Tsja, er zijn letterlijk duizenden hotels.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:31 schreef Kaas- het volgende:
Kom komende week op op de 26e aan op het vliegveld van Hong Kong, maar kan pas de 27e inchecken in de studentenflat (ben op uitwisseling van mijn studie) en ze willen geen uitzonderingen maken wat betreft iets eerder aankomen. Zoek dus voor 1 nacht een beetje een goedkoop hotel of iets dergelijks die ietwat fatsoenlijk te bereiken is. Ga uiteraard zelf ook ff zoeken, maar mocht iemand hier al een goede tip hebben dan is die ook meer dan welkom!
Hoe dan ook, heb erg veel zin 4 maandjes Hong Kong!
LKF, mooi! Tazmanian Ballroom en de Dragoneye! Verder weinig tips, ik blijf meestal daar in de buurt hangen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:08 schreef Kaas- het volgende:
Bedankt voor de tip, had een prima hotel gevonden vlakbij Mong Kok. Ben nu een week in Hong Kong en heb vooralsnog echt de tijd van mijn leven, wat een fantastische stad! Afgelopen 4 nachten wezen stappen in Lang Kwai Fong (redelijk amazing), heeft iemand misschien nog een paar andere tips voor goede plekken?
Het zal niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:08 schreef Kaas- het volgende:
Afgelopen 4 nachten wezen stappen in Lang Kwai Fong (redelijk amazing),
Lekker druk he.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:08 schreef Kaas- het volgende:
Bedankt voor de tip, had een prima hotel gevonden vlakbij Mong Kok.
TST East. Veel pubjes enzo. Voor een goede hamburger naar de Bulldog.quote:heeft iemand misschien nog een paar andere tips voor goede plekken?![]()
Zelfde hier! Ik heb ook de Hong Kong pubcrawl gedaan. Echt een goede aanrader om mensen te ontmoeten en om kroegen/discotheken te ontdekken. Verder was ik gister in TST op knutsford terrace, zitten een paar leuke tentjesquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:08 schreef Kaas- het volgende:
Bedankt voor de tip, had een prima hotel gevonden vlakbij Mong Kok. Ben nu een week in Hong Kong en heb vooralsnog echt de tijd van mijn leven, wat een fantastische stad! Afgelopen 4 nachten wezen stappen in Lang Kwai Fong (redelijk amazing), heeft iemand misschien nog een paar andere tips voor goede plekken?
Héél leuk daar. Gingen vaak de vrijdag-borrel doen.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Z op knutsford terrace, zitten een paar leuke tentjes.
Stage. Wel weinig vrije tijd om uit te gaan maar dat neem ik graag voor lief in deze stad.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:21 schreef Kaas- het volgende:
@Bajskorv: Ondanks alle keren LKF die plekken nog niet eens gechecked, maar ga ik nu zeker doen. Bedankt!
@Static: Niiice, bijna dagelijks zijn we op zoek naar een goede burger, dus je hebt geen idee hoe blij ik ben met een goede tip op dit gebied!![]()
@Reetveter en Asspirine: wat doen jullie in Hong kong?
Vannacht naar Wan Chai geweest, maar dat bleek echt een enorm foute plek waar een hele horde prostituees tegen je aan komt staan dansen... Daarom maar de een aantal uur wat op straat blijven staan met wat biertjes van de 7/11.
quote:
Goedkoop tentje zeg. Ik zie dat Dirkie Kuyt uit Katwijk ook even de dansvloer heeft betreden daar.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:06 schreef Bajskorv het volgende:
@Kaas: Dragoneye heeft volgens mij op donderdag "models night", dan zit het echt chocvol knappe dames van het betere niveau.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |