Twas wel al bekend, maar khad daarstraks mn tickets gekocht voor Decibel en waar ging m'n geld naartoe ...quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:46 schreef Sethje het volgende:
... tegenover een groot feest van q,b2s,bass events etc.
fixedquote:Wie komen er nou allemaal op Emporium?
T-Force
ReMcOrE
Da_Ripper
NLS04
Deeltjesversneller
Sethje (mits het droog blijft)
T_Killer
Boy_snakeye
eQuaL
kollie
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:19 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het gezeik op de TT echt onzin. Er zijn tegenwoordig bijna alleen maar "harde acts" en van een opbouw in een TT is sowieso weinig tot geen sprake. Als je nu Prophet voorop had gezet was toch ook niet superlogisch geweest? Of Showtek? Laatste keer dat ik ze hoorde vielen ze mij in ieder geval 100% mee.
Ja het was mij ook al opgevallen... 1 groot monopolie dusquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Twas wel al bekend, maar khad daarstraks mn tickets gekocht voor Decibel en waar ging m'n geld naartoe ...
GlobalCollect inzake Tickets ID&T/Q-Dance
heerlijk hard weerquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:54 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe Digital Punk & Waveliner. Deze is me toch een partij lekker!
Neeeeeee, dat kan niet. Die is druk bezig om alle roddels te ontwijken over samenspanningspraktijken binnen de VVD of ze misschien premier zal worden. Best ironisch toch dat een hoop mensen samen bepalen wie er premier mag worden, maar als andere mensen bepalen dat een product niet zo goedkoop mag worden is het ineens collectief hooghouden van prijzen. Pff, je word genaaid zeg ik je, genaaid. Door de politiek, de maatschapij, door uitkerings-henkie (ja wij hebben ook zo een persoon in onze verkiezingen Obama). En om deze uiterst zinvolle post nog invullen te geven, Q/ID&T/B2S jullie naaien me ook een oor aan, deze arme jongen. Hoeveel dure centjes voor een kaartje.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja het was mij ook al opgevallen... 1 groot monopolie dusMiss kunnen we Neelie Kroes er op afsturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JortK, en jij mag zeggen dat alleen jij uiterst zinvolle posts maakt
Partyagenda;
Outdated....
Moet je die voor de grap eens vergelijken met die andere vanaf 0:58quote:
http://www.discogs.com/Ha(...)Dark/release/1143381quote:A Light Of The Dark (The Blackout Mix) 7:12
B Light Of The Dark (The Blackout Dub) 6:54
ja, is hetzelfde weet ik maar ik dacht dat het origineel van Technoboy was.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:08 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Moet je die voor de grap eens vergelijken met die andere vanaf 0:58
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef RiKe het volgende:
Nieuwe mix is klaar en verstuurd!
Tracklist:
1. Project 1 - Rate Reducer (Headhunterz Remix)
2. Zany - Pure
3. Gaida - Diamond (TNT remix)![]()
![]()
![]()
![]()
4. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY remix)![]()
5. TNT - DJ Without A Brain (Technoboy remix)
6. Brainkicker vs Noisecontrollers - Always Black (original mix)
7. The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)![]()
8. Tuneboy - I Will Growl![]()
9. Project 1 - Art Of Creation
10. Hardstyle Masterz - B Cool (Hardstyle Masterz vs TB mix)
11. Noisecontrollers - Macabre 2010
12. Alphaverb - Hands Up 2010 (Original Mix)
13. Alpha Twins vs Seizure - Drop The Beats Out
14. Degos and Re-Done - Cause Chaos
15. ZTX - I Love Hardstyle
Gedraaid met zowel plaat als cd
quote:
Ja hoor, presentquote:
Ja maar, ja maar...dan moet ik 3 topics heel intensief volgenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:31 schreef Grrommit het volgende:
Pfff doe eens niet zo snel met die topics...
Ik ben voor splitsing van dit topic in early- raw- en nu-style topics zodat het minder snel gaat.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef RiKe het volgende:
Nieuwe mix is klaar en verstuurd!
Tracklist:
2. Zany - Pure
4. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY remix)
6. Brainkicker vs Noisecontrollers - Always Black (original mix)
7. The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
8. Tuneboy - I Will Growl
9. Project 1 - Art Of Creation
11. Noisecontrollers - Macabre 2010
12. Alphaverb - Hands Up 2010 (Original Mix)
13. Alpha Twins vs Seizure - Drop The Beats Out
14. Degos and Re-Done - Cause Chaos
Waar moet je dan bijvoorbeeld over feesten en mixxen lullen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:31 schreef Grrommit het volgende:
Pfff doe eens niet zo snel met die topics...
Ik ben voor splitsing van dit topic in early- raw- en nu-style topics zodat het minder snel gaat.
TVP
Oepsquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ben nu je mix aan het luisteren, RiKe.
Ik ben bij track 1, maar dat is echt geen Rate Reducer hoor.Ik zou het ff veranderen naar The Sacrifice.
Ben benieuwd wat die nu weer uitpoeptquote:... The work in The studio going really well!! But still try to' make some new kind of hardstyle.... I really need new kind of hardstyle!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |