Knap, respect. Zou het niet kunnen. Dan ben ik waarschijnlijk ontzettend materialistisch. Ik zie het als spullen waar je moeite voor gedaan hebt (vooral dat), waar je dingen mee meegemaakt hebt en die een verhaal hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Toen ik 28 was, verliet ik mijn maatschappelijk zeer succesvolle vriend omdat ik meer meer meer wilde (alleen wist ik niet waar ik eigenlijk meer van wilde) en zat ik eerst twee weken in de studentenkamer van een vakantievierende vriendin, vervolgens twee weken in een verbouwhuis en toen drie maanden op kamers bij een vriendin.
Met helemaal niks aan huisraad: "Hou jij alles maar, ik neem alleen de aftandse auto."
Materie is alleen maar dat: materie.
Dat zeg ik, bijna goed.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)istelijke.29_deugden
En tot die tijd hadden je ouders er geen problemen mee dat je thuis woonde? Bofkontquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Toen ik 28 was begon ik pas net het idee te krijgen wat ik wilde, toen ben ik maar eens gaan werken om een daartoe benodigde opleiding te kunnen betalen. Voor die opleiding heb ik ook bijna al m'n instrumenten moeten verkopen. Dat maakte op zich niet zoveel uit, mijn pols was toch al dusdanig kapot dat ik al vrijwel niet meer kon spelen. Pas op m'n 32e had ik m'n eerste grote klus waarvan ik zo maar m'n eerste barrel van kon kopen.
Nee hoor. Bij ons thuis werd je er op je achttiende uitgekickt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En tot die tijd hadden je ouders er geen problemen mee dat je thuis woonde? Bofkont![]()
It's still work in progress. En gelukkig maar, zo leuk lijkt het me niet om 'gesetteld' te raken.quote:En netjes gedaan, wel
Kee, dan was het vast niet makkelijk idd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij ons thuis werd je er op je achttiende uitgekickt.
[..]
It's still work in progress. En gelukkig maar, zo leuk lijkt het me niet om 'gesetteld' te raken.
Sorry mera maar WTF kan jou het zo schelen wat anderen van jou denken???quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kee, dan was het vast niet makkelijk idd.Sowieso lijkt het me vreselijk om niet te weten wat je wilt doen.
En je hebt een punt, gesetteld raken lijkt mij ook niet alles. Wat dat betreft kunnen we nu alleen nog maar vooruit!![]()
Ff geforceerd blij mongooltje oefenen![]()
Ik heb zelfs nog een HBO-diploma gehaald nadat ik al na twee maanden na aanvang wist dat het niets voor mij was.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kee, dan was het vast niet makkelijk idd.Sowieso lijkt het me vreselijk om niet te weten wat je wilt doen.
Precies. Je voelt je nu down and out maar in het juiste perspectief is dit weer een begin van iets moois.quote:En je hebt een punt, gesetteld raken lijkt mij ook niet alles. Wat dat betreft kunnen we nu alleen nog maar vooruit!![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Precies. Je voelt je nu down and out maar in het juiste perspectief is dit weer een begin van iets moois.
Dat weet ik niet sorryquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:07 schreef Deisyy het volgende:
En is er dan nu iemand die mij kan helpen met mijn klote-laptop. Normaal had ik met het openen van een nieuw tabblad de miniaturen van 9 van de meest door mij bezochte webpagina's en nu gewoon niet
Ik had een studievriend die destijds nogal neerbuigend deed over mij. Toen het bij mij eindelijk een beetje op orde begon te raken was hij er altijd om mij weer de grond in te praten en te laten zien hoeveel hij beter was dan ik. Immers: hij was getrouwd, had een kast van een huis, twee kindertjes en een salaris dat 5 keer zo hoog was als het mijne.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:03 schreef Laysa het volgende:
je kan niet bij die andere mensen in hun hoofd kijken, maar ik kan je op een briefje geven dat het sociaal wenselijk gedrag wat zij vertonen hun ook niet gelukkig maakt..
.Doe in godsnaam de dingen die jou gelukkig maakt en niet de dingen waarvan je denkt dat je omgeving gelukkig van wordt want zo werkt het niet
Hier ook sinds vandaag.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:07 schreef Deisyy het volgende:
En is er dan nu iemand die mij kan helpen met mijn klote-laptop. Normaal had ik met het openen van een nieuw tabblad de miniaturen van 9 van de meest door mij bezochte webpagina's en nu gewoon niet
Gevonden! Microsoft zijn schuldquote:
Zie hem roken dan! Maar zijn stofwisseling gaat er niet echt van omhoog.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:15 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Jong geleerd, oud gedaan!
http://www.thesun.co.uk/s(...)dler-Ardi-Rizal.html
Hij wil wel stoppen, maar is bang om aan te komenquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:15 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Schandalig.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:15 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
En nu is het altijd weg!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gevonden! Microsoft zijn schuld![]()
http://www.google.com/support/forum/p/toolbar/thread?tid=7109d045a6284f8b&hl=nl
Dus dat!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had een studievriend die destijds nogal neerbuigend deed over mij. Toen het bij mij eindelijk een beetje op orde begon te raken was hij er altijd om mij weer de grond in te praten en te laten zien hoeveel hij beter was dan ik. Immers: hij was getrouwd, had een kast van een huis, twee kindertjes en een salaris dat 5 keer zo hoog was als het mijne.
Nu zijn we 10 jaar verder en is hij gescheiden, heeft een drankprobleem waardoor hij z'n kinderen nog maar heel weinig ziet en is hij telefonisch verkoper van energie ipv duurbetaalde IT-consultant.
Alvast gefeliciteerd!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:16 schreef CarOnline het volgende:
Oh!
Ik ben vandaag over een maand jarig.
Tut tut wat vliegt de tijd!
Dan moeten we aan de Firefox of Google Chrome. Ik vind het zo'n gedoe, dat getik in zo'n adresbalkquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:19 schreef Noek het volgende:
[..]
En nu is het altijd weg!
Wat flauw want het stond echt gezellig.
FF hier en mijn meest bezochte pagina's gewoon als leuke buttons onder de adresbalk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moeten we aan de Firefox of Google Chrome. Ik vind het zo'n gedoe, dat getik in zo'n adresbalk
Karma is a bitch, zeggen ze wel eens. Desalniettemin klote voor je 'vriend'.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had een studievriend die destijds nogal neerbuigend deed over mij. Toen het bij mij eindelijk een beetje op orde begon te raken was hij er altijd om mij weer de grond in te praten en te laten zien hoeveel hij beter was dan ik. Immers: hij was getrouwd, had een kast van een huis, twee kindertjes en een salaris dat 5 keer zo hoog was als het mijne.
Nu zijn we 10 jaar verder en is hij gescheiden, heeft een drankprobleem waardoor hij z'n kinderen nog maar heel weinig ziet en is hij telefonisch verkoper van energie ipv duurbetaalde IT-consultant.
Ik kan geen medelijden met hem hebben, ik heb hem jarenlang behoed, gewaarschuwd en meer. Dat hij überhaupt een diploma heeft gehaald, heeft hij voor een groot deel aan mij te danken. Maar waarom zou hij ook naar mij luisteren? Naar zijn maatstaven, en die van zijn familie, was ik een mislukkeling.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Karma is a bitch, zeggen ze wel eens. Desalniettemin klote voor je 'vriend'.
quote:If you just bought yourself an iPhone, prepare to feel stoopid.
Today, Wal-Mart began selling the latest iPhone at the bargain price of $97! That is a 50% discount from what you would pay at the Apple Store!
The cut in price is an indicator that a newer model of the iPhone is well on its way, so expect to hear Steve Jobs talk about it at the Apple's developer conference next week.
So, if you did just buy an iPhone, not only did you get overcharged for it, but it'll be in obsolete in about 30 seconds.
But you can still use T-Pain's auto-tune app! And honestly, that's why you bought it, right?
Read More: Celebrity gossip juicy celebrity rumors Hollywood gossip blog from Perez Hilton http://perezhilton.com/page/2/#ixzz0p2CkxB00
Celebrity Juice, Not from Concentrate
Jeeejjjj ik ben wel toe aan een verzetjequote:Op woensdag 26 mei 2010 14:38 schreef Deisyy het volgende:
Dan trommelen we Bassie en Adriaan, Kit, MacGyver en Oom Twan met de Hummer wel weer op
En misschien zeg je over twee jaar dat het het beste was wat je ooit overkomen isquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:34 schreef beequeen het volgende:
Rare maatstaven wat betreft geluk en geslaagd zijn in het leven houdt jouw familie er op na Mera. Sorry dat ik het zeg.![]()
Ik voel me al een half jaar niet echt geslaagd.
Zijn van die dingen waar je niets mee kunt en waar je niets aan kunt doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:34 schreef beequeen het volgende:
Rare maatstaven wat betreft geluk en geslaagd zijn in het leven houdt jouw familie er op na Mera. Sorry dat ik het zeg.![]()
Ik voel me al een half jaar niet echt geslaagd.
Na een poosje wil je niks anders.quote:
Da's op zich een goeie instelling. Maar als je je echt klote voelt bijna onmogelijk om jezelf wijs te maken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En misschien zeg je over twee jaar dat het het beste was wat je ooit overkomen is![]()
Alweer een stapje dichterbij perfectie!quote:
Nu ben ik bijna perfectquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Alweer een stapje dichterbij perfectie!![]()
Nou, als mijn familie me telkens de grond inboorde omdat mijn leven niet volgens de door hen gewenste paden verloopt, konden ze toch echt de takketyfus krijgen. Met zo'n familieinstelling heb je geen vijanden nodig om je onzeker te maken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zijn van die dingen waar je niets mee kunt en waar je niets aan kunt doen.
Familie, maar ook dingen die voor jou belangrijk zijn die je kwijtraakt.
Doet gewoon pijn en maakt dat je je niet geslaagd voelt.
Incasseren en mee omgaan. Whooptidoo!
Klopt, dat weet je nu ook nog niet maar over 2 jaar wel, misschien zelfs over een jaar al.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's op zich een goeie instelling. Maar als je je echt klote voelt bijna onmogelijk om jezelf wijs te maken.
Daar kan ik mij op dit moment nog echt niks bij voorstellen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[quote]En misschien zeg je over twee jaar dat het het beste was wat je ooit overkomen is![]()
Mijn gevoel zegt me dat ik in de hel ben terechtgekomen en ja, ik moet het zelf doen. Maar dat maakt het er niet makkelijker op.quote:Je moet alleen op deze aardkloot wel je eigen hemeltje in elkaar flansen, niemand anders doet het voor je.
Positieve input zoeken is ook best belangrijk. In wat je doet, in met wie je omgaat. Jouw familie zou ik de rug toekeren omdat ze niets goeds willen bieden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's op zich een goeie instelling. Maar als je je echt klote voelt bijna onmogelijk om jezelf wijs te maken.
Cool. Met verentooi en al?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
"Vroeger wilde je cowboy worden of indiaan, maar als je dan ouder wordt kiezen de meesten toch voor de zekerheid van een vaste baan."
Nou ja, ik niet en als anderen daar problemen mee hebben...... boeiend. Ik blijf gewoon indiaan.
Luckquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeaux, ik ga even solliciteren. Wish me luck
LUCK!!! I wish you!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Good luck, ik zal voor je duimen. Ik duim wat af voor jullie.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Je zal het je niet voor kunnen stellen, maar met jou komt het ook allemaal wel goedquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar kan ik mij op dit moment nog echt niks bij voorstellen.![]()
[..]
Mijn gevoel zegt me dat ik in de hel ben terechtgekomen en ja, ik moet het zelf doen. Maar dat maakt het er niet makkelijker op.
Ik stop over mezelf, het ging uiteindelijk om Mera.
Necessity is the mother of invention.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:48 schreef Deisyy het volgende:
Een flinke tegenvaller kan onverwachte deuren openen
Luckquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Het gaat helemaal niet om mij. Het gaat erom dat je hier lekker kuntquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar kan ik mij op dit moment nog echt niks bij voorstellen.![]()
[..]
Mijn gevoel zegt me dat ik in de hel ben terechtgekomen en ja, ik moet het zelf doen. Maar dat maakt het er niet makkelijker op.
Ik stop over mezelf, het ging uiteindelijk om Mera.
Dat doe ik niet, want dat is niet zo. Het zijn goede mensen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Positieve input zoeken is ook best belangrijk. In wat je doet, in met wie je omgaat. Jouw familie zou ik de rug toekeren omdat ze niets goeds willen bieden.
Je posts van gisteren vertellen toch echt iets heel anders. Dat ze je een loser vinden, dat ze opscheppen over hun eigen kunnen, dat ze zeggen 'daar heb je haar weer'. Kortom, dat ze er niet voor je zijn in positieve zin.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, want dat is niet zo. Het zijn goede mensen.
Alleen een beetje oogkleppen op enzo. Maar ze zijn er uiteindelijk wel als ik ze nodig heb.
quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:50 schreef Deisyy het volgende:
Je zal het je niet voor kunnen stellen, maar met jou komt het ook allemaal wel goed
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Fijn om iets anders te horen dan het eeuwige: "Heb je het weer voor elkaar?"
![]()
Klopt. Maar als ik ook maar iets nodig heb kan ik altijd van ze op aan, ook al is het dan met commentaar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Je posts van gisteren vertellen toch echt iets heel anders. Dat ze je een loser vinden, dat ze opscheppen over hun eigen kunnen, dat ze zeggen 'daar heb je haar weer'. Kortom, dat ze er niet voor je zijn in positieve zin.
quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:59 schreef Marrije het volgende:
Gevolgd door een: 'Kon je weer niks aan doen zeker'![]()
Dat is niet ondenkbeeldig, maar ze motten zelluf an de slag. 't Is best kut, maar 't lijkt alsof je vaker dan één keer in je leven moet leren lopen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:02 schreef Laysa het volgende:
Uiteindelijk komen jullie hier beiden veel sterker uit...![]()
das alleen maar omdat het moet...omdat heel veel dingen de moeite waard zijn! en jij hebt die ook....joh...dadelijk zit je samen met ian in een prachtig huisje wat van jullie is, waar je helemaal je ding mee kan doen...en hoe je daar komt is niet belangrijk, maar je moet wel onthouden dat je sterk genoeg bent om daar te komen...ik heb daar alle vertrouwen in en zo goed ken ik je niet...jij met je pitbulll mentaliteit redt het wel!!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Laysa ik heb ontzettend veel respect voor je.
Denk dat je behoorlijk gehard bent voor en door het leven inderdaad.
Ik heb nu ook even een Moedig Voorwaertsch!-momentje![]()
Is waarschijnlijk zo weer weg als ik thuis kom, daarom vind ik het echt bewonderenswaardig dat jij dat gewoon volhoudt.
Klopt en helaas is de werkelijkheid harder dan dat men doet vermoeden....En op je bek gaan doet pijn, maar je moet niet blijven liggen...God weet hoeveel pijn het doet als daar een riedel vrachtwagens overheen blijft denderen...beter sta je op!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is niet ondenkbeeldig, maar ze motten zelluf an de slag. 't Is best kut, maar 't lijkt alsof je vaker dan één keer in je leven moet leren lopen.
Zodra je weer loopt, kun je overal weer komen, da's wel tof of zo.
Songs zeggen vaak meer dan getypte zinnen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:14 schreef Noek het volgende:
Arme beequeen, dat is echt je alles hè wat gewoon weg is. En dat je het zelf moet doen maakt alles alleen maar moeilijker want als iemand het voor je oplost, is dat wel makkelijk. Uiteindelijk kom je er vast sterker uit.
What doesn't kill you makes you stronger.
Daar zal Mera's familie dan wel weer heel blij mee zijn. Is het kind toch nog goed terechtgekomen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:23 schreef Copycat het volgende:
En nu krijgt Ian gewoon een topfunctie bij Akzo-Shell, mede mogelijk gemaakt door RLS SC.
Doe maar gelijk een vijflingquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:34 schreef Laysa het volgende:
Whaha ja dat ze dan toch nog een kind krijgen
Hier noemen ze hem Gunterquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zal Mera's familie dan wel weer heel blij mee zijn. Is het kind toch nog goed terechtgekomen.
En dat met een semi mof met de bijnamen Tinky en Schnitzeltje.![]()
quote:
Thanks, ik bewaar ze even tot morgen, dan moet ik namelijk terugkomenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
LUCK!!! I wish you!
Mmmm, zou ik dat als slogan kunnen verkopen?
Meteen al voor het tweede gesprek? Of had je je vergist in de datum?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Thanks, ik bewaar ze even tot morgen, dan moet ik namelijk terugkomen
Nope, ik wil graag een gesprekje met iemand in plaats van zo maar een formuliertje invullen en hopen dat het goed komt, die iemand was al naar huis dus morgen nog maar een keer proberen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meteen al voor het tweede gesprek? Of had je je vergist in de datum?
Ah, een soort open sollicitatie, dus?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Nope, ik wil graag een gesprekje met iemand in plaats van zo maar een formuliertje invullen en hopen dat het goed komt, die iemand was al naar huis dus morgen nog maar een keer proberen.
Neehee, ik moet de kerstafleidingen nog doen.quote:
Aha, Rudolph the khaki wearing reindeer en zo.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neehee, ik moet de kerstafleidingen nog doen.
We wish you a khaki X-mas of zo.
Ze zoeken mensenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah, een soort open sollicitatie, dus?
Dat is helemaal geen gek idee, ik heb laatst hele lekkere rucola-stamppot opquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:45 schreef hondjes het volgende:
Gisteren kocht ik gesneden andijvie,,,vandaag al bruin...en gooi ik maar weg...![]()
Doe nu maar slamix en gesneden spekkies door de aardappels...kijken of het smaakt
Noem dat maar geen reet! Daar kun je mooi een leuk huisje voor jou en Mera van kopen. Of is het vijftien keer less than zero?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
En het stelt geen reet voor hoor, maar het gaat ongeveer 15x zo veel betalen als dat wat ik nu doe. Bovendien moet je altijd in beweging blijven, uiteraard.
Het krijgt achterlijk goed betaald omdat het hele rare uren zijn en relatief fysiek zwaar werkquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Noem dat maar geen reet! Daar kun je mooi een leuk huisje voor jou en Mera van kopen. Of is het vijftien keer less than zero?
You're crazyquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Okee.
Call me crazy, maar ik heb we hebben serieus onze zinnen gezet op een huisje.
Perfect gewoon!![]()
![]()
En a.s. maandag heb ik vrij. Dus dan kan ik naar de bank voor informatie, de makelaar ken ik persoonlijk, ik kan naar het gemeentehuis voor informatie over een eventueel starterspotje, ik ken iemand met kennis van zaken die mee wil helpen onderhandelen... wtf?
Wat een mooie krabpaalquote:
Ik moet zeggen dat het me alles meevalt, de reacties op mijn brainfart om een huis te gaan kopen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom? Daar heb je toch andere mensen genoeg voor?
Met een scheut ketjap in de wok gooien, superlekker!quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:45 schreef hondjes het volgende:
Gisteren kocht ik gesneden andijvie,,,vandaag al bruin...en gooi ik maar weg...![]()
Doe nu maar slamix en gesneden spekkies door de aardappels...kijken of het smaakt
Of ze betalen heel veel of je verdient nu 3 grijpstuivers en een ei per dag?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze zoeken mensenEn ik ken er van hier aan de bar een hoop die er al werken en daar heb ik de tip van gekregen hoe ik het het beste aan kan pakken. Vroeger was het zelfs zo dat ze mij naar binnen hadden krijgen door enkel wat mensen aan te spreken aangezien ze relatief "hoge" functies hebben, helaas doen ze daar blijkbaar niet meer aan.
En het stelt geen reet voor hoor, maar het gaat ongeveer 15x zo veel betalen als dat wat ik nu doe. Bovendien moet je altijd in beweging blijven, uiteraard.
Heeeej ijan...weet je niet nog eens zon spellutju als laatst???quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:19 schreef Ian_Nick het volgende:
CEEEEEEEEEEENTAAAAAAAAAHRPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDE!
Doe mij dat ei maar, ik heb hongerquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of ze betalen heel veel of je verdient nu 3 grijpstuivers en een ei per dag?
Ikke ook.. Alle faal hazen verzamelenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil wedden dat ze er geen moment naar uitkijken.quote:
Eieren koken! Asperges schillen en bereiden!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Doe mij dat ei maar, ik heb honger
En ik verdien weinig op het momentKrijg je met zo'n mislukte carrière
Arrogante krengen zijn het, zo van: ik lig op de bank je gaat zelf maar in die paal klimmen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat ze er geen moment naar uitkijken.Stomme dick heads
Als ik ergens kotsmisselijk van word dan zijn het aspergesquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eieren koken! Asperges schillen en bereiden!
Zolang Mera niet zo op je reageert, is er niks aan de hand!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Arrogante krengen zijn het, zo van: ik lig op de bank je gaat zelf maar in die paal klimmen.
Na mijn 23ste heb ik besloten een punt te zetten achter mijn carrière! Genieten van de rust!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe mij dat ei maar, ik heb honger
En ik verdien weinig op het momentKrijg je met zo'n mislukte carrière
Hey Juan, welke van die 1200 moet ik nou kiezen???quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie?
http://www.onlinegames.com/basketball/
Ik wil paling.. Verdomme kan jij er wat aan doenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:39 schreef Anniebab het volgende:
Ik weet nog een lekker hapje met aspergesPlakje rookvlees licht insmeren met creme freche en beetje bieslook (Philadelphia mag ook) Dan 3 dunne asperges (ik doe uit blik
) oprollen en klaar!!Licht maar lekker hapje, bijv. op n verjaardag.
Je slaat een dikke paling dood, vilt m ff, roken,vult zijn stuutje vol met asperges en klaar! Maar dat bedoel je zeker niet!??quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil paling.. Verdomme kan jij er wat aan doen![]()
![]()
enz....
Que? Begint het spelletje niet gewoon meteen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hey Juan, welke van die 1200 moet ik nou kiezen???
Zorg jij nou maar dat je zelf woonruimte krijgtquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat een mooie krabpaalZoiets zou voor mijn kater ook wel iets zijn, dan spaart-ie m'n stoelen misschien een beetje
Die muis probeerde een uitnodiging van je los te krijgenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je slaat een dikke paling dood, vilt m ff, roken,vult zijn stuutje vol met asperges en klaar! Maar dat bedoel je zeker niet!??![]()
![]()
Nee vis wijfquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je slaat een dikke paling dood, vilt m ff, roken,vult zijn stuutje vol met asperges en klaar! Maar dat bedoel je zeker niet!??![]()
![]()
Huh watquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die muis probeerde een uitnodiging van je los te krijgen
De mijne waren heerlijk!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eieren koken! Asperges schillen en bereiden!
Oke , maar er is geen paling te vinden in dit durp, en ik ben juist op zoek naar de lichtere happen,ik weet er nog : Plakje rosbief ,schepje heel fijne gebakken uitjes en spekjes erin, oprollen en klaar. echt heel lekker!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die muis probeerde een uitnodiging van je los te krijgen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke , maar er is geen paling te vinden in dit durp, en ik ben juist op zoek naar de lichtere happen,ik weet er nog : Plakje rosbief ,schepje heel fijne gebakken uitjes en spekjes erin, oprollen en klaar. echt heel lekker!!
K ga na me recepten-uurtje nog wel ff kijken...quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Que? Begint het spelletje niet gewoon meteen?
Ja maar er is toch vangstbeperking? Ze worden mondjesmaat aangevoerd, en dan meteen aan de restaurants verkocht, voor particulieren zijn ze peperduur nu.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen paling te vinden?! Jij woont toch in Volendam?
Denk je dat ik uit me nek loop te lullen. Geen paling te bekennen. Ze moeten verdomme een zootje paarde koppen in dat meer donderen. Daar houden palingen van. Oh die van Jan mag er ook wel bijquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen paling te vinden?! Jij woont toch in Volendam?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je dat ik uit me nek loop te lullen. Geen paling te bekennen. Ze moeten verdomme een zootje paarde koppen in dat meer donderen. Daar houden palingen van. Oh die van Jan mag er ook wel bij
Komt door die kutpolenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja maar er is toch vangstbeperking? Ze worden mondjesmaat aangevoerd, en dan meteen aan de restaurants verkocht, voor particulieren zijn ze peperduur nu.![]()
Kan die baby alvast wennenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
,neeee dan heeft zijn babbie geen pappie!!!
![]()
Jan zijn paling?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je dat ik uit me nek loop te lullen. Geen paling te bekennen. Ze moeten verdomme een zootje paarde koppen in dat meer donderen. Daar houden palingen van. Oh die van Jan mag er ook wel bij
quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
,neeee dan heeft zijn babbie geen pappie!!!
![]()
Nou nou ik denk niet dat het hoger op gaat schoppen hoor. Pfff.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liza vindt snel genoeg wel een surrogaat-pappie en daar is ze dan ook over een jaar zwanger van
Godverquote:
De mijne liggen nu te pruttelen. Van de Appie, dus waarschijnlijk uit Peru.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:49 schreef Deisyy het volgende:
De mijne waren heerlijk!
En dan te bedenken dat het Duitse asperges zijn waren
Zijn kop rukt ..De rest zal me .................quote:
Zit je nog op je werkquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
De mijne liggen nu te pruttelen. Van de Appie, dus waarschijnlijk uit Peru.
Maandag neemt een collega een kilo voor me mee, vers van de boer uit Aarle-Rixtel.
worst weze...???quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn kop rukt ..De rest zal me .................
Is dat googelen op zijn V'damsquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Kan ie jodelen op zijn eigen bar mitswa...
Dat ruik ik van hier!quote:
Wel een lul zonder velleke?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:09 schreef Anniebab het volgende:
Sorry, ik bedoelde briet mila ipv bar mitswa...ach wat maakt t ook uit, k sta toch al voor lul...
Je auto?? Ik had laatst ook de APK....700 euries, 4 banden , remschijven en nog wat....quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:10 schreef Laysa het volgende:
Zo ruim 600 euro armer en een peneciline kuur rijker.....wat een dag![]()
En een nieuwe distributieriem?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je auto?? Ik had laatst ook de APK....700 euries, 4 banden , remschijven en nog wat....
Ja misselijkmakend is dat hequote:Op woensdag 26 mei 2010 19:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je auto?? Ik had laatst ook de APK....700 euries, 4 banden , remschijven en nog wat....
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:09 schreef Anniebab het volgende:
Sorry, ik bedoelde briet mila ipv bar mitswa...ach wat maakt t ook uit, k sta toch al voor lul...
Jazeker, maar ach we kunnen niet zonder he? nee geen distributieriemen maar iets met de handrem....quote:
Nee joh, dat had ie vanmiddag beloofd.quote:
Gaat over dingen pellen en als man moet je van het idee alleen al huilen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor .. Al snap ik het nog steeds niet
Ie een iequote:Op woensdag 26 mei 2010 19:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh, dat had ie vanmiddag beloofd.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gaat over dingen pellen en als man moet je van het idee alleen al huilen!![]()
En het gaat niet over uien!
Ie doet mijn belastingen ook nog! Gratis!quote:
Ouwe snoepertquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ie doet mijn belastingen ook nog! Gratis!
Het is een schat van een ie. Getrouwd, twee kinderen ... maar toch niet aantrekkelijk in mijn bedboekje.
Nog tien minuutjes, jouw sausje opwarmen en dan.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:27 schreef Copycat het volgende:
Of ie besneden is, weet ik trouwens niet.
Ie is een jaar jonger dan ik.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:27 schreef Copycat het volgende:
Of ie besneden is, weet ik trouwens niet.
Ja ik durf datquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ie is een jaar jonger dan ik.
...
Je bedoelt mij!
Ik krijg nu al de kots van die vlaggetjes en dat oranje gevoel. Ik wil me afzetten ofzo en groen wordenquote:
Oranje!quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg nu al de kots van die vlaggetjes en dat oranje gevoel. Ik wil me afzetten ofzo en groen worden
+1quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg nu al de kots van die vlaggetjes en dat oranje gevoel. Ik wil me afzetten ofzo en groen worden
Groen is ook vast wel ietsquote:
Toevallig zijn ze hier nu de buurt aan t versieren...ach de kids gaan uit hun dak en staan nu letterlijk ook op t dakquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
Ik hoop de planten van de onderbuurmanwijf niet!quote:
Das van de aspergesquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:52 schreef Copycat het volgende:
Ik zie nu pas dat die![]()
bij de smilies staan
.
Burpje.
Ghehehequote:Op woensdag 26 mei 2010 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoop de planten van de onderbuurmanwijf niet!
Zo leuk is dat niet....het was groen en het blijft groen...denk ikquote:
Ja ach ben zelf ook versierdquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Toevallig zijn ze hier nu de buurt aan t versieren...ach de kids gaan uit hun dak en staan nu letterlijk ook op t dak, van mij hoeft t niet zo maar leg me er bij neer, straks als t WK begint, heeft t ook wel weer wat.
Oh, fuck yeah!quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ach ben zelf ook versierd
[ afbeelding ]
Heb vandaag net alle zooi weggegooid. Op naar de planten winkel. En weer een boel kruiden iig .. Dat ruikt lekker en ik misbruik zequote:
Ben jij een kruidenroker of koker?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb vandaag net alle zooi weggegooid. Op naar de planten winkel. En weer een boel kruiden iig .. Dat ruikt lekker en ik misbruik ze
Lijkt Bono wel...quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Black Metal was nog nooit zo Oranje.
[ afbeelding ]
Koker.. Ook roker maar daar begin ik niet aanquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben jij een kruidenroker of koker?
Jah deesquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:52 schreef Copycat het volgende:
Ik zie nu pas dat die![]()
bij de smilies staan
.
Burpje.
Kwee niet hoor maar ben jij nu de zure sloot hierquote:
Wat zit er tussen de beentjes?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Kwee niet hoor maar ben jij nu de zure sloot hier
Jij weet het beterquote:
HIHAquote:
Zag je kots smile dus vandaar...quote:
Er tussen staan Deiszzquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weten we meteen hoe de zaken er voorstaan
De zaken gaan prima.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weten we meteen hoe de zaken er voorstaan
Rot es op man..quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
De rode zee, ok!
Maar in een zure sloot stroomopwaarts peddelen, bah bah!
Fijn om te horenquote:
Fijn voor je DOMOquote:
Soms he, vraag ik me zo hard af hoe het komt dat jij al die onzin kan verzinnen die je uitkraamtquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
De rode zee, ok!
Maar in een zure sloot stroomopwaarts peddelen, bah bah!
Juud en ik zijn al lang uit elkaar maar dat moet je wel onder ons houden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn om te horen![]()
En met Juud, die komt hier bijna nooit meer.
Ik hou mijn mondje dichtquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Juud en ik zijn al lang uit elkaar maar dat moet je wel onder ons houden.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boe boe blabla.
Aardbei, vanille en chocola
Ze liepen met haar mee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou mijn mondje dicht![]()
Wie heeft de katten gekregen of hebben jullie co-ouderschap?
Dit is toch niet serieus?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Juud en ik zijn al lang uit elkaar maar dat moet je wel onder ons houden.
Das kut !!!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn om te horen![]()
En met Juud, die komt bijna nooit meer.
Een van de vele mysteriën van het leven!quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms he, vraag ik me zo hard af hoe het komt dat jij al die onzin kan verzinnen die je uitkraamt
Nee joh die hebben een huis/tuin/labrador en een kid in de ovenquote:
Zou dat te vreten zijn, zo'n kind?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh die hebben een huis/tuin/labrador en een kid in de oven![]()
Das geluk !!!!
quote:
Groeien die in het wild in Apeldoorn?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh die hebben een huis/tuin/labrador en een kid in de oven![]()
Das geluk !!!!
Tuurlijk niet, maar die andere toch ook niet?quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien moet je dan ff een audio-apparaat aansluiten.
Dubbelklik 's rechtsonderin op het volume dingetje en kijk of er iets op mute staat?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets aan mijn laptop aangesloten zitten als ik geluid wil horen
Strakke moderatie daarquote:
Mijn virtuele geluids dingetje staat op aanquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dubbelklik 's rechtsonderin op het volume dingetje en kijk of er iets op mute staat?
Hoe dan? Dat gaat zo maar nietquote:
Jawel, mij ook wel eens gebeurd. Deis, ff zoeken op www.helpmij.nl/forumquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zoek wel iets uit in het bungalowpark.
Dat is toch niet de bedoeling? Wat voor windos 's heb jequote:Op woensdag 26 mei 2010 20:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb idd een mooie duidelijke beschrijving gevonden, maar waar kan ik vinden welke geluidskaart ik heb
Er zijn speciale programmaatjes voor die een scan doen van je computer en een verslag maken van wat er allemaal in zit. Vaak staat in zo'n topic ook vermeld hoe die heten en waar je ze kunt downloaden (wel ff installeren meestal). Het verslag kan wat ingewikkeld zijn om te lezen, die kun je dan in zo'n topic posten en dan kan de crew je meer vertellen over wat daar staat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb idd een mooie duidelijke beschrijving gevonden, maar waar kan ik vinden welke geluidskaart ik heb
XP homequote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch niet de bedoeling? Wat voor windos 's heb je
Dat zegt niets denk ik, je moet het merk en type van je geluidskaartkaart zelf hebben.quote:
XP huh.. Via je configuratie scherm al je apperaatbeheer/ adapters al bekeken. ? Kan het me niet voorstellen dat ze zomaar foetsie zijn. Dan zie je vraagtekens bij de audio. Anders even een backup terug zetten. Bij mij ook config scherm en dan Back_up en hoppa een paar dagjes terug.quote:
In dat geval zeker Everest downloaden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
XP huh.. Via je configuratie scherm al je apperaatbeheer/ adapters al bekeken. ? Kan het me niet voorstellen dat ze zomaar foetsie zijn. Dan zie je vraagtekens bij de audio. Anders even een backup terug zetten. Bij mij ook config scherm en dan Back_up en hoppa een paar dagjes terug.
Denk dat die lange eerder thuis isquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In dat geval zeker Everest downloaden.
Heb het programmaatje ff getest en het werkt nog steeds:
[ afbeelding ]
In dit geval is SiS dus de fabrikant, dus je googelt naar die naam, dan vind je de website en zoek je daar naar de driver van dit type (SiS 7012 in dit geval). Let wel op dat je het juiste besturingssysteem (XP home) selecteert.
tis 2 minuten werkquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat die lange eerder thuis is![]()
Ik ga verder met Tony Soprano... Pfff schiet niet op
eyquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:19 schreef Leandra het volgende:
Oeh, even snel... zonder bij te lezen, maar dan kan Pietje tenminste niet klagen dat ik "zo lang" niet gepost heb
Openoffice installeren das gratis! O wacht je wil wat aanschaffen....quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:21 schreef Copycat het volgende:
Oh goed! Digitaal!
Mijn Word 2003 is opeens verdwenen en nu moet ik dus Office 2007 aanschaffen (ik werk nu op de evaluatieversie ). Nee, ik ga niet moeilijk doen met download dit en dan dat, maar als ik er eentje bij Amazon koop, heb ik dan ook toegang tot Nederlandse synoniemenlijsten enzo? Of heb ik alleen Engelse opties qua taal? Want dat wil ik niet.
Nee je faalt daar hard inquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ga dit jaar denk ik voor de Dutchy Dress van Bavaria tijdens het zuipen supporteren![]()
[ afbeelding ]
Al zal ie mij ws. niet zó goed staan
Tony!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:15 schreef Soury het volgende:
Ik ga verder met Tony Soprano... Pfff schiet niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |