SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 77% gewijzigd door Chicolate op 28-05-2010 07:35:14 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Dat!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:22 schreef loveli het volgende:
Chicolate, doen! En bevalt het niet, dan ga je weer terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja eerst nog 5 weken studerenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:21 schreef AKnynke het volgende:
Nu niet piekeren, Piefje! Je hebt nog 3 weken, lekker van genieten! En daarna komt het vast goed...
Oh vandaar dat ik nog niet bij jou gegeten heb.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:27 schreef P.F het volgende:
Iets heeeel anders maar wel over kamers:
Ik vind het echt vreselijk als er iemand met mij in mijn kamer isDan vind ik mijn kamer opeens heel slordig en vervelend en erger ik mij aan alles en ga ik mij voor alles verontschuldigen
Als 't vriendje hier is gaat t nog, maar dan ben ik wel echt snel geïrriteerdIk heb het echt altijd gehad.. Dus ik heb eigenlijk nooit visite in mijn kamer
![]()
Raar of hebben meer mensen dat?
Heb ik dat nodig denk je?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:44 schreef P.F het volgende:
O en li wil jij understanding normal en clinical nutrition kopen? puik boek
of de nevotabel! jay
Dat eerste boek is geniaal qua wetenschappelijke kennisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |