Ik wil geen piemels in me buurtquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:53 schreef Myraela het volgende:
En Pixie, als we nou een trio met Ritse erbij doen. Want ik houd wel van piemels. Dan is het voor iedereen tof.
Goed dat je vermeld dat het een wormpje is!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:54 schreef SuperwormJim het volgende:
Lesbo's bestaan niet, alleen vrouwen die mijn SuperwormJimmie nog niet hebben mogen ervaren.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:54 schreef SuperwormJim het volgende:
Lesbo's bestaan niet, alleen vrouwen die mijn SuperwormJimmie nog niet hebben mogen ervaren.
Kloon van FokR?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef RitseB het volgende:
[..]
De mijne is heel klein, heb je geen last van.
Oh wacht, je ziet er niet echt veel van.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien, dat viel toch wel mee?
Net zoals die grote vent in Robin Hood 'Little John' wordt genoemdquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef Torrio het volgende:
[..]
Goed dat je vermeld dat het een wormpje is!
Wees blijquote:
Zijn ze te jong voor, ze weten niet meer wie dat is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Net zoals die grote vent in Robin Hood 'Little John' wordt genoemd
Er valt ook weinig te zien bij hemquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh wacht, je ziet er niet echt veel van.
tijd en plaats aubquote:
Je mist toch echt wat als je Men In Tights niet gezien hebt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:59 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zijn ze te jong voor, ze weten niet meer wie dat is.
Ja vastquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Net zoals die grote vent in Robin Hood 'Little John' wordt genoemd
Neequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij moet hem behoorlijk afknijpen.Werkt dat hetzelfde als push-up BH's?
WHAHAHA die gast op de plee met die braille playboyquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je mist toch echt wat als je Men In Tights niet gezien hebt.
waar?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
5 juni, op de BBQ van Ritse, als de rest al weg is.
Zoiets ja. Wat zal hij balen dat hij geen kipfiletjes kan gebruiken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij moet hem behoorlijk afknijpen.Werkt dat hetzelfde als push-up BH's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |