Welk gesprek?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:26 schreef Laysa het volgende:
zodat je dat mee kan nemen naar een volgend sollicitatiegesprek
Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 27 mei 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is geen parttime baan en ik heb zelf ook geen parttime baan. Dus dat kan het niet zijn. Liever een man zou kunnen, maar ik geloof ook niet zo dat zoiets bij zo'n bedrijf speelt.
Ze hebben me gewoon de verkeerde mail gestuurd, kan niet anders.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar het zou wel fijn zijn voor Cc als ze weet waarom ze wordt afgewezen...zodat je dat mee kan nemen naar een volgend sollicitatiegesprek
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welk gesprek?
Sukkels zijn het. Met lelijke, opzichtige T-shirts.
Ik snap het wel, maar ik zou focussen op het einddoel, maar niet door dat direct op vrijwel onmogelijke wijze te behalen, dus ik zou auto kopen en tijdelijke woonruimte zoeken, ongeacht waar want ik heb een auto, en dan vanuit m'n tijdelijke locatie de beste woonruimte zoeken die beschikbaar is. En dat kan over een maand zijn, maar ook over 5 maanden, en het tijdelijk niet in het dorp wonen hangt daar niet om.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je snapt het nietIk wil sowieso in dit dorp blijven. Levenslang. Dát is een weloverwogen keuze die ik al lang gemaakt had en heb, en waar ik alleen bij uiterste noodzaak vanaf zal wijken. Dus dát is de reden dat ik wil kopen. Dat het nu waarschijnlijk ook noodzaak wordt is de reden dat ik er nu vaart achter zet.
Het maakt in mijn ogen ook niet uit of je iets nu snel beslist of er een jaar over nadenkt. Bij het laatste loop je misschien je kans mis, en de kans dat er iets na verloop van tijd misgaat is even groot, mits je je goed laat informeren. Dat laatste komt echt wel goed. Dus dat.
Dat van dat beter in het profiel van de vacature stond al in deze afwijzingsmail. Waarop ik heb gereageerd dat ik very curious ben waarop ik precies ben afgewezen, zonder gesprek, met ervaring bij topmerken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je![]()
Maar wie weet is er al een hoop gedonder geweest met vrouwen en willen ze he toch liever nu eerst met een man proberen. Zou best kunnen. Maar ik ben benieuwd, wat je voor antwoord krijgt op de vraag waarom je bent afgewezen. Ik hoop dat het geen standaardantwoord is 'iemand anders heeft meer ervaring / paste beter in het profiel'.
Naar een nieuw en veel beter sollicitatiegesprek bij een super flitsend bedrijf waar je binnen no-time vice presidente wordt en stampend van trots door de gangen jaagt....en dat je dan bij dit kutbedrijf binnenloopt...je visite kaartje dropt...en dan heel arogant je zonnebril opzet en ze vervolgens de rug toe draait waarbij ze dan je mooie billen mogen aanschouwen ( in broek) en verbijsterd achterblijven, want zij waren zo dom om je niet uit te nodigen....Dát zal ze lerenquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welk gesprek?
Zeur niet zo!quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:35 schreef Copycat het volgende:
Ik wil geen vice president worden. Ik wil copywriter blijven. In Nederlands en in het Engels.
Is dat geen discriminatie?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je![]()
Maar wie weet is er al een hoop gedonder geweest met vrouwen en willen ze he toch liever nu eerst met een man proberen. Zou best kunnen.
De kans dat je iets beters tegenkomt is altijd aanwezig, wat je ook doet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien, maar misschien kom je dan ook wel wat beters tegen. Tenzij dit natuurlijk je droomhuis is. . .
Vrijwel onmogelijke wijze? Waarom? Dat weet ik pas na een gesprek met de bank. Als die zegt dat het moeilijk is of niet kan, houdt het op. Maar als die zegt dat het wél kan en het is precies waar ik op zit te wachten (ook dat weet ik nog niet), waarom zou ik het dan niet doen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar ik zou focussen op het einddoel, maar niet door dat direct op vrijwel onmogelijke wijze te behalen, dus ik zou auto kopen en tijdelijke woonruimte zoeken, ongeacht waar want ik heb een auto, en dan vanuit m'n tijdelijke locatie de beste woonruimte zoeken die beschikbaar is. En dat kan over een maand zijn, maar ook over 5 maanden, en het tijdelijk niet in het dorp wonen hangt daar niet om.
Die auto heb je volgend jaar immers toch nodig.
Dan zullen ze het zeker niet zeggen, sterker nog; ze hebben een probleem als ze het wel zo zeggen, dat is discriminatie op geslacht en daarmee overtreed je de wet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je![]()
Maar wie weet is er al een hoop gedonder geweest met vrouwen en willen ze he toch liever nu eerst met een man proberen. Zou best kunnen.
Klinkt verstandig! Is hij al begonnen met een eigen bedrijf of moet het nog van de grond komen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:16 schreef Marrije het volgende:
Dat duurt nog wel even, maar het hangt van een heleboel dingen af wanneer precies, kan volgend jaar zijn maar ook over 5 jaar. Maar mijn man wil hier niet blijven, hij wilde eigenlijk meteen al weg maar dat heb ik kunnen rekken en nu wil hij eerst een solide bedrijf hebben hier zodat we dat kunnen aanhouden.
Nou, ik weet niet wat de opleverdatum van dit huis is, maar de kans dat je zoiets binnen 2 weken rondkrijgt, de hypotheek geregeld is en het contract ondertekend en de sleutel overgedragen is, is vrijwel nihil.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vrijwel onmogelijke wijze? Waarom? Dat weet ik pas na een gesprek met de bank. Als die zegt dat het moeilijk is of niet kan, houdt het op. Maar als die zegt dat het wél kan en het is precies waar ik op zit te wachten (ook dat weet ik nog niet), waarom zou ik het dan niet doen?
Maar ze hebben best fijne jeans maar uit solidariteit ga ik die een week negeren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welk gesprek?
Dat waardeer ik. Ik heb helemaal niks van G-star en zo blijft het ook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:49 schreef Noek het volgende:
Maar ze hebben best fijne jeans maar uit solidariteit ga ik die een week negeren.
Dat weet ik. Maar dat is een probleem dat hier los van staat. Ik weet dat ik hoe dan ook een tijdelijke oplossing moet zoeken. Het hangt alleen volledig af van hoe lang die tijdelijke oplossing nodig is, wat het wordt. Daarom wil ik snel weten of ik dit kan en wil kopen, zodat ik kan beslissen wat de beste tijdelijke oplossing wordt. Voor een paar maanden kan en mag ik nl. naar mijn ouders. Voor langer moet ik iets anders zoeken. Snap je het nou?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet wat de opleverdatum van dit huis is, maar de kans dat je zoiets binnen 2 weken rondkrijgt, de hypotheek geregeld is en het contract ondertekend en de sleutel overgedragen is, is vrijwel nihil.
Met andere woorden: ook al kun je dit huis kopen dan heb je toch nog tussendoor iets anders nodig, tenzij je met de woningstichting in overeenstemming kunt komen over een langer verblijf, maar het is een huis, dat is meestal niet direct beschikbaar, tenzij de huidige bewoners idd al wat nieuws gekocht hebben en daar al terecht kunnen.
Ik doe gewoon solidair met je meequote:Op donderdag 27 mei 2010 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat waardeer ik. Ik heb helemaal niks van G-star en zo blijft het ook.
Ja ik snap het wel, en ik snap dat het lastig is, maar overhaast een huis kopen is nooit verstandigquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dat is een probleem dat hier los van staat. Ik weet dat ik hoe dan ook een tijdelijke oplossing moet zoeken. Het hangt alleen volledig af van hoe lang die tijdelijke oplossing nodig is, wat het wordt. Daarom wil ik snel weten of ik dit kan en wil kopen, zodat ik kan beslissen wat de beste tijdelijke oplossing wordt. Voor een paar maanden kan en mag ik nl. naar mijn ouders. Voor langer moet ik iets anders zoeken. Snap je het nou?Naja hoeft ook niet, ik blijf gewoon informeren en we merken vanzelf of het zo leuk blijft als het nu lijkt.
Misschien heb je juist te veel ervaringquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat van dat beter in het profiel van de vacature stond al in deze afwijzingsmail. Waarop ik heb gereageerd dat ik very curious ben waarop ik precies ben afgewezen, zonder gesprek, met ervaring bij topmerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |