Overweeg maar alvast om homo te worden, dit wordt niks.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:28 schreef DRA het volgende:
Laatst zei ik tegen een vrouw dat ze lelijk was maar wel heel erg aardig. Het was eigenlijk bedoelt als een compliment maar ze wil mij niet meer zien. Toch vertelde ik eindelijk eens een keer de waarheid tegen haar.
Zelfs homo's kotsen 'm uit als hij dat zegt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Overweeg maar alvast om homo te worden, dit wordt niks.
Het is niet als klacht bedoelt. Meer als een waarom. Ik zou het wel eens willen weten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Terechte klacht, en als een vrouw mooi is, dan sla ik dat er wel uit.
Ik snap niet waarom je überhaupt tegen iemand zou zeggen dat hij/zij lelijk is? Wat is de meerwaarde daarvan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef DRA het volgende:
[..]
Het is niet als klacht bedoelt. Meer als een waarom. Ik zou het wel eens willen weten.
Veel vrouwen weten toch dat ze niet mooi zijn? Waarom proberen ze zich dan toch voor te stellen dat ze het wel zijn?
Er moet hier toch een vrouw zijn die daar een antwoord op heeft?
Het was als compliment bedoelt. Om aan te geven dat ik haar nog steeds aardig vond.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je überhaupt tegen iemand zou zeggen dat hij/zij lelijk is? Wat is de meerwaarde daarvan?
"Hoi, vind je mij knap?" wink wink wink.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je überhaupt tegen iemand zou zeggen dat hij/zij lelijk is? Wat is de meerwaarde daarvan?
Je kan toch ook slechts zeggen dat je diegene aardig vindt?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:34 schreef DRA het volgende:
[..]
Het was als compliment bedoelt. Om aan te geven dat ik haar nog steeds aardig vond.
Had gekunt. Maar ik had een borrel op en het leek mij zo overtuigender. Het was echt als compliment bedoelt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je kan toch ook slechts zeggen dat je diegene aardig vindt?
Bij de volgende versierpogingen het maar weer bij een watertje houden dan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:39 schreef DRA het volgende:
[..]
Had gekunt. Maar ik had een borrel op en het leek mij zo overtuigender. Het was echt als compliment bedoelt.
Dudequote:Op woensdag 26 mei 2010 14:28 schreef DRA het volgende:
Waarom denken veel vrouwen altijd dat zij de meest aantrekkelijke vrouw zijn? Zelfs al wegen ze meer dan 60kg misschien zelfs 65, zijn ze de 30 al gepasseerd en zijn ze eigenlijk veel te lang, dan nog denken ze een schoonheidsprinsesje te zijn.
En wat maakt het uit? Laatst zei ik tegen een vrouw dat ze lelijk was maar wel heel erg aardig. Het was eigenlijk bedoelt als een compliment maar ze wil mij niet meer zien. Toch vertelde ik eindelijk eens een keer de waarheid tegen haar.
Alleen jammer dat het leven draait om liegen en bedriegen en niet om eerlijkheid en al dat soort flauwekul.quote:
Daar heb je ook wel een punt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:47 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het leven draait om liegen en bedriegen en niet om eerlijkheid en al dat soort flauwekul.
Waarom mag je in deze maatschappij niet zeggen wat je ècht vindt? Als je iemand lelijk vindt, dan moet je dat toch gewoon kunnen zeggen.. Alsof de wereld er ook maar iets mee op schiet als je alleen mag zeggen dat iemand knap is. Dan is een compliment al helemaal niks meer waard, want dan weet je nooit of iemand het echt meent of dat hij het zegt omdat 'dat zo hoort'. Ik zeg ook wel eens tegen mijn vriendin "lieverd, ik vind het lief dat je gekookt hebt, maar het eten is niet zo lekker". Ja, dan is ze boos. Dan maak ik even een lekker kopje thee van haar en zeg ik haar dat het eten gister wèl heel lekker was. En dan vindt ze het wel goed en weet ze bovendien dat ik altijd eerlijk ben met mijn mening. Des te meer waardeert ze het als ik eens zeg dat het eten heerlijk was.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je kan toch ook slechts zeggen dat je diegene aardig vindt?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:48 schreef Roellie80 het volgende:
Vrouwen worden afgerekend op hun uiterlijk. Wanneer ze dus een beetje zelfverzekerd door het leven willen dan moeten ze zichzelf tot op zekere hoogte wel aantrekkelijk vinden.
Jou post werkt dit alleen maar in de hand omdat je daar al spreekt over "zelfs 65 kilo"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |