Heb het even veranderdquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:08 schreef Netsplitter het volgende:
Het is altijd wel makkelijk om er nr's bij te zetten.
Dat maakt het becommentarieeren altijd wat makkelijker omdat er dan geen misverstanden kunnen ontstaan over welke foto het gaat.
Snap je punten, vooral dat gecrop, dat is echt iets waar ik mee moet oppassen, wil soms een beetje teveel croppen, zal er ook op letten voortaanquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:16 schreef Netsplitter het volgende:
1. Ik vind de verhoudingen niet kloppen in deze foto. Teveel torso en te weinig hoofd zeg maar.
2. Iets te crap aan de boven kant bij het oog vind ik, voor de rest zeer mooi portret.
3. Linkerarm komt er niet echt lekker uit vind ik,hangt er een beetje vreemd bij, alsof het er later op geplakt is.
4. Zelfde als 2.
5. Mooi portret, ietwat aan de lichte kant.
6. Vind ik de minste van de serie, te "gewoon" in vergelijking met de rest als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik hoop dat je wat hebt aan m'n commentaar.
veel croppen is niet erg hoor, maakt de foto wat spannender,quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Snap je punten, vooral dat gecrop, dat is echt iets waar ik mee moet oppassen, wil soms een beetje teveel croppen, zal er ook op letten voortaan
Onzin! Ik vind het ook ietwat te strak gecropt, MAAR, jouw foto's, dus jouw manier van bewerken = jouw stijl. Als je doet wat een ander zegt zijn het jouw kunstwerkjes niet meer (nofi aan Netsplitter).quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Snap je punten, vooral dat gecrop, dat is echt iets waar ik mee moet oppassen, wil soms een beetje teveel croppen, zal er ook op letten voortaan
Is inderdaad zo, maar soms snij ik toch net een klein stukje weg wat misschien wel had kunnen blijven. Maar meestal komt dat omdat de foto dan beter uitkomt, dus dat ligt gewoon aan mijn houding op die fotoquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Onzin! Ik vind het ook ietwat te strak gecropt, MAAR, jouw foto's, dus jouw manier van bewerken = jouw stijl. Als je doet wat een ander zegt zijn het jouw kunstwerkjes niet meer (nofi aan Netsplitter).
Nummer 2 is top. Kleur (or lack thereof), houding, blik-van-een-lief-konijntje-dat-in-de-koplampen-van-een-toesnellende-auto-kijkten verzadiging zijn allemaal
Daarna vind ik nummer 3 het interessantste, maar de rest vind ik vergeleken bij deze juweeltjes wat missen in kwaliteit en monochrome omzetting en soms scherpte.
Nee hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:44 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben schijnbaar echt een slechte fotografe. Ik vind ze allemaal prachtig.
None taken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Onzin! Ik vind het ook ietwat te strak gecropt, MAAR, jouw foto's, dus jouw manier van bewerken = jouw stijl. Als je doet wat een ander zegt zijn het jouw kunstwerkjes niet meer (nofi aan Netsplitter).
Nummer 2 is top. Kleur (or lack thereof), houding, blik-van-een-lief-konijntje-dat-in-de-koplampen-van-een-toesnellende-auto-kijkten verzadiging zijn allemaal
Daarna vind ik nummer 3 het interessantste, maar de rest vind ik vergeleken bij deze juweeltjes wat missen in kwaliteit en monochrome omzetting en soms scherpte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |