Top. Ik zit in het Four Seasons geloof ik, geen idee ook waar dat een beetje in de buurt bij ligt. Maar goed, lekker de hele dag in de taxi.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:47 schreef Rbhp het volgende:
Ligt er dus aan waar je naartoe gaat. Als je bijvoorbeeld in Tin Hau bent (das 4 haltes per metro van Central af), dan heb je zo'n straatje na de Metropark Hotel waar je allemaal lokale tentjes hebt, kijk gewoon wat je interessant vindt en ga naar binnen, ken de namen ook niet, maar ze zijn echt allemaal goed. Dat straatje staat er ook om bekend (loop richting de Tin Hau temple).
Four seasons is Central (vlakbij IFC), daar kan je de metro pakken richting Causeway Bay en ook Tin Hau, 3 en 4 stations er vandaan.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:59 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Top. Ik zit in het Four Seasons geloof ik, geen idee ook waar dat een beetje in de buurt bij ligt. Maar goed, lekker de hele dag in de taxi.
Als je van veel expats houdt moet je naar HK island, Lan Kwai Fong. Voor de rest zou ik aan de Kowloon kant blijven, TST, Mong Kok, etc.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:04 schreef Drive-r het volgende:
Vraagje voor de mede KAA-ers. Wat doe je als je 36 uur hebt om HK te zien? Heb binnenkort 2 dagen zaken te doen in HK en kan er ivm met meetings in Frankrijk maar 36 uur aan vast plakken. Ik arriveer op een namiddag en moet de 2e ochtend daarna weer aan het werk.
Mijn interesses zijn voornamelijk goed eten (ik ben alleen, en ben gek op de kleine lokale tentjes, street stalls, etc...), lekker slenteren door gekke buurtjes en af en toe een beetje de toerist uithangen (misschien een snel museum of monument).
Absolutely brilliant, thanks so much! I love markets, so the fresh market is great! It is always great when people give you a little tour to do, much better than picking some specific points of interest.quote:
That all depends on how business developsquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:48 schreef joko888 het volgende:
Graag gedaan. For more places to eat, check the following website: http://www.openrice.com/english This site contains reviews of all restaurants in HK and is a favourite amongst office ladies. If you have more time, consider visiting Stanley or one of the outlying islands (Lamma can be fun).
Dat is vrij toeristisch.quote:Heb nog vrij weinig toeristische shit gedaan, maar ga dit weekend in ieder geval even de peak op, langs wat malls voor de kerst shopping en verder beetje rond banjeren...
Tja dat is inderdaad de vraag. Dat is iets wat ik zelf niet goed kan beoordelen als ik zo vrij mag zijn. Ik krijg vaak te horen dat mijn CV er goed uitziet en het feit dat ik 2 studies gedaan (en afgerond) heb en in een het finance vakgebied mijn functie heb uitgevoerd staat ook wel leuk. Maar zelf denk ik altijd nog veel te kunnen leren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:12 schreef static het volgende:
Je moet jezelf afvragen of je meer te bieden hebt dan de locals qua ervaring. Zo te lezen niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |