abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82004208
Ben je al aan het sparen voor een ticket, Pief? Dat is wel echt een leuk vooruitzicht toch, om hem daar op te zoeken? En als je dat dan doet als hij ook vrij heeft, dan kunnen jullie ook uitstapjes maken naar Monterey, daar hebben we walvissen gezien en dolfijnen. Of je kan vanuit SF ook makkelijk naar Yosemite, het is daar prachtig!! Zou wel ná het hoogseizoen gaan, want nu was het precies goed, maar het schijnt in de zomer overal wel echt heel druk te zijn.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 00:19:13 #227
171890 Chicolate
Chemicals
pi_82004235
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 77% gewijzigd door Chicolate op 28-05-2010 07:35:14 ]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 28 mei 2010 @ 00:21:31 #228
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82004318
Nu niet piekeren, Piefje! Je hebt nog 3 weken, lekker van genieten! En daarna komt het vast goed...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Vis een optie? vrijdag 28 mei 2010 @ 00:22:52 #229
70532 loveli
N
pi_82004375
Chicolate, doen! En bevalt het niet, dan ga je weer terug.
crap in = crap out
pi_82004406
Haha, nee ik ben ontslagen niet echt veel geld per maand over

Maar dat komt wel in augustus..

En ik denk dat de motivatie om te sparen hoger is als ie er niet is.. Nu denk ik: ik ga liever nu samen iets leuks doen van dat geld.. Nou ja niet dat ik zoo veel uitjes heb of zo

Ik denk dat ik 1000 euro dan zo bij elkaar heb. Ik zie het niet echt als een heel groot bedrag, desnoods ga ik een maand lang 3 dagen werken, verkoop ik mn shoes, jurken & eet ik een maand boterhammen
pi_82004412
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 00:22 schreef loveli het volgende:
Chicolate, doen! En bevalt het niet, dan ga je weer terug.
Dat!!
pi_82004434
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82004458
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 00:21 schreef AKnynke het volgende:
Nu niet piekeren, Piefje! Je hebt nog 3 weken, lekker van genieten! En daarna komt het vast goed...
Ja eerst nog 5 weken studeren En tijdens studeren heb ik veul tijd om te piekeren !
  Vis een optie? vrijdag 28 mei 2010 @ 00:26:36 #234
70532 loveli
N
pi_82004513
Chico-chica, ga maar vast bedenken wat voor spulletjes je nodig hebt. Dan kijken wij wel wat we nog hebben liggen (of ik alleen, heb toch veel te veel dingen liggen die ik niet gebruik).
crap in = crap out
pi_82004549
Iets heeeel anders maar wel over kamers:

Ik vind het echt vreselijk als er iemand met mij in mijn kamer is Dan vind ik mijn kamer opeens heel slordig en vervelend en erger ik mij aan alles en ga ik mij voor alles verontschuldigen

Als 't vriendje hier is gaat t nog, maar dan ben ik wel echt snel geïrriteerd Ik heb het echt altijd gehad.. Dus ik heb eigenlijk nooit visite in mijn kamer

Raar of hebben meer mensen dat?
pi_82004587
Hmmmm ik ga ook nadenken! Misschien heb ik nog een kookpannenset.. 3-4 pannen..

Oja tip: hamer + schroevendraaier set van de ikea is reuze handig!
pi_82004742
Chico: waarom ga je dan meteen naar een zelfstandige woning? In een studentenhuis ben je tenminste niet helemaal alleen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_82004768
Oooooohw ik was vanmiddag op een te hippe lunch met te hippe mensen en ik kende niemand en ik representeerde iemand en ik dacht echt: waarom heb ik heel safe een broek met topje aan gedaan en niet een oogverblindend item (wat ik niet heb) zodat wanneer ik alleen in een hoekje sta ik wel fashionably alleen in een hoekje sta. Zo van, omg, wat staat die daar interessant en alleen in een hoekje!
pi_82004794
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 00:27 schreef P.F het volgende:
Iets heeeel anders maar wel over kamers:

Ik vind het echt vreselijk als er iemand met mij in mijn kamer is Dan vind ik mijn kamer opeens heel slordig en vervelend en erger ik mij aan alles en ga ik mij voor alles verontschuldigen

Als 't vriendje hier is gaat t nog, maar dan ben ik wel echt snel geïrriteerd Ik heb het echt altijd gehad.. Dus ik heb eigenlijk nooit visite in mijn kamer

Raar of hebben meer mensen dat?
Oh vandaar dat ik nog niet bij jou gegeten heb.

Ik heb het ook wel een beetje, maar ik ben dan ook echt slordig. Nou ja, mensen verwachten ook niet dat het bij mij heel netjes is, dus ik trek me er niet zo heel veel van aan. Ik ruim altijd wel een beetje op voordat ik bezoek krijg, dat wel. Maar ik geloof dat het dan nog steeds minder netjes is dan normaal.

Kijk, zeeleeuwtjes in Monterey:

pi_82004954
Aaaah wat een schatjes

Ja ik denk het Maar jouw huis is toch veel leuker

Maar misschien is het ook een beetje door de ruimte: ik heb eigenlijk altijd de gordijnen open anders voel ik mij zo "gevangen", omdat ik het best een kleine ruimte vind..
Bij m'n vorige kamer (12 m2)had ik ook altijd de deur naar de gang open, ik was echt de enige..

De woonkamer bij mijn ouders is ruim 100m2 met heeeeeel veel ramen en een serre dus misschien daarom
pi_82004975
Dat zijn een boel zeeleeuwen!

Ik ben ook slordig, maar ik vind het wel heel leuk om mensen op bezoek te hebben. Dan ga ik ze allemaal eten en drinken aanbieden enzo. Van tevoren is het crisis omdat de zwijnenstal die mijn natuurlijke habitat is toonbaar moet worden, maar als ze er eenmaal zijn vind ik het juist wel leuk.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_82005007
Ik vind het ook leuk om mensen te ontvangen bij mijn ouders of bij de BF, maar gewoon niet tussen mijn spullen

Dan zie ik opeens alles door heeeele andere ogen *brrr*
pi_82005049
Ik ga denk ik heel veel spullen maar weg doen, minimalisme !

Heeft er iemand interesse in de glamour/elle? (nrc weekblad en volkskrantmagazine neem ik aan van niet ) die wil ik best ergens afgeven (ik had tot vorige week of zo stapels van meters per stuk heb alleen de recente nog over !)
pi_82005150
O en li wil jij understanding normal en clinical nutrition kopen? puik boek

of de nevotabel! jay
  Vis een optie? vrijdag 28 mei 2010 @ 00:48:33 #245
70532 loveli
N
pi_82005261
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 00:44 schreef P.F het volgende:
O en li wil jij understanding normal en clinical nutrition kopen? puik boek

of de nevotabel! jay
Heb ik dat nodig denk je?
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 28 mei 2010 @ 00:48:59 #246
70532 loveli
N
pi_82005272
Ik wil schoenen kopen
crap in = crap out
pi_82005331
Ben je al begonnen Pief? Geld vergaren? Als je nou heel handig was, had je bij kunnen komen klussen. Mja.

Oh en om te bewijzen dat ik toch echt walvissen heb gezien, deze saaie foto. Ik heb ze ook gefilmd toen ze onder de boot doorzwommen, maar dan zie je niet veel wegens schittering op het water, jammer!! Bovendien gil ik om hulp omdat ik denk dat we om gaan slaan, dus dat was sws niet voor uitzending geschikt geweest. (nee hoor valt wel mee, maar die beesten waren groter dan de boot en de boot wiebelde best. )
pi_82005358
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 00:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb ik dat nodig denk je?
Dat eerste boek is geniaal qua wetenschappelijke kennis

Dat 2e boek heeft alle voedingsstoffen van alle producten. nice!
pi_82005450
Oooh maar ik ben heel handig

Serieus ! Niet dat ik graag wil klussen of zo.. Maar ik zet alles van de ikea zelf in elkaar, ik monteer alles zelf aan de wand, net als elektriciteit. Ik plak zelf mijn band en leg mijn ketting er zelf om.. Ik kan zelfs een nieuwe ketting op een fiets leggen ( omg!)

Hmm.. oja ik heb vanavond m'n deur uit de muur geschroefd en zilver gespoten

Ik ben wel erg goed in muren verven, special talent

Verder zou ik niet weten waar ik nog meer handig in zou kunnen/willen zijn
pi_82005465
Ik heb oceans gezien en voordat de film begon vond ik walvissen/dolfijnen een beetje zo-zo en nu helemaal. Maar eh, je had er bij moeten zijn denk ik!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')