zovty toch, met je sfeer in KLB topic gister.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:26 schreef zovty het volgende:
Ik hoop dat ze uitschieten met de boor en al je tanden moeten trekken.
En je vingers breken.
Jamaar, dit is AP, hij verdient het gewoon.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
zovty toch, met je sfeer in KLB topic gister.
Waarom verwens je iemand zulke pijn? Ik snap het echt niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Jamaar, dit is AP, hij verdient het gewoon.
Dat boren misschien wel, maar dat van die vingers gaat, volgens mij, toch net een stap te ver.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Jamaar, dit is AP, hij verdient het gewoon.
Heb je ook geflost? Mint in m'n oog ;-(quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:28 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik heb goed gepoetst dus ik hoop dat het meevalt...
Of per ongeluk naalden onder zijn nagels stekenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:26 schreef zovty het volgende:
Ik hoop dat ze uitschieten met de boor en al je tanden moeten trekken.
En je vingers breken.
Met gebroken vingers is het lastig topics openen.... Think about it....quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat boren misschien wel, maar dat van die vingers gaat, volgens mij, toch net een stap te ver.
Jouw manier van denken bevalt me!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Of per ongeluk naalden onder zijn nagels steken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |