Richtprijs ligt rond de laagste prijs op kieskeurig.nl.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:41 schreef Jelleb18 het volgende:
Ik snap dat ie nieuw is, maar voor de prijs die je vraagt kan ik er ook 1 bij de MM halen, met kleur naar keuze
Iknow, weer zo'n off topic zeikbericht, maar ik wou toch even zeggen dat je beter je prijs iets lager kan doen![]()
Net een koper die op het laatste moment afhaakte.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:52 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
als je hem over 7/8 dagen nog hebt bied ik je 100 eu.
Sorry, volgens mij begreep je me verkeerd (mijn fout).quote:Op zondag 6 juni 2010 18:57 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
net een koper die op 't laatste moment afhaakte? dat slaat nergens op...
okay als je 't echt wilt weten, ik heb pas volgende week ruimte voor dit soort uitgaven...
Ik moet je helaas teleurstellen. Zojuist is iemand de Ipod op komen halen voor 95 euro.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:18 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
ooh op die fiets!
ik dacht dat je bedoelde: "je lijkt net een koper die op 't laatste moment afhaakt"
sorrylange dag gehad
je kan Anc vragen of ik afhaak of nietpas een uitstekende deal gesloten met hem over een Samsung Omnia.
ik wacht 't even af. bod blijft staan. als ik word overboden ben ik bereid te verhogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |