Ja, grappig. Hoeveel producten van Apple heb je nou eigenlijk gebruikt? Ergo: Waar baseer jij je mening op?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Zo verdomme zeg, ik had een apple gebruiker kunnen zijn.
Telefoonaanbieders wilde er toch sowieso niet mee in zee gaan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, omdat ie hier nog niet verkrijgbaar is misschien.
Er zijn er in dit bedrijf alleen al 3 die hem hebben geimporteerd (zie fobo) en het is echt een waanzinnig mooi ding, had ik het geld over zou ik er misschien ook wel 1 kopen.
Er is weldegelijk een markt voor en als je er eenmaal mee hebt gewerkt zie je echt wel de meerwaarde in.
Oh okéquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:43 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik verwacht reacties met 'Hij is nog niet uit in Nederland!1!!1'
2, Iphone en een Macbook. Vond het beide niets.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, grappig. Hoeveel producten van Apple heb je nou eigenlijk gebruikt? Ergo: Waar baseer jij je mening op?
Dat waren de eerste iPods ook. Zelfs de iPhone stelde niets voor. En nu wordt hetzelfde gezegd over de iPad.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het merk Apple is een hype, jaDe Ipad is niets.
Want?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
2, Iphone en een Macbook. Vond het beide niets.
Ze gaan er vanuit dat je een baan hebt,quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:47 schreef ManianMan het volgende:
Ik heb 0 producten van Apple want ze zijn voor mij als student te duurAls ze zo op de consumenten gericht zijn (lees de armere van de samenleving) waarom zijn de spullen dan zo duur?
Mijn vriendin had een mac. Voeding stuk? Vergeet het maar dat je voor 50 euro een nieuwe kan bestellenquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:47 schreef ManianMan het volgende:
Ik heb 0 producten van Apple want ze zijn voor mij als student te duurAls ze zo op de consumenten gericht zijn (lees de armere van de samenleving) waarom zijn de spullen dan zo duur?
geen idee, het lijkt me dat de 3g versie wel interessant kan zijn opzich, maar je kan er niet mee bellen, dus echt een cashcow zal het niet worden voor ze met web en walk oidquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Telefoonaanbieders wilde er toch sowieso niet mee in zee gaan?
HTC Legendquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:48 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Windows is fijner en mijn HTC Legend (Android) werkt een stuk fijner. Daarom.
Nee inderdaad. En dan heb je er dus alleen thuis of op het werk iets aan...quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, het lijkt me dat de 3g versie wel interessant kan zijn opzich, maar je kan er niet mee bellen, dus echt een cashcow zal het niet worden voor ze met web en walk oid.
Windows Mobile.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:48 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Windows is fijner en mijn HTC Legend (Android) werkt een stuk fijner. Daarom.
We zullen zien, ik verwacht toch wel een flinke afzet in Nederlandquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee inderdaad. En dan heb je er dus alleen thuis of op het werk iets aan...
Nou nee. Ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld was.quote:
Het zijn inderdaad net religieuze.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nou nee. Ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld was.
Wel grappig trouwens dat Applefanatics helemaal over de rooien gaan als je argumenten tegen hun speelgoedje gebruikt. Beetje wat gelovigen met hun geloof hebben.
Niemand gaat hier over de rooie. Maar het is beetje saai om telkens te horen dat het een hype is. Of dat mensen een mening hebben, terwijl ze nooit de producten hebben aangeraakt. Of gewoon niet zijn ingelezen en anderen nakleppen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nou nee. Ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld was.
Wel grappig trouwens dat Applefanatics helemaal over de rooien gaan als je argumenten tegen hun speelgoedje gebruikt. Beetje wat gelovigen met hun geloof hebben.
Daar is opper apple fapper weer.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:55 schreef WillFerrell het volgende:
MBO'ers die niet met fatsoenlijke, ergonomische OS'n kunnen omgaan als OS X.
nee, die post net boven je, die gast is (oprecht) eng met zijn fanatisme...quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:57 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Daar is opper apple fapper weer.
Oké ik heb een te vroege conclusie getrokken maar de overrated prijzen van Apple kunnen dus echt niet. Ze richten zich op consumenten wat een onzinquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:55 schreef WillFerrell het volgende:
MBO'ers die niet met fatsoenlijke, ergonomische OS'n kunnen omgaan als OS X.
Idd. Hypes van 10 jaar zijn geen hypes, dat zijn gewoon goede producten. Wellicht niet voor iedereen weggelegd omdat het of duur is, of niet toepasbaar (gamers bijv.) maar kennelijk zijn er enorme groepen mensen heel erg blij met Apple producten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niemand gaat hier over de rooie. Maar het is beetje saai om telkens te horen dat het een hype is. Of dat mensen een mening hebben, terwijl ze nooit de producten hebben aangeraakt. Of gewoon niet zijn ingelezen en anderen nakleppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |