abonnement Unibet Coolblue
pi_266295
"Bianca had problemen met jou, Tessa"
datum: Zaterdag 3 juni 00:30

bron: Internetredactie op locatie

Op de drie na laatste avond blikken de passagiers terug op de tijd in de BUS, en op alle ex-passagiers. Ik denk dat ik jullie hierna in elk geval nog zal zien”, zegt Antonette. “En Jop natuurlijk. En Willeke zal ik ook nog wel zien. Maar met Aziz is het eigenlijk een beetje raar. Die zou ik namelijk best nog wel graag willen zien, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Ik vond het zo gek dat hij niet bij mijn uitbraak toen was. En met die chat met alle ex-passagiers was hij er ook al niet. Ik snap dat eigenlijk helemaal niet. Bart was toen wel op mijn uitbraak, en het was heel gezellig om die weer te zien. En Bianca, dat vond ik ook een leuke meid. Maar die trok het niet in de BUS. Die was altijd ziek, dat was echt heel jammer voor haar. En ze trok jou niet, Tessa. Ze had heel veel moeite met jou, daar heeft ze het met mij ook wel eens over gehad. Ze vond jou een te sterke persoonlijkheid. Daar kon ze niet tegenop.” Tessa staart stil voor zich uit. “Maar dat is toch zwak van haar”, zegt ze,“dat je je zo laat beïnvloeden. Dat is mijn probleem niet…….Toch?” “Nouja, ik kan me wel voorstellen dat ze af en toe dichtklapt als jij op een bepaalde manier reageert”, zegt Antonette. Tessa kijkt haar verbaasd aan. “Wat? Hebben jullie dan ook problemen met mij?” “Nou”, grapt Iwan, “daar wilde ik het net met je over hebben. Hahaha.” Antonette stond op het punt om een heel andere reactie te geven, maar houdt het na de grap van Iwan wijselijk voor zich.”
FC

Hier heb ik dus NIETS aan toe te voegen.

Zijn dit tekenen dat "de strijd" is losgebarsten??
Gaat men 'profileren'??
dat millioen komt nu toch wel aardig dichtbij.


------------------

Wie wint de Oliebol-Award

Wie wint het millioen??

Topscorers

[Dit bericht is gewijzigd door Coos (Datum 03 Juni 2000).]

  zaterdag 3 juni 2000 @ 02:53:00 #2
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_266296
Die FC heeft duidelijk geen zin in Tessa als winnares
pi_266297
Belt allen en laat Tessa winnen !
Alleen maar om dàn de gezichten van Antonette en Iwan te zien
pi_266298
Het zou best kunnen, dat, nu met Eric weg en dus geen mogelijkheid meer om aan zichzelf te ontsnappen, deze drie "vrienden voor het leven" ineens hun relatie onderling met wat meer realiteit onder ogen zien en dat wat ze zien ineens wat minder aantrekkelijk is. Daar is Iwan, die alleen op de bank gaat slapen en vannacht Ant, die al heel vroeg haar bed had opgezocht, terwijl Iwan en Tessa met elkaar bleven praten. Tijdens dit gesprek gedroeg Iwan zich zeer afstandelijk en hield het gesprek zeer onpersoonlijk.
Het is jammer, dat de streams zo waardeloos lopen de afgelopen dagen anders zou er misschien wat meer duidelijkheid zijn. Of zou het zo zijn, dat juist daarom de streams zo slecht lopen?
pi_266299
Wat een wandelende ramp is die Tessa. Hoeze sterke persoonlijkheid. Absoluut niet ! Ze heeft een grote bek, is onbeleefd en erg dom.
Ik kan het ook haast niet geloven om (na drie week niet te kijken)haar in die rijdende drama nog te zien rondlopen.
Ze zal er ook wel precies bijhoren denk ik dan maar weer. Een drama in een nog grotere drama.

Had haar vader maar in de kachel gespoten, dan was het met een sisser afgelopen.

pi_266300
Ze zijn bezig met het eindspel en de passagiers doen daar op hun onbeholpen manier aan mee. Antonette speelt de rol van winnares, wordt daar ook min of meer toe gedwongen door SBS en de koning van tact, Jop. De rol bevalt haar niet maar ze kan niet terug.
Iwan heeft heel bewust de rol van underdog aangenomen, zegt ook steeds dat Ant gaat winnen, zegt steeds dat hij geen kans maakt. Maar hij gaf even wat inzicht toen hij het belgedrag als "allemaal psychologisch" omschreef.
Tessa snapt 't allemaal niet meer. Het arme schaap begint te geloven dat ze echt een kans maakt. Droomt intussen hardop van dat miljoen. En wat bedoelde Iwan nou met psychologisch...

De taak van SBS is nu om te benadrukken dat het tussen Iwan en Antonette gaat. Tessa wordt een beetje aan de kant gezet als dom en jong. En daarom mocht Eric zeggen wat hij zei in het interview en daarom schrijft FC dit soort stukjes. En dat heeft geen reet te maken met "eerlijk". Dat heeft te maken met showbizzzzz.

  zaterdag 3 juni 2000 @ 12:07:00 #7
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_266301
Sorrow,

Misschien staat het al ergens uitgebreid beschreven en heb ik eroverheen gelezen, maar wat heeft Eric dan in het interview gezegd?

* w.o.r. heeft - veel te laat - bus tv definitief vaarwel gezegd, maar blijft erg nieuwsgierig!.

pi_266302
In de uitzending van gisteren, opnames van de thuisreis van Eric, vertelde hij dat Ant een gouwe meid was (staat altijd voor je klaar), Iwan was zijn grote maat geworden en Tessa, nou ja...
"Je kon goed merken dat zij de jongste is, zei zo nu en dan onhandige dingen. Moesten wij dan wel eens corrigeren". Niet letterlijk, maar hier kwam het op neer.

Niet echt heel negatief maar hij beschreef zeker niet de toekomstige winnares van het 'spelletje'.

Bij het nieuwe en verbeterde Willem-scenario worden een paar 'negatieve' karakter eigenschappen (bij Willem was dat roddelgedrag en het ultieme matennaaien) uitvergroot en nadrukkelijk belicht. Bij Tessa worden de trefwoorden 'jong', 'onhandig', 'dom' en 'onervaren'. Kortom iemand die nog niet toe is aan een miljoen. Het artikel over de relatie Bianca-Tessa illustreert dat ze het inlevingsvermogen van een amoebe heeft terwijl Ant een en ander goed begrijpt.

  zaterdag 3 juni 2000 @ 12:47:00 #9
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_266303
Sorrow --> Aha! Dank voor je snelle reply. Toch wel grappig dat de man die 'Tessa al van voor de bus kende en daardoor toch wel een speciale band met haar heeft' (motivatie bij wegstemmen Essie) nu voor het eerst (of althans, de eerste keer dat het wordt uitgezonden) zo'n opmerking maakt.

Wat me trouwens doet denken aan iets dat ik (denk ik) in de streamverslagen las... in de week voordat Essie wegging heeft Eric iets gezegd over dat hij speciale gevoelens heeft voor een vrouw. En dat hij niet kon zeggen of dat een vrouw in of buiten de bus was. En dat ie daar na de wegstemronde meer duidelijkheid over zou verschaffen... Bij mijn weten is ie daar later niet meer op teruggekomen.

Ik dacht toen gelijk aan Tessa, omdat het toen te verwachten was dat ze samen op de bank zouden zitten (kon ie na het wegstemmen dus veilig zijn gevoelens duidelijk maken),
maar als ik lees wat hij nu over haar gezegd heeft lijkt dat moeilijk te rijmen.

Weet iemand hier meer over? (ik weet het, wel slightly off topic...)

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 03 Juni 2000).]

pi_266304
En Tessa had zo een grote rol in Erics mogen blijven in de bus! Tenminste dat werd hier ook gezegd en door Bianca
nou bedankt Eric zal Tessa later zeggen.
Nog even natrappen? Als je dit vind en je bent zo solidair dan kan je ook nog een paar dagen wachten om dit te zeggen. Eric weet precies hoe het er buiten de bus toegaat en hoe een negatieve opmerking (vooral bij Tessa) kan werken in haar nadeel.
  zaterdag 3 juni 2000 @ 20:14:00 #11
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_266305
quote:
op 06-03-2000 om 04:11 AM schreef Moor het volgende:
Belt allen en laat Tessa winnen !
Alleen maar om dàn de gezichten van Antonette en Iwan te zien

Moor, dit gaat me toch iets te ver!
Bellen voor Tessa, no way!!

never play games........
pi_266306
quote:
op 06-03-2000 om 08:14 PM schreef femfatale het volgende:
Moor, dit gaat me toch iets te ver!
Bellen voor Tessa, no way!!


Als ik voor iedere keer dat Moor hier op het forum schreef "bellen heeft geen zin", een gulden kreeg, had ik de hele zomer subtropisch kunnen gaan.
Nu verbaasd het mij dat Moor oproept om op Tessa te stemmen. Is SBS6 dan, zoals de naam van dit topic doet vermoeden, plots wel eerlijk geworden of, heeft Moor een pakketje endemollen gekocht.

Gezien het tijdstip van zijn post zullen wij hem maar niet al te hard op deze commerciële knieval aanspreken.

Het zal te danken zijn aan een combinatie van vischkoekjes, Wyborowa en Fisherman's Friends.

De zweep van Oma zal ook de nodige verwarring in dat busmoeie hoofd gebracht hebben.

Dus Moor, zeg nog maar wat maffe dingen over de bus of zijn bewoners.
Het is bijna afgelopen. Twee nachies. Môtjekenneredde


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')