dat![]()
klacht: foto van een fappend iemand moeten bewerken (gelukkig staat het hoofd er niet op)
dan mag ik hopen dat dat niet met een vent van 40 isquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:07 schreef BlueMage het volgende:
Als je hier al een trauma van krijgt wat moet het dan worden als je ooit eens echt seks hebt?
Met je epische photoshop skills kan je 'em vast jonger maken, kan jij ook een pretmomentje hebben op je stage.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:09 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
dan mag ik hopen dat dat niet met een vent van 40 is
een vrouw met een penis maar zonder borsten?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:10 schreef SicSicSics het volgende:
Het was gewoon een foto van 'mevrouw' de kunstenares zelf, ze is je vast aan het voorbewerken!
cyberseksquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:12 schreef Dinthe het volgende:
[..]
Met je epische photoshop skills kan je 'em vast jonger maken, kan jij ook een pretmomentje hebben op je stage.
Nu moet weer op zoek naar een andere faptasie voor vanavond!quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:13 schreef DE_krumpel het volgende:
een vrouw met een penis maar zonder borsten?
kan niet want er zijn al foto's langsgekomen van haar boezem en de gynacoloog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |