Valt mee.. Je rijd eerder je schokbrekers of veren aan gort.quote:
Ja, dat kost nogal wat hequote:Op donderdag 27 mei 2010 13:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Valt mee.. Je rijd eerder je schokbrekers of veren aan gort.
Tof he?quote:
Ligt maar net aan waar je mee scheurt.. Een Bowler ofzo is een stuk duurder om te rijden dan een Vitara.. Denk dat je met een Vitara op 360 cup budget zit.quote:
Mijzelf.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Maar dan wil ik wel zelfs al gast in mijn eigen show, kijken wat ik over mij eigen te zeggen heb.
Is ook goed.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijzelf.
Maar ja. Wil ik niet eigenlijk, bij mij. Wel bij jou. En jij bij mij.
Wees blij dat je niets in HD probeert te renderenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:58 schreef tubacloud het volgende:
waarom duurt het zo lang voordat pinnacle studio een filmpje van 11 minuten in HD heeft geschreven op mijn harde schijf?
het gaat echt beeld voor beeld, zit nu op frame 2465 van 16494 en hij schrijft al ongeveer 10 minuten
Was mijn plan ook. Telt Amsterdam>Dakar ook?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:00 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh en ik rij ooit de Dakar.. Maar wel in Afrika
Nooh, mij lijkt die competitie van de echte Dakar juist zo lekker spannendquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Was mijn plan ook. Telt Amsterdam>Dakar ook?
Ik zou ook wel eens een frisse uitgebreide ondervragen over mijn relatie/mijzelf willen hebben.quote:
Ondervragen = ondervraging?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou ook wel eens een frisse uitgebreide ondervragen over mijn relatie/mijzelf willen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |