abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 juni 2000 @ 10:51:00 #1
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_266205
Het moet heel raar lopen als het niet Antonette zal zijn die met het miljoen aan de haal gaat.

Nou vraag ik me toch echt af wat moet zo'n kapstertje annex boerin hiermee. Niet dat ik iets tegen boerinnen heb, sterker nog het is lang een fantasie van mij geweest om tegen een mooie boerendochter aan te schurken in een hooiberg . Nu dwaal ik echter een beetje af.
Waarom is ze zo populair? Heeft men nog steeds medelijden met haar omdat Joppie ten onrechte de bus moest verlaten. Of heeft men gewoon medelijden omdat ze Jop als vriend heeft?
Ik heb het al eens eerder gezegd, ook ik mocht haar wel gedurende de 1e helft van het programma. Dat ging over toen ze met haar vriendinnetje Tessa de bus ging regeren en toen dus haar irritante eigenschappen aan het licht kwamen (weinig inhoud, overdreven blij en natuurlijk dat gehuppel).
Ze heeft de 'buit' inmiddels in gedachten al verdeeld onder Joppie en haar familie.
(vergeet je de 4-for-ever-maffia niet Ant?)

Terugkijkend op de ontwikkeling van het programma is mijn conclusie: de eerste 5 weken waren redelijk leuk. Af en toe vond ik het interessanter dan Big Brother. De laatste 6 weken hebben die gedachte definitief uitgewist. Het programma kon mij bijna nooit meer boeien (boeien, daar zouden ze eens een programma over moeten maken ).

JAMMER!

ps. Jolleke, heb jij een hooiberg tot je beschikking?

  vrijdag 2 juni 2000 @ 23:43:00 #2
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_266206
Ach, de LMK is ook maar een mens

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 3 juni 2000 @ 11:53:00 #3
3278 pijl
Grrl op het Net
pi_266207
Het wordt Tessa. Helaas.
Heb uw lot lief

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')