Zal wel lukken denk ik, had hem net ook even met hakken aan, denk 10 centimeter, en hij was nog een beetje lang. denk ook dat het er vanaf hangt hoe de jurk op je lichaam valtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:33 schreef P.F het volgende:
Ik ben 1.75 en ik vind die jurk echt tof maar dan zal het wel hoogwater worden?
Mja mn bovenlichaam is echt een maatje 32quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:22 schreef heaven7 het volgende:
Dat jasje is foutJurk is wel mooi! Ben jij dan zo dun?
Ik ben iets langer dan jij en bij mij komt 'ie tot de grond dus geen hoog water problemsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:33 schreef P.F het volgende:
Ik ben 1.75 en ik vind die jurk echt tof maar dan zal het wel hoogwater worden?
Volgens mij kan ik wel je ondergoed er doorheen zien,quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Zal wel lukken denk ik, had hem net ook even met hakken aan, denk 10 centimeter, en hij was nog een beetje lang. denk ook dat het er vanaf hangt hoe de jurk op je lichaam valt
Yeah, maar in het echt zie je er niets vanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik wel je ondergoed er doorheen zien,?
Zoalsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:01 schreef karoltje het volgende:
We kunnen wel een meet houden en dan doen we allemaal onze soepjurk aan.
Allemaal Darth Vadertjes op een rijquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik zie ons al staan met al die zwarte jurken![]()
Ik heb de zwart/wittequote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik zie ons al staan met al die zwarte jurken![]()
Ik vind trouwens dat je deze moet houden, onwijs vet jasje!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
en het jasje.. ik denk dat die toch terug gaat, hoe erg ik ook verliefd ben op de kleurtjesdat wordt maar een mooi vintagje jasje zoeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien kan je de grotere maat jurk gewoon iets innemen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:58 schreef Miffy1 het volgende:
Ik had deze jurk besteld maar bij mij zweeft hij echt nog 10/15 cm boven mijn enkels (1.77, S). Vraag me af of dat model gewoon niet zo lang is of dat ze een L oid draagt die aan de achterkant is vastgezet. Best jammer want ik vind de jurk echt leuk maar bij mij lijkt het net of ik hem te klein heb gekocht. Een M of L voor meer lengte gaat hem ook niet worden vanwege te kleine boobies![]()
[ afbeelding ]
Deze is in het echt leuker dan verwacht, had hem meebesteld omdat hij in de sale maar 14,95 kost. Bij dat model lijkt het net een pyjama, volgens mij heeft ze echt een 40 aan of zo aan lengte van de mouwen te zien. Ik heb een 36 genomen en op bijv. een losse spijkerbroek staat het echt liev
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, het was vandaag mooi weer en het vakantiegeld is binnen, het was dus wel extreem druk vandaag denk ik overalquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:27 schreef heaven7 het volgende:
Het is in alle H&M's druk op zaterdag
Ik zoek een jurkje die ze alleen online hebben en pas half juni leverbaar isHeb de bestelling een maand terug al geplaatst! Met als resultaat dat ik de inhoud van die bestelling al 7! ja echt, keer veranderd heb
@Pumpkin: stomme mooie dunnert![]()
Ik heb ook zo'n lange,quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:16 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik heb de zwart/witte. (Wil die zwarte eigenlijk ook nog gaan kopen
)
Ja ik ga er nog een nachtje over slapenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:17 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat je deze moet houden, onwijs vet jasje!
Ik vind het ook vreselijk en totaal niet flatterend! Vind het nog het meeste lijken op een uit de kluiten gewassen nachthemd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
Oh die lange jurken, wat verschrikkelijk![]()
Dat is ook de enige gelegenheid wanneer je zoiets mag dragen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:40 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreselijk en totaal niet flatterend! Vind het nog het meeste lijken op een uit de kluiten gewassen nachthemd.
Ik fiets niet naar schoolquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:32 schreef electronique het volgende:
ik vind die soepjurk leuk maar wanneer draag je hem? Naar school is niet echt handig (op de fiets enzo) en tijdens uitgaan eigenlijk ook niet
quote:Op zondag 30 mei 2010 01:33 schreef karoltje het volgende:
Ik heb wel eens gefietst met een witte lange rok, scheurde de onderste helft eraf.
Maar goed ik heb nu n oto.
oh mijn godquote:Op zondag 30 mei 2010 01:33 schreef karoltje het volgende:
Ik heb wel eens gefietst met een witte lange rok, scheurde de onderste helft eraf.
Maar goed ik heb nu n oto.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoalsomschreef: "Je lijkt Darth Vader wel."
moooiquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
mijn pakje is binnen.
die jas, ik weet niet wat ik er van vind. ik weet niet of die gewoon niet bij de jurk past, of dat ik hem lelijk vind. en de jurk vind ik in het echt wel mooi, maar ik krijg hem gewoon niet op de foto, dan lijkt ik echt maatje anorexia..
enige twee normale fotos van de jurk, die andere foto's durf ik gewoon niet te plaatsen, zo eng mager lijk ik daar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en het jasje.. ik denk dat die toch terug gaat, hoe erg ik ook verliefd ben op de kleurtjesdat wordt maar een mooi vintagje jasje zoeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |