wat kan je dan bestellen bij UPS, UPS is toch gewoon een pakketjesdienstquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:43 schreef Inverted_World het volgende:
Echt hoor, de 2e keer dat ik iets heb besteld via UPS ...
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:55 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Daar had ik toen nog niet genoeg geld voor.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:58 schreef quimby het volgende:
[..]
wat kan je dan bestellen bij UPS, UPS is toch gewoon een pakketjesdienst
quote:
quote:. Ik woon notabene in een drukke winkelstraat in het centrum van Amersfoort.
gvd we zijn burenquote:
Klopt, komt doordat UPS een Amerikaanse bedrijf is en het systeem nieuw is in Nederland. Kijk maar eens wat de prijzen zijn om een pakketje via UPS of FedEx naar het buitenland (en vooral Amerika) te sturen in vergelijking met TNT Post. Scheelt ongeveer 100 Euro's.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:43 schreef Inverted_World het volgende:
"CORRECT STRAATNR NODIG VOOR BEZORGING. UPS PROBEERT DEZE INFORMATIE TE KRIJGEN "
Echt hoor, de 2e keer dat ik iets heb besteld via UPS en wéér gaat het fout.
Echt hoor. En met TNT NOOIT problemen.
Dan ben ik wel benieuwd waar jij woont, ik bij Cleopatra, Hadaya en die modeltreinwinkel Volp.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:49 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die de hele dag thuis blijven wachten op een pakketjeZoek werk, of sterf.
ik woon wel iets verderquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:39 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd waar jij woont, ik bij Cleopatra, Hadaya en die modeltreinwinkel Volp.
waarom vind jij dit vreemd?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:49 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die de hele dag thuis blijven wachten op een pakketjeZoek werk, of sterf.
Ik ben op mijn werk pauper. Ik heb deze informatie allemaal via track & trace. en via een huisgenoot die thuis is, dit topic had ik direct aangemaakt nadat ik mijn huisgenoot had gesproken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:49 schreef kikoooooo het volgende:
Laat het dan op je werk afleveren, prutserquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:03 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werk pauper. Ik heb deze informatie allemaal via track & trace. en via een huisgenoot die thuis is, dit topic had ik direct aangemaakt nadat ik mijn huisgenoot had gesproken.
Overigens zou ik vandaag ook 3 pakketjes ontvangen via TNT. Die vonden mijn adres WEL. Alleen mocht mijn huisgenoot het niet aannemen omdat TNT mijn handtekening nodig had.
Dus nu blijf ik gvd met tegenzin wel thuis morgen, en heb ik afgesproken die dag binnenkort even in te halen ipv een andere vrije dag.
Ik werk overigens fulltime op dit moment bij een animatie bedrijf en in het weekend als freelancer. Het komt regelmatig voor dat ik 60 uur in een week werk. Dus sterf zelf en ga terug vakkenvullen.
Ik bestel vaak dingen via internet hoor, maar het boeit me echt niet of ik het dan een dagje later krijgquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:58 schreef kiekum.nl het volgende:
[..]
waarom vind jij dit vreemd?
dat jij nooit iets boeiends of belangrijks besteld wil nog lang niet zeggen dat NIEMAND dat doet.
als ik iets bestel waar ik bijvoorbeeld maandenlang geld voor aan de kant heb moeten leggen zit ik daar
met smacht op te wachten, en ik ben zeker niet de enige.
oh en niet iedereen werkt van 9 tot 5
wat doe jij dan overigens hier? zoek werk, of sterf.
ja alleen ik werk vaak op de raarste tijden, laat beginnen, laat klaar, of juist andersom, etc, soms deels thuis, ik heb enkel te maken met deadlines.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Laat het dan op je werk afleveren, prutser
waarom? zijn huisgenoot is toch thuis.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Laat het dan op je werk afleveren, prutser
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |