Want het is ook zo makkelijk om zo;n ding te besturen met een autorijbewijs.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
En het voor deel van een trike is dat je met je autorijbewijs zo'n eentje mag besturen
Das toch lief van vriend lief, ik mag toch aannemen dat je ma dat ook wel snaptquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:23 schreef Esmerallda17 het volgende:
aah vriend komt iets brengen om me te steunen
hopen niet dat broertje net zijn hoestbui begint want dan is ma er niet blij mee als er iemand om half 12 voor de stoep staat terwijl ik vandaag ziek had gemeld voor doktersafspraak
Inderdaad. Vanaf nu ben jij een FOK!-vriend.quote:
Geen idee, maar dat zijn nu eenmaal de regelsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want het is ook zo makkelijk om zo;n ding te besturen met een autorijbewijs.
quote:
Achterlijke idioten. Want je weet ook gelijk hoe je moet schakelen op een trike.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat zijn nu eenmaal de regels
Ik kan er ook niks aan doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Achterlijke idioten. Want je weet ook gelijk hoe je moet schakelen op een trike.
trusten Trevquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doengewoon om uitleg vragen bij een rit of zo en dan kan je het ook wel(denk ik)
Maar ik ga![]()
nee ma niet, nee is nee.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das toch lief van vriend lief, ik mag toch aannemen dat je ma dat ook wel snapt
Het is tricky hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doengewoon om uitleg vragen bij een rit of zo en dan kan je het ook wel(denk ik)
Maar ik ga![]()
met mij ook ja !quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goed hoor!Met jou ook? Lang niet gezien!
Ahja, da's wel een slim plan iddquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:35 schreef AskMe het volgende:
[..]
met mij ook ja !lang niet gezien, klopt. Ben me aan het focussen op m'n examens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |