Welk gesprek?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:26 schreef Laysa het volgende:
zodat je dat mee kan nemen naar een volgend sollicitatiegesprek
Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 27 mei 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is geen parttime baan en ik heb zelf ook geen parttime baan. Dus dat kan het niet zijn. Liever een man zou kunnen, maar ik geloof ook niet zo dat zoiets bij zo'n bedrijf speelt.
Ze hebben me gewoon de verkeerde mail gestuurd, kan niet anders.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar het zou wel fijn zijn voor Cc als ze weet waarom ze wordt afgewezen...zodat je dat mee kan nemen naar een volgend sollicitatiegesprek
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welk gesprek?
Sukkels zijn het. Met lelijke, opzichtige T-shirts.
Ik snap het wel, maar ik zou focussen op het einddoel, maar niet door dat direct op vrijwel onmogelijke wijze te behalen, dus ik zou auto kopen en tijdelijke woonruimte zoeken, ongeacht waar want ik heb een auto, en dan vanuit m'n tijdelijke locatie de beste woonruimte zoeken die beschikbaar is. En dat kan over een maand zijn, maar ook over 5 maanden, en het tijdelijk niet in het dorp wonen hangt daar niet om.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je snapt het nietIk wil sowieso in dit dorp blijven. Levenslang. Dát is een weloverwogen keuze die ik al lang gemaakt had en heb, en waar ik alleen bij uiterste noodzaak vanaf zal wijken. Dus dát is de reden dat ik wil kopen. Dat het nu waarschijnlijk ook noodzaak wordt is de reden dat ik er nu vaart achter zet.
Het maakt in mijn ogen ook niet uit of je iets nu snel beslist of er een jaar over nadenkt. Bij het laatste loop je misschien je kans mis, en de kans dat er iets na verloop van tijd misgaat is even groot, mits je je goed laat informeren. Dat laatste komt echt wel goed. Dus dat.
Dat van dat beter in het profiel van de vacature stond al in deze afwijzingsmail. Waarop ik heb gereageerd dat ik very curious ben waarop ik precies ben afgewezen, zonder gesprek, met ervaring bij topmerken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je![]()
Maar wie weet is er al een hoop gedonder geweest met vrouwen en willen ze he toch liever nu eerst met een man proberen. Zou best kunnen. Maar ik ben benieuwd, wat je voor antwoord krijgt op de vraag waarom je bent afgewezen. Ik hoop dat het geen standaardantwoord is 'iemand anders heeft meer ervaring / paste beter in het profiel'.
Naar een nieuw en veel beter sollicitatiegesprek bij een super flitsend bedrijf waar je binnen no-time vice presidente wordt en stampend van trots door de gangen jaagt....en dat je dan bij dit kutbedrijf binnenloopt...je visite kaartje dropt...en dan heel arogant je zonnebril opzet en ze vervolgens de rug toe draait waarbij ze dan je mooie billen mogen aanschouwen ( in broek) en verbijsterd achterblijven, want zij waren zo dom om je niet uit te nodigen....Dát zal ze lerenquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welk gesprek?
Zeur niet zo!quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:35 schreef Copycat het volgende:
Ik wil geen vice president worden. Ik wil copywriter blijven. In Nederlands en in het Engels.
Is dat geen discriminatie?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je![]()
Maar wie weet is er al een hoop gedonder geweest met vrouwen en willen ze he toch liever nu eerst met een man proberen. Zou best kunnen.
De kans dat je iets beters tegenkomt is altijd aanwezig, wat je ook doet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien, maar misschien kom je dan ook wel wat beters tegen. Tenzij dit natuurlijk je droomhuis is. . .
Vrijwel onmogelijke wijze? Waarom? Dat weet ik pas na een gesprek met de bank. Als die zegt dat het moeilijk is of niet kan, houdt het op. Maar als die zegt dat het wél kan en het is precies waar ik op zit te wachten (ook dat weet ik nog niet), waarom zou ik het dan niet doen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar ik zou focussen op het einddoel, maar niet door dat direct op vrijwel onmogelijke wijze te behalen, dus ik zou auto kopen en tijdelijke woonruimte zoeken, ongeacht waar want ik heb een auto, en dan vanuit m'n tijdelijke locatie de beste woonruimte zoeken die beschikbaar is. En dat kan over een maand zijn, maar ook over 5 maanden, en het tijdelijk niet in het dorp wonen hangt daar niet om.
Die auto heb je volgend jaar immers toch nodig.
Dan zullen ze het zeker niet zeggen, sterker nog; ze hebben een probleem als ze het wel zo zeggen, dat is discriminatie op geslacht en daarmee overtreed je de wet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je![]()
Maar wie weet is er al een hoop gedonder geweest met vrouwen en willen ze he toch liever nu eerst met een man proberen. Zou best kunnen.
Klinkt verstandig! Is hij al begonnen met een eigen bedrijf of moet het nog van de grond komen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:16 schreef Marrije het volgende:
Dat duurt nog wel even, maar het hangt van een heleboel dingen af wanneer precies, kan volgend jaar zijn maar ook over 5 jaar. Maar mijn man wil hier niet blijven, hij wilde eigenlijk meteen al weg maar dat heb ik kunnen rekken en nu wil hij eerst een solide bedrijf hebben hier zodat we dat kunnen aanhouden.
Nou, ik weet niet wat de opleverdatum van dit huis is, maar de kans dat je zoiets binnen 2 weken rondkrijgt, de hypotheek geregeld is en het contract ondertekend en de sleutel overgedragen is, is vrijwel nihil.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vrijwel onmogelijke wijze? Waarom? Dat weet ik pas na een gesprek met de bank. Als die zegt dat het moeilijk is of niet kan, houdt het op. Maar als die zegt dat het wél kan en het is precies waar ik op zit te wachten (ook dat weet ik nog niet), waarom zou ik het dan niet doen?
Maar ze hebben best fijne jeans maar uit solidariteit ga ik die een week negeren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welk gesprek?
Dat waardeer ik. Ik heb helemaal niks van G-star en zo blijft het ook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:49 schreef Noek het volgende:
Maar ze hebben best fijne jeans maar uit solidariteit ga ik die een week negeren.
Dat weet ik. Maar dat is een probleem dat hier los van staat. Ik weet dat ik hoe dan ook een tijdelijke oplossing moet zoeken. Het hangt alleen volledig af van hoe lang die tijdelijke oplossing nodig is, wat het wordt. Daarom wil ik snel weten of ik dit kan en wil kopen, zodat ik kan beslissen wat de beste tijdelijke oplossing wordt. Voor een paar maanden kan en mag ik nl. naar mijn ouders. Voor langer moet ik iets anders zoeken. Snap je het nou?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet wat de opleverdatum van dit huis is, maar de kans dat je zoiets binnen 2 weken rondkrijgt, de hypotheek geregeld is en het contract ondertekend en de sleutel overgedragen is, is vrijwel nihil.
Met andere woorden: ook al kun je dit huis kopen dan heb je toch nog tussendoor iets anders nodig, tenzij je met de woningstichting in overeenstemming kunt komen over een langer verblijf, maar het is een huis, dat is meestal niet direct beschikbaar, tenzij de huidige bewoners idd al wat nieuws gekocht hebben en daar al terecht kunnen.
Ik doe gewoon solidair met je meequote:Op donderdag 27 mei 2010 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat waardeer ik. Ik heb helemaal niks van G-star en zo blijft het ook.
Ja ik snap het wel, en ik snap dat het lastig is, maar overhaast een huis kopen is nooit verstandigquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dat is een probleem dat hier los van staat. Ik weet dat ik hoe dan ook een tijdelijke oplossing moet zoeken. Het hangt alleen volledig af van hoe lang die tijdelijke oplossing nodig is, wat het wordt. Daarom wil ik snel weten of ik dit kan en wil kopen, zodat ik kan beslissen wat de beste tijdelijke oplossing wordt. Voor een paar maanden kan en mag ik nl. naar mijn ouders. Voor langer moet ik iets anders zoeken. Snap je het nou?Naja hoeft ook niet, ik blijf gewoon informeren en we merken vanzelf of het zo leuk blijft als het nu lijkt.
Misschien heb je juist te veel ervaringquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat van dat beter in het profiel van de vacature stond al in deze afwijzingsmail. Waarop ik heb gereageerd dat ik very curious ben waarop ik precies ben afgewezen, zonder gesprek, met ervaring bij topmerken.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is dat geen discriminatie?![]()
[..]
De kans dat je iets beters tegenkomt is altijd aanwezig, wat je ook doet.Dus dat telt niet.
Bovendien is die kans in mijn geval zo klein als hij kan zijn, omdat ik dus weet wat er allemaal staat hier in Klundert, en dit is wel zo'n beetje het meest ideaal wat ik me voor kan stellen.
Waarom? Het is klein (ik wil geen kinderen), vrijstaand (je kunt meer herrie maken), zonder tuin (ik heb hooikoorts) en met dakterras (beetje buiten kunnen zitten is wel fijn)... Het is wat dat betreft precies wat ik zou willen, überhaupt! Ik moet natuurlijk nog gaan kijken, maar het is gewoon veelbelovend. En ja er moet nog eea aan gebeuren, dus ik ga kijken wat de mogellijkheden zijn. Ik snap dat het allemaal heel erg overhaast overkomt, maar geloof me ik heb dit huisje altijd al erg leuk gevonden en ik kom tot mijn grote geluk en verbazing ineens tot de ontdekking dat kopen misschien al een mogelijkheid is, en het staat nog te koop ook! Dus ik ben enthousiast, logisch toch?
En Opzij eist excuses.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:05 schreef D. het volgende:
[Upd] Flater Balkenende: U kijkt zo lief
Misschien toch Jack de Vries maar weer aannemen
Hij is er al mee begonnen, eigenlijk zijn het 2 bedrijven die compleet anders zijn. Het eerste wil hij afbouwen omdat het 2e hem meer aanspreekt maar dat heeft allemaal wat meer tijd nodig.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Klinkt verstandig! Is hij al begonnen met een eigen bedrijf of moet het nog van de grond komen?
Ik wil graag mijn kindjes in Nederland krijgenquote:Waarom wilde je het rekken en wil je nu wel emigreren?
quote:Wow, wel gaaf hoor! Ik neem aan dat het India gaat worden dan?
Ik denk dat Margriet wel wat beters te doen heeft dan stemmen. Die moet nl nog de wereld rond voor wat excuses her en der.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat mevrouw Van der Linden geen CDA stemt
Ja, ook even onder de grond kijken he, van het huis. Klinkt misschien wat stom, maar je kunt maar beter voor de koop weten hoe de situatie daar is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dat is een probleem dat hier los van staat. Ik weet dat ik hoe dan ook een tijdelijke oplossing moet zoeken. Het hangt alleen volledig af van hoe lang die tijdelijke oplossing nodig is, wat het wordt. Daarom wil ik snel weten of ik dit kan en wil kopen, zodat ik kan beslissen wat de beste tijdelijke oplossing wordt. Voor een paar maanden kan en mag ik nl. naar mijn ouders. Voor langer moet ik iets anders zoeken. Snap je het nou?Naja hoeft ook niet, ik blijf gewoon informeren en we merken vanzelf of het zo leuk blijft als het nu lijkt.
Nou, ik snap het wel - vind de reactie wel wat overdreven, maar Margriet is nu eenmaal erg Opzij-. Tegen Rick Nieman zou zoiets nooit gezegd worden. Door Balkenende. Het heeft wel wat seksistich.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:12 schreef Noek het volgende:
En Femke zou hem een knietje geven.
Waarna ze een blikje bier opentrok en een flinke boer liet.
"U kijkt zo lief!" Waar gaat het over?
Het is gewoon dom van Balkenende, en dat had hij kunnen weten, maar ondanks het feit dat het dom van Balkenende is, is het ook overdreven om daar een rel van te maken, maar goed... Opzij hèquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, ik snap het wel - vind de reactie wel wat overdreven, maar Margriet is nu eenmaal erg Opzij-. Tegen Rick Nieman zou zoiets nooit gezegd worden. Door Balkenende. Het heeft wel wat seksistich.
Tegelijkertijd zou zo'n soort opmerking van Halsema tegen Nieman weer niet op zoveel tumult stuiten, verwacht ik. Dan is het 'gevat'.
Dus eigenlijk snap ik het toch niet.
Ik snap het niet want ik vind het een gejank. Ja, hij gaat af en dat is het dan ook wat mij betreft.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, ik snap het wel - vind de reactie wel wat overdreven, maar Margriet is nu eenmaal erg Opzij-. Tegen Rick Nieman zou zoiets nooit gezegd worden. Door Balkenende. Het heeft wel wat seksistich.
Tegelijkertijd zou zo'n soort opmerking van Halsema tegen Nieman weer niet op zoveel tumult stuiten, verwacht ik. Dan is het 'gevat'.
Dus eigenlijk snap ik het toch niet.
Ik vind het wel seksisme. Tot drie keer toe wil hij geen antwoord geven op haar vraag en vervolgens zet hij haar weg met een soort van: "ach meisje toch."quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik snap het niet want ik vind het een gejank. Ja, hij gaat af en dat is het dan ook wat mij betreft.
Ik zie er gehakkel in en geen seksisme. "U kijkt zo lief." Nou nou, ze zal zich wel vies voelen nu.
Bedoezeld en smoezeligquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik snap het niet want ik vind het een gejank. Ja, hij gaat af en dat is het dan ook wat mij betreft.
Ik zie er gehakkel in en geen seksisme. "U kijkt zo lief." Nou nou, ze zal zich wel vies voelen nu.
Oh nou, ik snap je wel wb hier de kindjes krijgen. Ik zou daar denk ik zelf ook wel kiezen maar ik ben dan ook weer niet zo exotisch. India klinkt echt behoorlijk exotisch!quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij is er al mee begonnen, eigenlijk zijn het 2 bedrijven die compleet anders zijn. Het eerste wil hij afbouwen omdat het 2e hem meer aanspreekt maar dat heeft allemaal wat meer tijd nodig.
Ik wil graag mijn kindjes in Nederland krijgenVraag me niet waarom, in India heb je ook goede ziekenhuizen, maar toch. Misschien dat nummer vier (als dat erin zit) daar wel geboren gaat worden, maar liever niet.
Op zich wel gaaf, maar ook wel een beetje definitief. Aangezien mijn man daar dan ook gewoon wil blijven, dus als het me niet bevalt dan eh. . .dan is samen terug gaan naar NL geen optie.
Mwoah, 'U kijkt zo slim' was waarschijnlijk wel wat beter overgekomenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en als het een man was geweest had hij hem misschien ook wel zo weggezet. Niet als een," ach meisje toch" maar als een," ach jongen toch." Dat geroep om seksisme gelijk. Het zal wel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het wel seksisme. Tot drie keer toe wil hij geen antwoord geven op haar vraag en vervolgens zet hij haar weg met een soort van: "ach meisje toch."
Dat denk ik dus niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en als het een man was geweest had hij hem misschien ook wel zo weggezet.
Exotisch, hmm, ja, maar niet die stinkstad waar wij naartoe gaan (minimaal 4 x zoveel inwoners als de gemeente Amsterdam)quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh nou, ik snap je wel wb hier de kindjes krijgen. Ik zou daar denk ik zelf ook wel kiezen maar ik ben dan ook weer niet zo exotisch. India klinkt echt behoorlijk exotisch!![]()
Oh jee, dat teruggaan geen optie is, althans niet met z'n tweeën maakt de knoop wat lastiger volgens mij. Alle wijsheid toegewenst. Het is nogal wat hé.
Ja, denken is geen weten en dan vind ik seksisme gelijk zo'n overdreven woord.quote:
Hopelijk worden de schoonmakers daar dan wél goed betaald.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Exotisch, hmm, ja, maar niet die stinkstad waar wij naartoe gaan (minimaal 4 x zoveel inwoners als de gemeente Amsterdam)![]()
Ja, het is geen stap waarmee ik erg veel haast heb.
Ik geloof dat hem ook een 'tjongejongejonge' was ontsnapt. Om het in evenwicht te houden denk ik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en als het een man was geweest had hij hem misschien ook wel zo weggezet. Niet als een," ach meisje toch" maar als een," ach jongen toch." Dat geroep om seksisme gelijk. Het zal wel.
Hij kwam er niet uit en dat was zijn escape, ja lullig maar zijn ballen hoeven er niet af van mij. Nog niet!
Kijk, dat zijn tips waar ik wat aan heb, thanks.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, ook even onder de grond kijken he, van het huis. Klinkt misschien wat stom, maar je kunt maar beter voor de koop weten hoe de situatie daar is.
Hé hé, je gaat toch geen kritische vragen stellen aan de makelaar, hè? Jij moet gewoon een beetje lief kijken en de serieuze zaken aan de mannen overlaten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn tips waar ik wat aan heb, thanks.![]()
*lijstje update
Het vrouwtje gaat kijken hoeveel ruimte de keukenkastjes bieden terwijl de mannen het over de belangrijke zaken heeft.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé hé, je gaat toch geen kritische vragen stellen aan de makelaar, hè? Jij moet gewoon een beetje lief kijken en de serieuze zaken aan de mannen overlaten.
Ik ga hardlopen. De eerste die toet dat ik er lief uitzie, gaat kapOt!quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hé hé, je gaat toch geen kritische vragen stellen aan de makelaar, hè? Jij moet gewoon een beetje lief kijken en de serieuze zaken aan de mannen overlaten.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dat de makelaar die het huis te koop aanbiedt?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ga lief kijken en kritische vragen stellen terwijl ik dat doe.
Kat in't bakkie want hij vindt me al van kleins af aan leuk, die makelaar.
Ik had het over die hond, voor hem is het ook niet leuk.quote:
Ja. En thanks voor de tipquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat de makelaar die het huis te koop aanbiedt?
Word lid van de vereniging Eigen Huis, en laat een aankoopkeuring doen voor je definitief beslist.
Geniet ervan!quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben vandaag maar eens lid geworden van de bibliotheek en kwam het schervengericht tegen en herinnerde me weer dat ik die wilde lezen dankzij Cc en Noek.
Dus ik heb hem maar meegenomen, schrok wel een beetje van de dikte van dat boek, grote kans dat ik die een keer moet gaan verlengen
En nu op tijd terugbrengen of verlengen! Het is mij nog nooit gelukt dus maak me trots!quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben vandaag maar eens lid geworden van de bibliotheek en kwam het schervengericht tegen en herinnerde me weer dat ik die wilde lezen dankzij Cc en Noek.
Dus ik heb hem maar meegenomen, schrok wel een beetje van de dikte van dat boek, grote kans dat ik die een keer moet gaan verlengen
Misschien leest er wel iemand van dat bedrijf op Fok mee en ziet dan dat je post dat je bij je huidige werkgever een deadline hebt en er vervolgens nog 487 huis, tuin en keukenpostjes tegen aangooit hier.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat van dat beter in het profiel van de vacature stond al in deze afwijzingsmail. Waarop ik heb gereageerd dat ik very curious ben waarop ik precies ben afgewezen, zonder gesprek, met ervaring bij topmerken.
Online verlengenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:43 schreef Noek het volgende:
[..]
En nu op tijd terugbrengen of verlengen! Het is mij nog nooit gelukt dus maak me trots!
Ik ga nooit meer engelse drop eten voor het hardlopen.
Om tegelijkertijd ook die deadlines te halenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:54 schreef Coos het volgende:
Misschien leest er wel iemand van dat bedrijf op Fok mee en ziet dan dat je post dat je bij je huidige werkgever een deadline hebt en er vervolgens nog 487 huis, tuin en keukenpostjes tegen aangooit hier.
Had je dat er ingezet???quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar misschien had ik inderdaad beter mijn vroegere modschap uit mijn cv kunnen slopen.
Wat denk je nu zelf?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:00 schreef Coos het volgende:
Had je dat er ingezet???Lul!!
Je dacht effe slapende honden wakker maken.
Wat denk jij dat ik denk.quote:
Ik zie haar dus steeds wel op ava's en net zag ik deze in SEX. Jij hangt veel in ONZ rond dus je moest het weten en zie hier!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ja wat een mens he?
Er is nog een gifje van haar maar dit is de ergste.
Er was zo een reeks in ONZ waar ze het hadden gemunt op vrouwen van middelbare leeftijd met een pittig kort kapsel en een lekker gek karakter. Ze speurden heel hyves af en zo, en van het ene topic dat ik gezien heb was dit in ieder geval de winnares.
Ze heeft geloof ik zelfs nog op haar blog gereageerd op dat topic of de reacties ofzo.:D
Pannenkoekenquote:
Heb ik ook al gegeten....quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
PannenkoekenEcht waar, kreeg er trek in en heb ze in geen duizend jaar gegeten !
als je straks nou ook maar niet zwanger gaat worden !quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:46 schreef hondjes het volgende:
[..]
Heb ik ook al gegeten....
Eerst begon Laysa met die pindakaas,,,
Nu begint Teun met pannenkoeken...
oh ja ..de aspergers zijn ook al aan de beurt gekomen..
Deisyy..spannend he....nog even, en je poezenkindjes zijn er....
Oooh dat is fijn!quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:44 schreef hondjes het volgende:
Was een zak kwijt met net gekochte kleding en dure zonnebrandmiddel...ben ik net teruggegaan, naar alle winkels , waar ik was...en
..ze hebben hem gevonden....
Die ging ze vanmorgen ophalen toch? Ben echt benieuwd! Kleine katjes altijd +1quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:46 schreef hondjes het volgende:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:53 schreef FANN het volgende:
[..]
als je straks nou ook maar niet zwanger gaat worden !
Of verliefd wordenquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Of je huis kwijtraakt of moet gaan solliciteren
Die neem ik dan maar als eerste...quote:
Heb je niet zo'n spaanse gosert die het zwembad schoonhoudt ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die neem ik dan maar als eerste...![]()
Alleen even denken op wie..buurman , drie huizen verder..![]()
Ga wel zoeken
Of zo'n mooie chico die ff je balkon komt verbouwen terwijl jij staat te douchen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n spaanse gosert die het zwembad schoonhoudt ?
Ja, die wou ik ook vanavond, bij een pannenkoekenrestaurant, maar volgens mij zit er iemand helemaal kapotmoe in de auto onderweg hiernaartoe, dus straks nog uit eten gaan gaat m niet meer worden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
PannenkoekenEcht waar, kreeg er trek in en heb ze in geen duizend jaar gegeten !
Hihiquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:46 schreef hondjes het volgende:
[..]
Heb ik ook al gegeten....
Eerst begon Laysa met die pindakaas,,,
Nu begint Teun met pannenkoeken...
oh ja ..de aspergers zijn ook al aan de beurt gekomen..
* Checkquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:18 schreef Noek het volgende:
Hoe laat begint de ellende eigenlijk? Zin an!
Zag vorige week wel meneer hondjes zeiknat voorbij lopen...quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n spaanse gosert die het zwembad schoonhoudt ?
dus meneer Hondjes is de Poolboy !!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:31 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zag vorige week wel meneer hondjes zeiknat voorbij lopen...
Die had aan de verkeerde dingen gezeten, en toen liep het zwembad leeg...dus het poolhouse was aan het overstromen...
Toen moesten er dingen in het zwembad,,hij dook erin,,en moest wel dertig keer onder water duiken om een ding af te dichten...water was ijskoud...
Uiteindelijk bleek, dat hij gewoon de pomp had aan moeten doen...![]()
Zo leuk he..een zwembad
Thanks!quote:
Liep tie ook nog te schreeuwen om vuilniszakkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:34 schreef FANN het volgende:
[..]
dus meneer Hondjes is de Poolboy !!
komt wel goed uit![]()
![]()
![]()
Whaha, ik denk dat ik morgen ook maar gezond doequote:Op donderdag 27 mei 2010 18:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hier was t shoarma, de spinazie schuift op naar morgen....
![]()
ik ook en dat hou ik zoquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:36 schreef Kally het volgende:
O en vanavond ga ik voor het eerst het liedje van Sieneke horen![]()
Al die tijd weten te ontlopen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
Liep tie ook nog te schreeuwen om vuilniszakken![]()
Ik dacht , wat moet je nu met vuilniszakken en water...![]()
Zal straks eens vragen , wat eigenlijk de bedoeling was, met die zakken
Nou toch maar niet, die wil zijn zwembad-avontuur zo snel mogelijk vergeten
En ik maar denken dat ik de enige wasquote:
Ik zit hier als een klein kind vol spanning te wachten tot het 8 uur isquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:31 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zag vorige week wel meneer hondjes zeiknat voorbij lopen...
Die had aan de verkeerde dingen gezeten, en toen liep het zwembad leeg...dus het poolhouse was aan het overstromen...
Toen moesten er dingen in het zwembad,,hij dook erin,,en moest wel dertig keer onder water duiken om een ding af te dichten...water was ijskoud...
Uiteindelijk bleek, dat hij gewoon de pomp had aan moeten doen...![]()
Zo leuk he..een zwembad
Ik zit ook aan de shoarmaquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hier was t shoarma, de spinazie schuift op naar morgen....
![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit hier als een klein kind vol spanning te wachten tot het 8 uur is![]()
Ik heb rucola met zalm, kappertjes balsamico en een omelet gegeten![]()
En verder heb ik de hele dag met Shalalie in mijn hoofd gelopen omdat een collega vanmorgen zo vriendelijk was het te neuriën
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
Liep tie ook nog te schreeuwen om vuilniszakken![]()
Ik dacht , wat moet je nu met vuilniszakken en water...![]()
Zal straks eens vragen , wat eigenlijk de bedoeling was, met die zakken
Nou toch maar niet, die wil zijn zwembad-avontuur zo snel mogelijk vergeten
Zie je wel..heb ik ook al in huis....quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zit ook aan de shoarmanom nom nom
Die smiley gaat te pas en te onpas gebruikt wordenquote:
Ik ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:36 schreef Kally het volgende:
O en vanavond ga ik voor het eerst het liedje van Sieneke horen![]()
Al die tijd weten te ontlopen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik wacht vol spanning op de katjes niet op Sienekequote:Op donderdag 27 mei 2010 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb rucola met zalm, kappertjes, balsamico en een omelet gegeten![]()
En verder heb ik de hele dag met Shalalie in mijn hoofd gelopen omdat een collega vanmorgen zo vriendelijk was het te neuriën
Als ze binnenkomen mogen zet ik ze als eerste op de bak en de rest zien we welquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
leuk! ik ben benieuwd hoe het de eerste uren zal gaan
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik wacht vol spanning op de katjes niet op Sieneke
Eerst snuffelen overal, dan moe en gauw slapenquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit wordt een grote pret....quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze binnenkomen mogen zet ik ze als eerste op de bak en de rest zien we wel
Die was leukquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vandaag nog wel deze op kantoor lopen zingen![]()
Ik dacht al.... die zit toch niet in spanning voor het ESFquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie na het WK weer weg is eigenlijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Die smiley gaat te pas en te onpas gebruikt worden
Vanmiddag was het gvd op Radio 1. Al die tijd heb ik eraan kunnen ontsnappen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:10 schreef Dementor het volgende:
Shalalie... ik zet nooit meer de radio aan vlak voor het ESF...
Dat nummer blijft in je hoofd zitten.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie na het WK weer weg is eigenlijk.
Ik ga vanavond kijken in vol oranjequote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:29 schreef beequeen het volgende:
Ik heb er helamaal niks mee maar ga vanavond bij mijn pa kijken. Hij geniet er echt van.
[ afbeelding ]
Je staat er 's morgens mee ooooop!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:10 schreef Dementor het volgende:
Shalalie... ik zet nooit meer de radio aan vlak voor het ESF...
Dat nummer blijft in je hoofd zitten.
De Johan Vlemmix tactiek.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nah goed, je kunt zeggen wat je wilt maar volgens mij gaan er een record aantal mensen naar die uitzendingen kijken hier in NL, zeker sinds de afgelopen 10 jaar... Er is nooit zoveel te doen geweest afgelopen tijd om de Nederlandse inzending, en dit jaar wel, wellicht omdát het zo'n irritant liedje is
Zo vreselijk irritant, dat hij toch een beetje leuk isquote:
Als de auto start dan begint dit nummer te lopen....ben ik in ieder geval goed wakker..quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je staat er 's morgens mee ooooop!![]()
Nog een uurtje, zin an!
Is dat niet een beetje veel herrie voor zo'n autootje??quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als de auto start dan begint dit nummer te lopen....ben ik in ieder geval goed wakker..
Dan hoef ik in ieder geval niet het dak naar beneden te doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje veel herrie voor zo'n autootje??![]()
[ afbeelding ]
Ik zie je al zitten samen met Juud.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan hoef ik in ieder geval niet het dak naar beneden te doen.
Voila, met dank aan NZ..quote:
Ik kijk elk jaar wel maar dit is de enige keer dat ik het nummer nog niet eens voor de helft heb gehoord.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nah goed, je kunt zeggen wat je wilt maar volgens mij gaan er een record aantal mensen naar die uitzendingen kijken hier in NL, zeker sinds de afgelopen 10 jaar... Er is nooit zoveel te doen geweest afgelopen tijd om de Nederlandse inzending, en dit jaar wel, wellicht omdát het zo'n irritant liedje is
Gisteren zag ik een stukje van de oefenwedstrijd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Voila, met dank aan NZ..
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Voila, met dank aan NZ..
Noek!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:57 schreef Noek het volgende:
Ik kijk elk jaar wel maar dit is de enige keer dat ik het nummer nog niet eens voor de helft heb gehoord.
Wel vond ik de finale met Vader Abraham fantastisch.![]()
![]()
Vaak vind ik toch de andere landen leuker. Die zijn vaak veel genanter maar vanavond niet!
Nouhou...quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Noek!
We zijn geëdit in dat kankersnollentopic!
Wat hebben we gedaan dan?
huh bestaat er ook al een snollentopicquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Noek!
We zijn geëdit in dat kankersnollentopic!
Wat hebben we gedaan dan?
Vieze kankersnol met een alcoholprobleem en een verleden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:32 schreef Noek het volgende:
Nouhou...
We hebben de foto's wel gequote, die zijn in elk geval wel verwijderd.
Maar mijn tekst is ook weg. Wat een kankersnol!
Ho ho, niet zo hè. Niet zomaar een snol maar een kankersnol!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh bestaat er ook al een snollentopic
ik zou het niet pikkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ho ho, niet zo hè. Niet zomaar een snol maar een kankersnol!
En dat was zijn eigen vriendin. Totdat men zijn vriendin op Hyves had gevonden toen was die opeens stil.
[ afbeelding ]
Wij ook niet en toen werden we monddood gemaakt.quote:
Welnee, Sieneke wordt begeleid door Marianne Weber. Succes verzekerdquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:27 schreef Toverheks het volgende:
Malta gaat winnen weet ik bijna zeker, heb bijna alle nummers gehoord maar malta heeft gewoon goed nummer, en sjalalie en sjalala nee, denk dat het vanavond voor sieneke toch over en uit en weer lekker naar huis wordt,
jou en Noek kennede, grijp haar, maak haar met mooie woorden ff duidelijk dat jullie dit gewoon niet pikken, jullie zijn altijd zo scherp met woorden, ik zeg hoppa en grijp haarquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wij ook niet en toen werden we monddood gemaakt.
DAT DIT KAN!
IN NEDERLAND!!!
Marianne wiequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welnee, Sieneke wordt begeleid door Marianne Weber. Succes verzekerd
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jou en Noek kennede, grijp haar, maak haar met mooie woorden ff duidelijk dat jullie dit gewoon niet pikken, jullie zijn altijd zo scherp met woorden, ik zeg hoppa en grijp haar
Nee, ze had nog steeds een even dikke kop, die zeug!quote:
echt, was om te huilen wat een dom nummer en dan kijkt ze er ook nog zo blij bij, ik snap dat allemaal nietquote:
Ja, die was inderdaad veel te makkelijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ze had nog steeds een even dikke kop, die zeug!
Is ze al geweest? Heb ik het officieel gemist!?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt, was om te huilen wat een dom nummer en dan kijkt ze er ook nog zo blij bij, ik snap dat allemaal niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poging gedaan maar weer terug naar Tony Sopranoquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:09 schreef Jian het volgende:
Ze bestaan echt nog, er zijn gewoon mensen die dat zwaar achterhaalde Oostblokgedoe volgen Ik dacht dat mijn Oma nog de enige was![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Poging gedaan maar weer terug naar Tony Soprano
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Poging gedaan maar weer terug naar Tony Soprano
Dus ik ben niet de enige die niet naar dat domme gedoe kijkt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:09 schreef Jian het volgende:
Ze bestaan echt nog, er zijn gewoon mensen die dat zwaar achterhaalde Oostblokgedoe volgen Ik dacht dat mijn Oma nog de enige was![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:37 schreef Coos het volgende:
Is Teun weer z'n stok uitkloppen bij de buurvrouw??
Goh, dat is nou jammer.quote:
Daar zit je dan met je vlaggetje, sosé, blokkies kaas en de bitterballen.quote:
ik had sose en kaas de rest had ik niet en later kreeg ik koffie van die Griekquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar zit je dan met je vlaggetje, sosé, blokkies kaas en de bitterballen.![]()
Nah ja, die bitterballen kunnen weer terug de vriezer in tot de volgende Nederlandse afgang.
O, dat is al snel. Die voetbalzooi.
Heb jij je huis eik al versierd en je balkonnetje?? Had je veel eerder moeten doen, had die duif ook wel een ander plekkie gekozen.
Wij aten vandaag duif!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had sose en kaas de rest had ik niet en later kreeg ik koffie van die Griek
want ik was vebannen naar de slaapkamerwant hij wil die meuk ook niet zien
![]()
en neeeeeeeee niks hier van die oranje shit![]()
die duif heeft waarschijnlijk ook een huisje gekocht
![]()
ik heb hem niet meer terug gezien uiteindelijk
zeker toch verstandig geworden
whehehehehe hij komt net binnenlopen hier of het eindelijk afgelopen isquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wij aten vandaag duif!![]()
Wat vond de Griek ervan dat Turkije door was?
ja het is een tragediequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:14 schreef Jian het volgende:
Willeke heb Sienneke gezien en zij vond het geweldig, ze snapt er niks van Willeke. Het is niet terecht, het is een hartstikke Internationaal nummer zegt Willeke ........
Godverdomme zeg
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef Coos het volgende:
Zag net 20 seconden van Sieneke bij Knevel en vdBrink.![]()
Ze heeft de motoriek en lenigheid van een ijzeren bintje.![]()
Die maf van een Teun roept toch al weken dat ze ging winnen en volgens mij heeft iemand (Pietje?) een krat bier van hem verdiend.
Whahaquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
whehehehehe hij komt net binnenlopen hier of het eindelijk afgelopen is![]()
dus ik heb het effe gevraagd voor je![]()
nah... hij haalde zijn schouders op en zegt zal wel waardeloos zijn toch ?
dus ik zeg... nou was best wel goed...
mwaaa segt ie die zijn altijd waardeloos![]()
en toen liep ie weer weg
Maar ze keek er wel heel lief bij.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef Coos het volgende:
Zag net 20 seconden van Sieneke bij Knevel en vdBrink.![]()
Ze heeft de motoriek en lenigheid van een ijzeren bintje.![]()
Maar die is ook al aan het dementoren dementeren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:14 schreef Jian het volgende:
Willeke heb Sienneke gezien en zij vond het geweldig, ze snapt er niks van Willeke. Het is niet terecht, het is een hartstikke Internationaal nummer zegt Willeke ........
Godverdomme zeg
Ze stond er toch maar mooiquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ze keek er wel heel lief bij.
Wel een dikke hol voor zo'n jong meisje.quote:
quote:
Daar heeft leeftijd weinig mee te makenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Wel een dikke hol voor zo'n jong meisje.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:22 schreef Jian het volgende:
Willeke moet effe wachten, we gaan politiek doen![]()
Muil houwe Willeke, ga maar effe wat voor jezelf zingen op de gang ofzo
De Joodsche lobbyquote:
ik blijf wel effe bij kneveltje als ik jou zo hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef Laysa het volgende:
Op Sbs6...wat een stomme kut....niemand durft te zeggen dat ze Nederland voor lul heeft gezet....Nee meis je was Fantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaastisch
Trustenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:29 schreef FANN het volgende:
ik gaat douchen
slaap lekker allemaal voor strakkies !
Ik vond Jack de Wipper, zipper, Pies, Vies, de Vries veel sneakier!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:31 schreef Jian het volgende:
MaximeIk ben gek op Maxime,
Maxime is de meest, sluwe, gluiperd van de hele 2e kamer.
En die Plasterk maar janken om een verklaring van Maxime dat het CDA beslist niet met de PVV gaat samenwerken. Die gaat Maxime echt niet geven, die droomt allang van zijn Coalitie met de VVD en de PVV, maar dat gaat ie Ronald nu lekker niet vertellen.
Maxime
Slapen, wie kan er nu slapen, zo vlak na het debacle van Siennekequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:29 schreef FANN het volgende:ik gaat douchen
slaap lekker allemaal voor strakkies !
Welnee man, Maxime naait al jaren iedereen en hij zit er gewoon nog, da's pas sneakyquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vond Jack de Wipper, zipper, Pies, Vies, de Vries veel sneakier!![]()
Thee kransje denk ikquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:36 schreef Jian het volgende:
Over naaien gesproken ...... Waar is Teun ?
Misschien aan naaien,,,,we horen het wel..quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:36 schreef Jian het volgende:
Over naaien gesproken ...... Waar is Teun ?
Ah je heb ze gevondenquote:
het is een complotquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:14 schreef Jian het volgende:
Godverdomme zeg
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIK KRIJG EEN KRATJE JUPILER VAN TEEEEEEEEUUUUN!
Ze mag blij zijn dat ze nog leeft. !!!!!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:39 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker allemaal straksben weg, ben helemaal kapot ervan, en snap gewoon niet dat Sieneke niet in de Finale zit maar haar draaiorgel moet inpakken en naar huis moet gaan, wat ik je zeg, het is een complot, Sjalalie Sjalala was op weg een wereldnummer te worden, wat zeg ik, een nummertje 1 notering
![]()
Is dat wel zo, ik zag haar gezicht daarnet voorbij komen van toen ze stond te zingen en je kan mij niet vertellen dat ze "geheel aanwezig" was...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze mag blij zijn dat ze nog leeft. !!!!!!!
Keelontsteking kwam waarschijnlijk weer de hoek om kijken ...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is dat wel zo, ik zag haar gezicht daarnet voorbij komen van toen ze stond te zingen en je kan mij niet vertellen dat ze "geheel aanwezig" was...
Maar dat kan ook gewoon aan haar hoofd liggen.
Goftedommequote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIK KRIJG EEN KRATJE JUPILER VAN TEEEEEEEEUUUUN!
Teun, ouwe hippiequote:Op vrijdag 28 mei 2010 03:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Teun was met een lieve buurvrouw en nogal druk. Ze wist ergens achter een alleen in het weekend bewoonde recreatiewoning een Jacuzzi te staan en daar hebben we kruip door sluip door dankbaar gebruik van gemaakt![]()
De wijn was goed, de rest meer dan ok. Hierbij bedank ik dan ook de eigenaar van de Jacuzzi![]()
En ja, Ian heeft een krat Jupiler verdient, dat is nogal makkelijk. Gaarne even rek. nr., naam en woonplaats PM-en, dan komt het goed
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:18 schreef Jian het volgende:
Zal je zien dat we ook nog es niet Wereldkampioen worden, tis de wet van Murphy hè, als het fout gaat, gaat het goed fout.
Ik ga m'n oranje vlaggetjes vast van de gevel halen
Volgens mij zit het gewoon in de lucht, ik loop ook constant te hoesten, proesten en niesen, terwijl ik geen last van hooikoorts of andere luchtweggevoelige toestanden heb.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:08 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Begin de dag met een ,,Brufen...![]()
Heb al 5 dagen een zomergriepje,alles doet zeer, koorts, en kan niet slapen van het hoesten...
Ging ik gisteren boodschappen doen, leek wel of iedereen de griep heeft, was een kakafonie van hoesten.in de supermarkt.
Maar ik was helemaal niet in Nederland...dus waar heb ik dat griepje dan opgedaan
Moet het wel in Spanje opgelopen hebben,quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Ik zag vanochtend bij het journaal die Sieneke. Is zij familie van Frans Bauer of zo? En dan de asociale tak? Wat een kamperskleding.
En dat draaiorgel!![]()
Dat snerpende geluid is niet mooi, dat roept alleen maar beelden op van zo'n pauperding met paupermannen die rammelende paupercentenbakjes in je gezicht duwen.
Beterschap hondjes, het is geen Spaanse griep?
Je zou maar allemaal kleine krulhaartjes in je jacuzzi vinden als je na een week hard werken in je relaxwoning aankomt, terwijl je zelf toch echt kaal bentquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:44 schreef Copycat het volgende:
Teun! Je hebt die jacuzzi toch niet bezoedeld met jullie lichaamssappen?
Of dat er een kwakkie op drijft.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je zou maar allemaal kleine krulhaartjes in je jacuzzi vinden als je na een week hard werken in je relaxwoning aankomt, terwijl je zelf toch echt kaal bent
Dan geniet ik er wel voor ons beiden van.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:50 schreef Copycat het volgende:
Buiten schijnt de zon.
Binnen schijn ik te moeten werken.
Dat vind ik zelfs teveel informatie Ccquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:44 schreef Copycat het volgende:
Teun! Je hebt die jacuzzi toch niet bezoedeld met jullie lichaamssappen?
Die gaan ze dan ook echt niet vindenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je zou maar allemaal kleine krulhaartjes in je jacuzzi vinden als je na een week hard werken in je relaxwoning aankomt, terwijl je zelf toch echt kaal bent
Zorg wel dat je niet met je fiets strandtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat ik zo even naar het strand fiets.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat vind ik zelfs teveel informatie Cc
Wat ben je toch ook eigenlijk een zuur trutje met je continu stekeligheden zo tussendoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:03 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben jullie er eigenlijk schoon water ingedaan?
Ik vind het nogal wat (om stoer te vertellen) stiekem gebruk maken van iets wat niet van jou is.
Yep.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook eigenlijk een zuur trutje met je continu stekeligheden zo tussendoor.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het nogal wat (om stoer te vertellen) stiekem gebruk maken van iets wat niet van jou is.
Weet je Liesje, ik steel niet, niet één keer en ook geen twee keer, zoals jij dat wel gedaan hebt met Remlof. Daar zul je mij nooit stoere verhalen over horen vertellen.quote:
Voor dat ze erin gingen natuurlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:03 schreef liesje1979 het volgende:
Zonder toestemming gebruik maken van iemands jacuzzi met je neukertje is anders ook niet echt done ... Maar wel heul stoer. Met alcohol.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Weet je Liesje, ik steel niet, niet één keer en ook geen twee keer, zoals jij dat wel gedaan hebt met Remlof. Daar zul je mij nooit stoere verhalen over horen vertellen.
ja maar dat was gewoon een vrachtwagen leegroven da's dan weer niet zo errugquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet je Liesje, ik steel niet, niet één keer en ook geen twee keer, zoals jij dat wel gedaan hebt met Remlof. Daar zul je mij nooit stoere verhalen over horen vertellen.
Je hebt helemaal gelijk, wat een goed mens ben je toch.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, behalve dan met dat neukertje. Dat jij zo naar andere mensen kijkt, dat vindt ik prima, maar ik kijk er 180 graden anders naar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder toestemming gebruik maken van iemands jacuzzi met je neukertje is anders ook niet echt done ... Maar wel heul stoer. Met alcohol.
De liefde van je leven!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je hebt gelijk, behalve dan met dat neukertje. Dat jij zo naar andere mensen kijkt, dat vindt ik prima, maar ik kijk er 180 graden anders naar.
Ik vind je een zuur, dom en achterlijk trutje. Daar kun jij verder echt niet zo heel veel aan doen, behalve mij er niet continu mee lastig vallen. Hou gewoon je stekeligheden lekker bij je, dan geniet ik wel van leuke mensen, ook hierquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, wat een goed mens ben je toch.![]()
Ik verbaasde mij er al over dat je zomaar zat te vertellen hoe je gebruik maakte van iemands anders spullen, maar inderdaad bedankt dat je mijn misdaden er even naast legt, dat zet het wel in de juiste context ja.
Ah, van achterenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, behalve dan met dat neukertje. Dat jij zo naar andere mensen kijkt, dat vindt ik prima, maar ik kijk er 180 graden anders naar.
Dat is helemaal duidelijk Teun, en ook helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind je een zuur, dom en achterlijk trutje. Daar kun jij verder echt niet zo heel veel aan doen, behalve mij er niet continu mee lastig vallen. Hou gewoon je stekeligheden lekker bij je, dan geniet ik wel van leuke mensen, ook hier
En of ik het kan!quote:
Maar de hypocrisie valt je verder niet op?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nu nog even wachten op onze Noekert en eventueel Caroo, dan is het feest weer compleet
Laat mij gewoon met rust, ook jij kan 't, ondanks dat je eenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is helemaal duidelijk Teun, en ook helemaal niet erg.
Jawel, bij voortduring, al jaren langquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar de hypocrisie valt je verder niet op?
Hij kan taxeren, onderhandelen over de prijs, wellicht iets regelen in de notariskosten, enz.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat mijn buurman gebruik maakt van mijn sanitaire voorzieningen.![]()
Weet je wat nou grappig is![]()
Er schiet me zojuist te binnen dat iemand die ik goed ken, en jarenlang geholpen heb met feesten organiseren, flyers maken en artiesten regelen, erkend hypotheekadviseur is.![]()
En die heeft altijd geroepen, omdat ik alles kosteloos voor hem deed, dat als ik ooit iets nodig had aan verzekeringen of hyptheek, ik hem kon bellen en hij een mooie deal zou maken als dat kon...
Nu kun je weinig dealen met een hypotheek, maar ik ga hem straks toch maar even bellen denk ik!![]()
Even alle kudo's die ik van hem heb gehad spenderen.
Wie goed doet, goed ontmoet zei m'n moeder altijdWaarom heeft ze ook gewoon altijd gelijk he
Waarom reageer je dan als door een wesp gestoken?quote:
Spiegelbeeld ... vertel eens even ...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:17 schreef remlof het volgende:
Ah gezellig hier. Liesje is alles behalve zuur, dom en achterlijk Teun. Anders had ik echt nooit wat in haar gezien
Val je Liesje nou bij, of probeer je het voor jezelf goed te praten?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:17 schreef remlof het volgende:
Ah gezellig hier. Liesje is alles behalve zuur, dom en achterlijk Teun. Anders had ik echt nooit wat in haar gezien
Zo is dat, all mighty Remlof met het enige juiste en goede inzicht in mensen en hun achtergronden. Man, je bent gewoon gedumpt door d'r voor een ander. Ik wist al van haar dat dat zou gebeuren toen jij d'r nog mocht prikken. Je bent ook maar gewoon een lullo die z'n penis achterna looptquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:17 schreef remlof het volgende:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:17 schreef remlof het volgende:
guttegut, je kan opeens de wereld aan. En dat door een weekje neuken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo is dat, all mighty Remlof met het enige juiste en goede inzicht in mensen en hun achtergronden. Man, je bent gewoon gedumpt door d'r voor een ander. Ik wist al van haar dat dat zou gebeuren toen jij d'r nog mocht prikken. Je bent ook maar gewoon een lullo die z'n penis achterna loopt
Wil je twee weken met vakantie ouwe?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo is dat, all mighty Remlof met het enige juiste en goede inzicht in mensen en hun achtergronden. Man, je bent gewoon gedumpt door d'r voor een ander. Ik wist al van haar dat dat zou gebeuren toen jij d'r nog mocht prikken. Je bent ook maar gewoon een lullo die z'n penis achterna loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |