nee geen voetbalplaatjesquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je voetbalplaatjes? misschien kan je ruilen met Vaduz
Wat zijn juichbandjes?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
Yeah!!!!! IK ga zo boodschapjes halen en ik heb uitgerekend hoeveel juichbandjes ik krijg!
7 MENSEN!! 7 juichbandjes
Dat is niet gewoon.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:49 schreef Kally het volgende:
ik kan ook wel gewoon wegblijven
Hai Beebquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:57 schreef Kally het volgende:
ik kan de smileys niet zien nu haha
Maar ik blijf mooi niet weg puh
Paniekzaaiertquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:57 schreef Kally het volgende:
ik kan de smileys niet zien nu haha
Maar ik blijf mooi niet weg puh
Heb je ze ook van (andere) kansloze landen zoals Honduras, Noord-Korea, Slowakije en zo?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de bandjes van Zwitserland, Zuid-Afrika, Engeland, Denemarken nog liggen.
Alle 32 landen hebben een bandje.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je ze ook van (andere) kansloze landen zoals Honduras, Noord-Korea, Slowakije en zo?
Misschien voor wat Engelse spamvolgers.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:00 schreef Rauzer het volgende:
c_a waarom ga je ineens in het engels twitteren?
Okee, ik dacht misschien dat je er nog meer had. Maar die niet wilde noemen, omdat het vrij kansloos kan overkomen dat je er 1 van Honduras hebt ofzoquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had hierboven al gezegd wat ik in m'n bezit heb.
Tja of om 2.45 wakker worden en daarna niet meer kunnen slapenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:04 schreef Fir3fly het volgende:
Ah, niets beters dan vroeg wakker worden, op je horloge kijken, realiseren dat je vrij bent en daarna nog even lekker omdraaien.
Okee, goede ruil lijkt me.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had er wel een van. Ik heb Italië, Zwitersland (had ik dubbel) en Honduras voor 32 voetbalplaatjes geruild.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |