Ah, de troll komt uit de mouw.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:53 schreef DRA het volgende:
[..]
Er is toch niemand die stinkende dikzakken aantrekkelijk vindt. En dat weten die vrouwen toch ook wel. Gewoon wat minder eten of accepteren dat iedereen liever de andere kant op kijkt als je langs komt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:05 schreef DRA het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk gewoon proberen beleeft te blijven maar er is niemand die een vetzak van meer dan 60-65 kg leuk vindt om naar te kijken. Of je moet homo zijn ofzo.
Eentje??quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Er zijn genoeg chubbylovers op FOK! hoor () Niet mijn ding, maar in bijv. KPD of B&H loopt vast wel een reeks.
Het gaat er niet precies om hoeveel kg natuurlijk. Vandaar dat ik een beetje een ruime marge heb genomen. Maar bij 65 kg zijn de meeste vrouwen echt lomp en dik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:08 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee maar tot 65 kilo is mooi?
Volgens mij heb je totaal geen idee waar jij heb over heb gast
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Eentje??
'We" zitten al aan deel 4 ondertussen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Er zijn genoeg chubbylovers op FOK! hoor () Niet mijn ding, maar in bijv. KPD of B&H loopt vast wel een reeks.
zet er dan bij dat het jou mening is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:10 schreef DRA het volgende:
[..]
Het gaat er niet precies om hoeveel kg natuurlijk. Vandaar dat ik een beetje een ruime marge heb genomen. Maar bij 65 kg zijn de meeste vrouwen echt lomp en dik.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:10 schreef DRA het volgende:
[..]
Het gaat er niet precies om hoeveel kg natuurlijk. Vandaar dat ik een beetje een ruime marge heb genomen. Maar bij 65 kg zijn de meeste vrouwen echt lomp en dik.
Daar ben je dan behoorlijk uniek in.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:07 schreef TimMer1981 het volgende:
Daarnaast: ik vind de meeste vrouwen pas echt mooi worden na hun 30e
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:14 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Daar ben je dan behoorlijk uniek in.
En voor de rest een kuttopic vol met onzin. Te erg prinsesjesgedrag is altijd irritant.
Ik denk eerder 18 - 25. Misschien 23 - 30 ofzo. Daarna is het voor de meeste echt wel gedaan puur qua uiterlijk. Uitstraling is uiteraard een ander verhaal.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]Een echte vrouw heeft een leeftijd van 9-15 jaar.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:17 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik denk eerder 18 - 25. Misschien 23 - 30 ofzo. Daarna is het voor de meeste echt wel gedaan puur qua uiterlijk. Uitstraling is uiteraard een ander verhaal.
Zo oud?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:17 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik denk eerder 18 - 25. Misschien 23 - 30 ofzo. Daarna is het voor de meeste echt wel gedaan puur qua uiterlijk. Uitstraling is uiteraard een ander verhaal.
En dat is ook echt de gemiddelde vrouw hè.quote:
Weet ik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:14 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Daar ben je dan behoorlijk uniek in.
Zoiets?quote:En voor de rest een kuttopic vol met onzin. Te erg prinsesjesgedrag is altijd irritant.
Het is gewoon biologisch zo bepaald. Een vrouw van boven de 30 kon vroeger vaak nog moeilijk kinderen krijgen. Wij mannen willen zo veel mogelijk kroost op deze wereld zetten en daarom voelen we onszelf aangetrokken tot vrouwen in de leeftijdscategorie waarbij de kans op succes het grootste is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:17 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nog meer bagger van jouw hand graag.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:25 schreef DRA het volgende:
[..]
Het is gewoon biologisch zo bepaald. Een vrouw van boven de 30 kon vroeger vaak nog moeilijk kinderen krijgen. Wij mannen willen zo veel mogelijk kroost op deze wereld zetten en daarom voelen we onszelf aangetrokken tot vrouwen in de leeftijdscategorie waarbij de kans op succes het grootste is.
Het is de waarheid, geen bagger.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:30 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nog meer bagger van jouw hand graag.
Ik wil helemaal geen kinderen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:25 schreef DRA het volgende:
[..]
Het is gewoon biologisch zo bepaald. Een vrouw van boven de 30 kon vroeger vaak nog moeilijk kinderen krijgen. Wij mannen willen zo veel mogelijk kroost op deze wereld zetten en daarom voelen we onszelf aangetrokken tot vrouwen in de leeftijdscategorie waarbij de kans op succes het grootste is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |