Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Ja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef ACT-F het volgende:
Weer een voetbal TT![]()
[..]
En dan ga je stage lopen in een administratieve functie?
wat is er?quote:
quote:
En belastingrecht, civielrecht, strafrechtquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja.
Omdat de rechtbank ook Bestuursrechtelijke zaken behandelt.
Gemeenten bezuinigen teveel. Zo goed als geen kans.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En belastingrecht, civielrecht, strafrecht
Probeer het dan bij de gemeente!
gzquote:
joah, er staan aardig wat inactievelingen in. onder andere QyRoZquote:
Hmhm. Maar ik kan ook ingehaald worden door de een of andere spamgeitquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, er staan aardig wat inactievelingen in. onder andere QyRoZ
en of dat kanquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmhm. Maar ik kan ook ingehaald worden door de een of andere spamgeit
wie?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, die lui die 700+ posts per dag maken
Tong80?quote:
Nee heb je, ja kun je krijgenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gemeenten bezuinigen teveel. Zo goed als geen kans.
Leuk bedachtquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kun je krijgen![]()
Anders bij een autorijschool
Die is allang ingehaald door andere FOK!kers. (zie dagcijfers)quote:
Wéér een illusie aan schervenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die is allang ingehaald door andere FOK!kers. (zie dagcijfers)
Dan ben je een top FOK!ker.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:54 schreef Redbaron het volgende:
Waarom zou je er trots op zijn per dag zoveel te posten?
Ik zat met dezelfde woordgrap in mn hoofdquote:
GMTAquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zat met dezelfde woordgrap in mn hoofd
die doen dat ook niet dagelijksquote:
Jij hebt de games dus niet gespeeldquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een goeie film is Prince of Persia
rukfilm?quote:
nee, goed spel. vooral 1 en 2quote:
OMG! Dat heb ik zelfs nog gespeeldquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ken alleen deel 1, zeer verslavend was het![]()
[ afbeelding ]
C:\PRINCE\>PRINCE.EXE MEGAHITquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:18 schreef Samzz het volgende:
OMG! Dat heb ik zelfs nog gespeeldIk ging altijd dood
Da's niet snel hè. Ik ben wel eens met 190 langs Denekamp gereden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeienavond, ben er ook weer, aardig koud nog wel. Ben nog wel langs Goor gereden hehe met 140en de a1 ligt er ook weer mooi bij
![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Da's niet snel hè. Ik ben wel eens met 190 langs Denekamp gereden.
Meer wil je er daar ook niet van zienquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarlangs? oude weg rechtdoor nog? Oldenzaal-denekamp is idd wel met 190 te doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar wel pics van de brandende Hubo willen zien.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Meer wil je er daar ook niet van zien.
De A1 op een hele grote afstand van Denekampquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Waarlangs? oude weg rechtdoor nog? Oldenzaal-denekamp is idd wel met 190 te doen.
Toevoeging: zeiknat, dus ik kon niet met knietje aan de grond, anders kon het nog rapper.
Kom een keer langs, koffie/bier staat klaar.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De A1 op een hele grote afstand van Denekamp
Zoals ik zei ..... ramptoeristquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Maar wel pics van de brandende Hubo willen zien.
Tegenstrijdig.
Vroeger kwam ik er vaak langs (met nadruk op langs). Het enige waar ik echt geweest ben in Denekamp is het politiebureauquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Kom een keer langs, koffie/bier staat klaar.
Daar woon ik niet al te ver vandaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vroeger kwam ik er vaak langs (met nadruk op langs). Het enige waar ik echt geweest ben in Denekamp is het politiebureau
Ik heb de cellen niet van binnenuit gezien, dus daar kan ik niet over oordelenquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Daar woon ik niet al te ver vandaan, dat is me toch ook een portie klein daarbinnen.
Ik doelde meer op het kantoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb de cellen niet van binnenuit gezien, dus daar kan ik niet over oordelen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:14 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga maar eens pitten
doot henig an
Zo is het duidelijkerquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
die cel laat ik wel aan een andere tukkers ToF'er over
Karig zeg. Ik mocht zelfs met een politieauto rijden, maar ik vond de kleuren niet mooi, dus ik heb het afgeslagen.quote:kwam er vroeger nog wel vrij regelmatig via werk om aangifte te doen, kreeg nooit koffie
Koffie ,, ze zijn veel te bang dat je een gesprek begint en daar is natuurlijk helemaal geen tijd voor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het kantoor, die cel laat ik wel aan andere tukkers over
, kwam er vroeger nog wel vrij regelmatig via werk om aangifte te doen, kreeg nooit koffie
Hoezo?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan een Franstalig nummer denken toen je binnen wandelde
Sloapertquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:14 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga maar eens pitten
doot henig an
Nou, omdat ik ervoor ook al aan hetzelfde nummer dachtquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoezo?
Edit; laat maar, ik weet het al
Politiemotoren zijn pas de bom, veel sneller als die koektrommels, en ze maken nog heul veul geluid en licht ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo is het duidelijker![]()
[..]
Karig zeg. Ik mocht zelfs met een politieauto rijden, maar ik vond de kleuren niet mooi, dus ik heb het afgeslagen.
Motoren zijn voor leerbroeknichtenquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Politiemotoren zijn pas de bom, veel sneller als die koektrommels, en ze maken nog heul veul geluid en licht ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hyundai's voor ouwe lullenquote:
Polo _0_.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
En hyundai's voor ouwe lullen![]()
Hoelaat mag ik aanschuiven bij de lunch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:40 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Straks naar school en daarna naar le boyfriend
Nee geen rukfilm, hoor. Maar het heeft niet echt met de games te maken.quote:
whehe kloptquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:12 schreef rulerofdeath het volgende:
mja, jij zit niet zo heel gek ver van me af
Eensquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Damn wat speelde Afellay goed gisteren
Zekerquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:30 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vond Van Persie, Afellay en Van Der Vaart alle 3 erg goed spelen
Vond hem er niet heel zeker uitzien eigenlijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:48 schreef eeds het volgende:
Stekelenburg keepte ook erg goed, dat laatste schot uit die vrije bal pakte ie erg netjes
Neen, ik heb het ook koudquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:51 schreef Fems het volgende:
Brr. Is het te zot om de verwarming aan te zetten?
Als je het koud hebt nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:51 schreef Fems het volgende:
Brr. Is het te zot om de verwarming aan te zetten?
Sommige providers hebben daar geloof ik een service voor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef Assiej het volgende:
Weet iemand toevallig of je via internet Live rtl 4 kunt kijken?
Ik zit nu op de apple dus dat word zeker niet watquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sommige providers hebben daar geloof ik een service voor.
live weet ik niet, maar terugkijken vast wel... wat zoek je precies?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef Assiej het volgende:
ik vind het goedquote:
gaat helemaal goedkomenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:01 schreef eeds het volgende:
Ja Remco, als ik er niet meer aan denk voor zaterdag, wens ik je alvast veel stampplezier en drink er 10 op mij
Pussyquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gaat helemaal goedkomenzal me ook ff wegen voordat ik vertrek
en 10 bier red ik denk ik (net) niet, meestal is het in het begin pils en daarna rest van de dag fris + water
Helaas dat kan niet, wel RTL8 en RTLz maar daar heb je niets aanquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef Assiej het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zal kijken, wat ik voor je kan doenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:05 schreef eeds het volgende:
[..]
PussyDan drink je er maar 10 in het begin op mij
ik had nog mooiere plaatjes gevonden, alleen die waren fokking groot (groter dan 2.000 x 2.000)-O-quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]Nee, hoezo ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soms
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]No shit SherlockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Geen idee, dacht ik toen ik een reactie zag over iemand die geband was hier en toevallig kwam jij net die dagen voor het eerst (Voor mij dan) langs.quote:
Wattes, niet iedereen snapt die standaard fok 'teksten'quote:
waar ga je het nu proberen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nieuwe sollcitatiebrief gemaakt,vanmiddag op de post
Die jeeps die je soms op de vluchtstrook ziet rijden, worden ook bestuurdquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:17 schreef ReMcOrE het volgende:
en wat is daar de link met Bestuurskunde?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die jeeps die je soms op de vluchtstrook ziet rijden, worden ook bestuurd.
Grolsch ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zere harses jongen, niet te zuinig. Wieckse witte is wel donders lekker![]()
of dat er bij de Zomerfeesten Rietmolen geen Grolsch maar Heineken uit de tap komtquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:38 schreef Mdrop het volgende:
Weet je wat pas jammer is? Dat er in Bornebroek het hele weekend Lindeboom is gedronken.
Weet je wat jammer is? Dat dat niet zo isquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:38 schreef Mdrop het volgende:
Weet je wat pas jammer is? Dat er in Bornebroek het hele weekend Lindeboom is gedronken.
Dat is wel heel slechtquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
of dat er bij de Zomerfeesten Rietmolen geen Grolsch maar Heineken uit de tap komt
En dat Lindeboom van grolsch is en gewoon in de vaten van Grolsch wordt aangeleverd?, zelfde verhaal in Fleringen, Vasse en komend weekend in Duo-Dorp!quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:40 schreef eeds het volgende:
Weet je wat jammer is? Dat dat niet zo isOmdat ik zelf mee moest vanaf de Grolsch een paar keer ?
En dan betaal je 2 euro(toch) voor de muntenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:42 schreef Mdrop het volgende:
Vorig jaar ook in Albergen, gewoon aangeleverd in die 5000 liter vaten, 'voordelen' minder alcohol (4% Dacht ik), en goedkoper!
En daar gaat het om ofzoquote:
Klopt, vind heineken nog wel beter dan Amstelquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
i knowmaar je doet er niks aan, gewoon drinken
1.85 los en 1.78 als je per 28 haaldequote:Op donderdag 27 mei 2010 11:44 schreef eeds het volgende:
En dan betaal je 2 euro(toch) voor de munten
ik zag het, samen met Frans Duijtsquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:44 schreef rulerofdeath het volgende:
plork en de aannemers komen ook in rietmolen
En hoequote:Op donderdag 27 mei 2010 11:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En daar gaat het om ofzo!, zolang het maar een goed feest was
.
[..]
Klopt, vind heineken nog wel beter dan Amstel.
[..]
1.85 los en 1.78 als je per 28 haalde.
Ik zou er niet te veel van uit gaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:45 schreef ReMcOrE het volgende:
trouwens, in de Hoeve komt er toch 'echte' Grolsch uit de tap?
Eens, voor 1.40 / 1.50 kan het ook makkelijk en zou het ook nog leuk blijven ;P, maar dan gok ik dat de entree weer zwaar omhoog gaatquote:
Ik betaal liever 15/20 voor de entree, want dat haal ik er dan makkelijk uit bij de muntenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zou er niet te veel van uit gaan
[..]
Eens, voor 1.40 / 1.50 kan het ook makkelijk en zou het ook nog leuk blijven ;P, maar dan gok ik dat de entree weer zwaar omhoog gaat!
Helemaal mee eens (Vooral in je eigen dorp, is 4 avonden dus dan wil het makkelijk:P), maar voor buitenstaanders is een entree voor max 12 euro natuurlijk veel aantrekkelijkerquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:50 schreef eeds het volgende:
Ik betaal liever 15/20 voor de entree, want dat haal ik er dan makkelijk uit bij de munten
buitenstaanders bedoel je nepbierdrinkers toch ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Helemaal mee eens (Vooral in je eigen dorp, is 4 avonden dus dan wil het makkelijk:P), maar voor buitenstaanders is een entree voor max 12 euro natuurlijk veel aantrekkelijker!
Gelukkig niet gehad, niets boven onze eigen blikjes grolsch bierquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
Amstel en Bavaria zijn ook niet mijn favorietenmaar de Keizerskroon die ik 2 mei op de Oude Markt dronk, uit plastic flesjes, staat toch echt wel zwaar onderaan de lijst
entree en muntjes zijn bij de Hoeve (en Rietmolen volgens mij ook) nog prima te betalen, ¤ 7 en ¤ 1,60 / ¤ 1,65 en volgens mij bij de Rietmolen zelfs ¤ 1,50
Rietmolen ligt in de driehoek Eibergen, Neede, Haakbergenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gelukkig niet gehad, niets boven onze eigen blikjes grolsch bier!, en nog nooit in Rietmolen geweest, waar ligt dan en mooi feestje voor buitenstaanders of?
Toen haakte ik al af, iets te ver fietsen vanuit Albergenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:58 schreef ReMcOrE het volgende:
Rietmolen ligt in de driehoek Eibergen, Neede, Haakbergen
volgens mij allemaal evenementenbier hoor. maar wel via drankhandel de klok (de echte dus)quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zag het, samen met Frans Duijts
trouwens, in de Hoeve komt er toch 'echte' Grolsch uit de tap?
Slayer komt op WOAquote:
quote:
dan vallen de meeste feesten hier in de buurt dus afquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Toen haakte ik al af, iets te ver fietsen vanuit Albergen.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij allemaal evenementenbier hoor. maar wel via drankhandel de klok (de echte dus)
De klok en/of heisterkamp regelt volgens mij alle feesten hier in de buurt dus kans is heeel groot dat er overal die nep shit is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:00 schreef rulerofdeath het volgende:
volgens mij allemaal evenementenbier hoor. maar wel via drankhandel de klok (de echte dus)
Mikaquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Rammstein is morgenavond op Pinkpop!
Mika, Pink en The Prodigy zondag op Pinkpop!![]()
Ik vind de Line Up geweldig!quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mika, vind sowieso de lineup van PP niet zo heel geweldig dit jaar.
// Voorlichting ,, joodels!
voor xbox ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net L4D en PES08 gehaaldsamen een tientje
Had je L4D beter in de winkel kunnen laten liggenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, voor Xbox
Heb geen live, hoef ik ook niet
Hmhm, gewoon met z'n tweeën of allen vind ik al mooiquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:07 schreef eeds het volgende:
[..]
Had je L4D beter in de winkel kunnen laten liggen
Is echt een co-op, zou kunnen met kameraden, maar online is ie mooier
Ik ken hetquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
damn, tijd gaat weer veels te langzaamkrijg je met zo'n donders weekend in het vooruitzicht, dan gaan de werkdagen (en morgen de schooldag ongetwijfeld ook) tergend langzaam
super druk ben ik niet, ook niet vermoeid ofzo; dus dat valt gelukkig meequote:Op donderdag 27 mei 2010 13:32 schreef eeds het volgende:
[..]
Ik ken het
Ik ben nog wel redelijk druk, maar voel me helemaal niet fit ofzo.. Ook ernstig vervelend
Dit weekend ga ik heeeeeeeel chill door
Kameraden hebben uitje met voetbal, ik blijf mooi thuis, films kijkn en bier drinken.
Of misschien wil Laura wel uitIk bel haar vanmiddag ff !
welke film heb je gekeken dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:58 schreef Fems het volgende:
Hmm,, net 2 uur van mijn studie tijd verprutst door een film te gaan kijken
welke filmquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:58 schreef Fems het volgende:
Hmm,, net 2 uur van mijn studie tijd verprutst door een film te gaan kijken
quote:
hoevaak ik "Remco en Sander" wel niet gehoord heb in mijn levenquote:
Whehequote:Op donderdag 27 mei 2010 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoevaak ik "Remco en Sander" wel niet gehoord heb in mijn levenm'n broertje heet ook zo
Juwanna Man dan ? Dies lijpquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:37 schreef Fems het volgende:
De film He got game!Basketbalfilm. Best indrukwekkend:)
en aangezien ik de oudste ben, wordt ik altijd als eerste genoemd; op kaartjes etc.quote:
* ReMcOrE gaat op zoek naar een plaatje van Decibel 2010, voor de volgende PaFiPoquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE gaat op zoek naar een plaatje van Decibel 2010, voor de volgende PaFiPo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
, alles beter dan metal
.
mooie ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
biertje?quote:
vanavond trainen, dus ook vast genoeg bier daarnaquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:05 schreef eeds het volgende:
[..]
vanavond overleggen voor teamuitje, dus dan krijg ik zat
volspuiten en door naar de volgende?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:18 schreef eeds het volgende:
5 schoolmeisjes zwanger na bizar seksspelletje
What the fuck !
Die ga ik ook een keer doen !
Met 5 meisjes en in mijn eentje
alvast veel plezierquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nu mn spullen inpakken, en ik ben helemaal klaar voor Pinkpop
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:28 schreef eeds het volgende:
Kan ook..
Damn, meisjes van 14 en 15Ik was maar iets ouder, maar dan nog, wtf, zit je in de 2e, ben je zwanger (ofterwijl genaaid)
Ik ga naar huis, kallem an
jaja, een echte woordgrap van Machielquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:28 schreef eeds het volgende:
Woordspeling ofniet ?
Kom er net zelf pas achter____
Veel plezier Nathquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nu mn spullen inpakken, en ik ben helemaal klaar voor Pinkpop
Oh, ik ben nog niet weg hoor.quote:
dan ben ik nog niet terug van school, dus mijn veel plezier van hierboven is al van toepassingquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik ben nog niet weg hoor.
Vertrek pas om 2 uur
Eh, dan lig jij in bed als het goed isquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan ben ik nog niet terug van school, dus mijn veel plezier van hierboven is al van toepassing
als je vannacht (vrijdagmorgen) om 02.00, dan lig ik inderdaad net in bed van de kantine na trainenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eh, dan lig jij in bed als het goed is
Vannacht? Succes met wakkerblijven.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik ben nog niet weg hoor.
Vertrek pas om 2 uur
Ik vertrek vannacht jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je vannacht (vrijdagmorgen) om 02.00, dan lig ik inderdaad net in bed van de kantine na trainen
Kutste is, ik moet wel. Ik moet rijdenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vannacht? Succes met wakkerblijven.
Mooi naast de deur tochquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kutste is, ik moet wel. Ik moet rijden
quote:
ik zou echt wel wakker blijven, door de spanning/energy-drinkquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kutste is, ik moet wel. Ik moet rijden
Tegen 6/7 uur gaat de camping open. We zijn met best een grote groep.quote:
Heb 2 grote blikken Redbull klaarliggen in de autoquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:06 schreef Redbaron het volgende:
energiedrank en of koffie helpt wel redelijk
voor de tijd ff slapen, 3 uurtjes ofzo. dan rijden, tent opzetten en weer een paar uur pakken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb 2 grote blikken Redbull klaarliggen in de auto
Maarja, dan nog..
Kan waarschijnlijk maar 2 uurtjes slaap pakken, mja, altijd meer dan niets natuurlijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
voor de tijd ff slapen, 3 uurtjes ofzo. dan rijden, tent opzetten en weer een paar uur pakken.
Scheelt dat je vannacht ws mooi door kunt rijden
Dat klopt, rij je alleen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan waarschijnlijk maar 2 uurtjes slaap pakken, mja, altijd meer dan niets natuurlijk
Nee, vriendinnetje gaat met me mee. Maar die wil slapen in de autoquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat klopt, rij je alleen?
je kunt ook onderweg ff pauzeren als je moe bent, ff een rondje lopen ofzo, evt ff een kwartiertje de ogen rust gunnen...
Will doquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:21 schreef Fems het volgende:
Have fun nath! Denk je even aan mij tijdens the prodigy?
Dat geloof ik graag!quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Will do
Ooooh, ik ga zoooo hard op The Prodigy!
waardeloze vriendin dan...is juist slechter als je iemand naast je hebt die slaapt als je moe word. Je wordt eerder moe dan dus aan te raden gewoon te babbelen, blijf je wakkerder bijquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, vriendinnetje gaat met me mee. Maar die wil slapen in de auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |