Mijn timeline, wat doe je?!quote:
Ik had al plaatsvervangende schaamte bij die "trailer".quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:14 schreef Ang3l het volgende:
Om in de KRO sfeer te blijven ga ik Uit de kast kijken.
Ik denk met plaatsvervangende schaamte
Wel fijn dat ze niet zo'n stereotype pakken
Stereotypes hoeven niet uit de kast te komen, volgens mij.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:14 schreef Ang3l het volgende:
Om in de KRO sfeer te blijven ga ik Uit de kast kijken.
Ik denk met plaatsvervangende schaamte
Wel fijn dat ze niet zo'n stereotype pakken
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stereotypes hoeven niet uit de kast te komen, volgens mij.
Voor zichzelf absoluut wel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
algo pequeñitooooo oooo u oooo u oooquote:
Ik ben ook nooit echt uit de kast gekomen maar iedereen weet het wel. Eerst gaf ik nooit antwoord op "Ben je homo!???". Hahaha nu wel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
je bent random aan het zeikenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:23 schreef NetSphere het volgende:
haha en ikw as vandaag 5 uur te laat. Haat het als dat gebeurt.
O ik ben btw geband van mn normale forum dus ik kom nu maar gewoon hier random zeiken
you've been a bad bad gay friend angel, badquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Belt m'n vriendin op"Jij homo1 Je houdt me niet op de hoogte van het songfestival. Ik moest het nota bene van Willeke alberti horen op tv!!!!"
Ik snap niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je bent random aan het zeiken
Sowwy. Ik ben ht niet gewend. Het was de eerste keer dat ik keek sinds..... dinges, viva la diva dana internationalquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
you've been a bad bad gay friend angel, bad
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowwy. Ik ben ht niet gewend. Het was de eerste keer dat ik keek sinds..... dinges, viva la diva dana international
Ang3l praat wel eens over beauty, en TheaterMamma vind zichzelf helemaal Haute Couturequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:27 schreef NetSphere het volgende:
Een vriend heeft me de link gegeven naar deze gay slow. Zei dat het echt wat voor mij zou zijn. Maar zijn er geen slows met meisjes die praten over beauty dingetjes enzo!?!?
Link please
Ik over beauty?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
Ang3l praat wel eens over beauty, en TheaterMamma vind zichzelf helemaal Haute Couture
Jawel, die zitten in LIF (Lifestyle).quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:27 schreef NetSphere het volgende:
Een vriend heeft me de link gegeven naar deze gay slow. Zei dat het echt wat voor mij zou zijn. Maar zijn er geen slows met meisjes die praten over beauty dingetjes enzo!?!?
Link please
Oke fijn want ik wil mensen hebben met ervaring over dit:quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
Ang3l praat wel eens over beauty, en TheaterMamma vind zichzelf helemaal Haute Couture
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |